Firmowe
Stan: Używane
Opis
TEAC V-6030S wszystko sprawne
Magnetofon kasetowy serii V.
Sekcja głowicy jest wyposażona w kombinację 3 głowic do niezależnego nagrywania i odtwarzania, a nagrywanie o wysokiej wydajności jest możliwe dzięki optymalizacji procesu nagrywania i odtwarzania, łącznie z sekcją wzmacniacza.
Wykorzystuje głowicę CA z uzwojeniem PCOCC jako głowicę.
Rdzeń tej głowicy wykonany jest z CA (amorficzny kobalt). Posiada wysoką sprawność konwersji elektromagnetycznej, dokładnie rejestruje i odtwarza małe sygnały oraz jest odporny na zużycie. Ponadto rdzeń jest laminowany w 14 warstwach, wykorzystując stratę prądu w strukturze amorficznej i dodatkowo poprawiając charakterystykę wysokich częstotliwości.
Dodatkowo, aby zredukować zniekształcenia i straty transmisji sygnałów o poziomie mikro, w uzwojeniu wewnętrznym zastosowano 99,997% PCOCC (monokrystaliczna miedź beztlenowa o wysokiej czystości), który jest materiałem transmisyjnym o wysokiej wydajności.
Blok głowicy jest wsparty na odlewanej ciśnieniowo podstawie ze stopu cynku.
W odróżnieniu od zwykłych płytek metalowych, duża masa zapobiega przenoszeniu niewielkich wibracji na głowicę. Jest również bardzo odporny na zmiany temperatury i inne czynniki, zapewniając, że pozycja głowicy i kąt azymutu są zawsze dokładnie utrzymywane oraz że doskonałe charakterystyki wysokich częstotliwości i faz mogą być utrzymane przez długi okres czasu.
W części mechanizmu zastosowano system podwójnego kabestanu z zamkniętą pętlą.
W tym systemie dwa zestawy rolek kabestanu i docisku po obu stronach głowicy utrzymują stałe napięcie taśmy od początku do końca nawijania, a stabilny dotyk głowicy zapobiega przenoszeniu szkodliwych mikrowibracji na taśmę.
W mechanizmie tym zastosowano dalsze udoskonalenia. Efekt okresowych wahań obrotów można wzajemnie niwelować poprzez zastosowanie mechanizmu z rozkładem częstotliwościowym o nieco innych średnicach rolek dociskowych po lewej i prawej stronie. Ponadto na powierzchni kabestanu zastosowano wytrawianie rzędu submikronowego, aby znacznie zwiększyć siłę chwytania taśmy i zapobiec poślizgowi.
Wał silnika kabestanu jest wyposażony w bardzo precyzyjne duże koło zamachowe, a masa bezwładności jest zwiększona, aby zapobiec nierównomiernemu obrotowi.
Zastosowano antystatyczny stabilizator kasety, a cała połówka kasety jest mocno dociśnięta do części głowicy uchwytu, co zapewnia dokładne tłumienie drgań. W połączeniu z uchwytem kasety o wysokiej sztywności i trójkątnym systemem mocowania kasety, rezonans układu mechanizmu jest tłumiony.
W stabilizatorze zastosowano strukturę antystatyczną, unikalną dla TEAC.
Specjalna, wysoce przewodząca podkładka na części do połowy zaciskanej uwalnia elektryczność statyczną, co znacznie ogranicza występowanie problemów.
W części mieszczącej kasetę zastosowano trójkątny system mocowania kasety.
W tej metodzie na części uchwytowej znajdują się trzy występy, dzięki czemu uzyskuje się podparcie taśmy bez luzów w porównaniu z konwencjonalną metodą podparcia 4-punktowego.
Ponadto do części łóżka uchwytu dodano specjalną gumę tłumiącą, a połowa jest dociskana z obu stron, aby uzyskać dokładniejszą konstrukcję odporną na wibracje.
Pokrywa kasety waży 200 g i wykorzystuje materiał aluminiowy o grubości 6 mm, aby zwiększyć masę całego uchwytu.
Ponadto uchwyt żywicy jest pięciokrotnie mocniejszy niż konwencjonalne materiały i wykorzystuje specjalny materiał polimerowy o dużych stratach wewnętrznych i doskonałych właściwościach tłumienia drgań. Wzmocniono go poprzez zintegrowanie z blachą stalową o grubości 1,6 mm.
Na panelu przednim zastosowano solidne aluminium o grubości 5 mm.
Dla struktury wewnętrznej zastosowano oddzielną strukturę blokową.
W tym systemie mechanizm napędowy, układ wzmacniacza, układ napędowy i sekcja zasilania są całkowicie oddzielone wewnętrzną ramą, a sekcje głośności, mechanizmu i wyświetlacza są również w pełni ekranowane, aby wyeliminować wzajemne zakłócenia pomiędzy obwodami.
Konstrukcja podwozia to podwozie o dużej sztywności.
Korpus główny osadzony jest na podwoziu dolnym podtrzymującym dno, natomiast podwozie boczne po obu stronach i dwie ramy wewnętrzne łączące przód i tył są zbudowane w sposób sztywny. Panel górny w kształcie odwróconej litery U jest trwale zintegrowany z ramami za pomocą 10 śrub, co zapewnia mu dużą sztywność.
W szczególności dwie wewnętrzne ramy mają rodzaj konstrukcji belkowej, która wzmacnia całe nadwozie.
Magnetofon kasetowy serii V.
Sekcja głowicy jest wyposażona w kombinację 3 głowic do niezależnego nagrywania i odtwarzania, a nagrywanie o wysokiej wydajności jest możliwe dzięki optymalizacji procesu nagrywania i odtwarzania, łącznie z sekcją wzmacniacza.
Wykorzystuje głowicę CA z uzwojeniem PCOCC jako głowicę.
Rdzeń tej głowicy wykonany jest z CA (amorficzny kobalt). Posiada wysoką sprawność konwersji elektromagnetycznej, dokładnie rejestruje i odtwarza małe sygnały oraz jest odporny na zużycie. Ponadto rdzeń jest laminowany w 14 warstwach, wykorzystując stratę prądu w strukturze amorficznej i dodatkowo poprawiając charakterystykę wysokich częstotliwości.
Dodatkowo, aby zredukować zniekształcenia i straty transmisji sygnałów o poziomie mikro, w uzwojeniu wewnętrznym zastosowano 99,997% PCOCC (monokrystaliczna miedź beztlenowa o wysokiej czystości), który jest materiałem transmisyjnym o wysokiej wydajności.
Blok głowicy jest wsparty na odlewanej ciśnieniowo podstawie ze stopu cynku.
W odróżnieniu od zwykłych płytek metalowych, duża masa zapobiega przenoszeniu niewielkich wibracji na głowicę. Jest również bardzo odporny na zmiany temperatury i inne czynniki, zapewniając, że pozycja głowicy i kąt azymutu są zawsze dokładnie utrzymywane oraz że doskonałe charakterystyki wysokich częstotliwości i faz mogą być utrzymane przez długi okres czasu.
W części mechanizmu zastosowano system podwójnego kabestanu z zamkniętą pętlą.
W tym systemie dwa zestawy rolek kabestanu i docisku po obu stronach głowicy utrzymują stałe napięcie taśmy od początku do końca nawijania, a stabilny dotyk głowicy zapobiega przenoszeniu szkodliwych mikrowibracji na taśmę.
W mechanizmie tym zastosowano dalsze udoskonalenia. Efekt okresowych wahań obrotów można wzajemnie niwelować poprzez zastosowanie mechanizmu z rozkładem częstotliwościowym o nieco innych średnicach rolek dociskowych po lewej i prawej stronie. Ponadto na powierzchni kabestanu zastosowano wytrawianie rzędu submikronowego, aby znacznie zwiększyć siłę chwytania taśmy i zapobiec poślizgowi.
Wał silnika kabestanu jest wyposażony w bardzo precyzyjne duże koło zamachowe, a masa bezwładności jest zwiększona, aby zapobiec nierównomiernemu obrotowi.
Zastosowano antystatyczny stabilizator kasety, a cała połówka kasety jest mocno dociśnięta do części głowicy uchwytu, co zapewnia dokładne tłumienie drgań. W połączeniu z uchwytem kasety o wysokiej sztywności i trójkątnym systemem mocowania kasety, rezonans układu mechanizmu jest tłumiony.
W stabilizatorze zastosowano strukturę antystatyczną, unikalną dla TEAC.
Specjalna, wysoce przewodząca podkładka na części do połowy zaciskanej uwalnia elektryczność statyczną, co znacznie ogranicza występowanie problemów.
W części mieszczącej kasetę zastosowano trójkątny system mocowania kasety.
W tej metodzie na części uchwytowej znajdują się trzy występy, dzięki czemu uzyskuje się podparcie taśmy bez luzów w porównaniu z konwencjonalną metodą podparcia 4-punktowego.
Ponadto do części łóżka uchwytu dodano specjalną gumę tłumiącą, a połowa jest dociskana z obu stron, aby uzyskać dokładniejszą konstrukcję odporną na wibracje.
Pokrywa kasety waży 200 g i wykorzystuje materiał aluminiowy o grubości 6 mm, aby zwiększyć masę całego uchwytu.
Ponadto uchwyt żywicy jest pięciokrotnie mocniejszy niż konwencjonalne materiały i wykorzystuje specjalny materiał polimerowy o dużych stratach wewnętrznych i doskonałych właściwościach tłumienia drgań. Wzmocniono go poprzez zintegrowanie z blachą stalową o grubości 1,6 mm.
Na panelu przednim zastosowano solidne aluminium o grubości 5 mm.
Dla struktury wewnętrznej zastosowano oddzielną strukturę blokową.
W tym systemie mechanizm napędowy, układ wzmacniacza, układ napędowy i sekcja zasilania są całkowicie oddzielone wewnętrzną ramą, a sekcje głośności, mechanizmu i wyświetlacza są również w pełni ekranowane, aby wyeliminować wzajemne zakłócenia pomiędzy obwodami.
Konstrukcja podwozia to podwozie o dużej sztywności.
Korpus główny osadzony jest na podwoziu dolnym podtrzymującym dno, natomiast podwozie boczne po obu stronach i dwie ramy wewnętrzne łączące przód i tył są zbudowane w sposób sztywny. Panel górny w kształcie odwróconej litery U jest trwale zintegrowany z ramami za pomocą 10 śrub, co zapewnia mu dużą sztywność.
W szczególności dwie wewnętrzne ramy mają rodzaj konstrukcji belkowej, która wzmacnia całe nadwozie.
ID: 907882275
xxx xxx xxx