Firmowe
Typ części: Układ kierowniczy > Przekładnie kierownicze
Rodzaj: Układ kierowniczy
Stan: Nowe
Okres gwarancji (w miesiącach): 12
Opis
Przedmiotem jest zregenerowana Maglownica Przekładnia GOLF IV AUDI A3 LEON I, OCTAVIA I, BORA, TOLEDO
Potrzebujesz profesjonalnie zregenerowanej przekładni kierowniczej HYDRAULICZNEJ lub ELEKTRYCZNEJ? Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!
Przeprowadzamy kompleksową regenerację przekładni kierowniczych zarówno mechanicznych, hydraulicznych, jak i elektrycznych. Dysponujemy doświadczonym zespołem techników, którzy posiadają szeroką wiedzę w naprawach tego rodzaju układów.
Posiadamy duże ilości zregenerowanych maglownic GOLF IV AUDI A3 LEON I, OCTAVIA I, BORA, TOLEDO i nie tylko.
*Cena obowiązuje przy zwrocie oryginalnej starej maglownicy nadającej się do regeneracji w przypadku braku towaru na magazynie możemy zregenerować Twoją maglownice.
Jesteśmy w stanie umówić kuriera po odbiór przekładni na terenie całego kraju.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI JUŻ DZIŚ
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8:00 – 16:00
Nasz zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Oferujemy pisemną GWARANCJĘ 12 MIESIĘCY!
POSIADAMY PONAD 10 LETNIE DOŚWIADCZENIE
Nasza regeneracja przekładni kierowniczych hydraulicznych obejmuje:
• Weryfikację stanu przekładni i ocenę uszkodzeń.
• Czyszczenie i piaskowanie.
• Wymianę uszczelniaczy, oringów i innych niezbędnych części.
• Nową tuleje prowadząca
• Naprawę mechanicznych podzespołów, takich jak listwa zębata, ślizg docisku i łożyska.
• Regulację i usunięcie luzów.
• Testy na specjalistycznej stacji diagnostycznej, aby upewnić się, że przekładnia działa poprawnie.
W przypadku przekładni kierowniczych z elektrycznym wspomaganiem, naprawa polega głównie na sprawdzeniu i wymianie uszkodzonych podzespołów mechanicznych i elektronicznych. Częstym problemem jest uszkodzenie czujnika skrętu kierownicy. Wymiana czujnika wymaga precyzji oraz odpowiedniego sprzętu diagnostycznego do kalibracji. Mogą również występować problemy w układzie elektronicznym, który zarządza pracą wspomagania przekładni kierowniczej. Usunięcie takiej usterki zwykle wymaga wymiany komponentów elektronicznych w sterowniku układu wspomagania. Po naprawie przekładni kierowniczej, ich działanie jest sprawdzane na specjalnym stanowisku diagnostycznym, które symuluje różne warunki jazdy, takie jak manewry na parkingu, ruch miejski czy jazda po autostradzie.
Skontaktuj się z nami już dziś w celu uzyskania dodatkowych informacji. Nasz zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie Twoje pytania.
** koszt regeneracji może wzrosnąć o koszt wymiany części, które nie podlegają regeneracji
Potrzebujesz profesjonalnie zregenerowanej przekładni kierowniczej HYDRAULICZNEJ lub ELEKTRYCZNEJ? Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!
Przeprowadzamy kompleksową regenerację przekładni kierowniczych zarówno mechanicznych, hydraulicznych, jak i elektrycznych. Dysponujemy doświadczonym zespołem techników, którzy posiadają szeroką wiedzę w naprawach tego rodzaju układów.
Posiadamy duże ilości zregenerowanych maglownic GOLF IV AUDI A3 LEON I, OCTAVIA I, BORA, TOLEDO i nie tylko.
*Cena obowiązuje przy zwrocie oryginalnej starej maglownicy nadającej się do regeneracji w przypadku braku towaru na magazynie możemy zregenerować Twoją maglownice.
Jesteśmy w stanie umówić kuriera po odbiór przekładni na terenie całego kraju.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI JUŻ DZIŚ
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8:00 – 16:00
Nasz zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Oferujemy pisemną GWARANCJĘ 12 MIESIĘCY!
POSIADAMY PONAD 10 LETNIE DOŚWIADCZENIE
Nasza regeneracja przekładni kierowniczych hydraulicznych obejmuje:
• Weryfikację stanu przekładni i ocenę uszkodzeń.
• Czyszczenie i piaskowanie.
• Wymianę uszczelniaczy, oringów i innych niezbędnych części.
• Nową tuleje prowadząca
• Naprawę mechanicznych podzespołów, takich jak listwa zębata, ślizg docisku i łożyska.
• Regulację i usunięcie luzów.
• Testy na specjalistycznej stacji diagnostycznej, aby upewnić się, że przekładnia działa poprawnie.
W przypadku przekładni kierowniczych z elektrycznym wspomaganiem, naprawa polega głównie na sprawdzeniu i wymianie uszkodzonych podzespołów mechanicznych i elektronicznych. Częstym problemem jest uszkodzenie czujnika skrętu kierownicy. Wymiana czujnika wymaga precyzji oraz odpowiedniego sprzętu diagnostycznego do kalibracji. Mogą również występować problemy w układzie elektronicznym, który zarządza pracą wspomagania przekładni kierowniczej. Usunięcie takiej usterki zwykle wymaga wymiany komponentów elektronicznych w sterowniku układu wspomagania. Po naprawie przekładni kierowniczej, ich działanie jest sprawdzane na specjalnym stanowisku diagnostycznym, które symuluje różne warunki jazdy, takie jak manewry na parkingu, ruch miejski czy jazda po autostradzie.
Skontaktuj się z nami już dziś w celu uzyskania dodatkowych informacji. Nasz zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie Twoje pytania.
** koszt regeneracji może wzrosnąć o koszt wymiany części, które nie podlegają regeneracji
ID: 852898229
xxx xxx xxx