Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Magiczny labirynt G3
Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie - szukanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia. Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo, może jednak przy tym skręcać tyle razy, ile tylko chce. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany. Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i pojawi się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym. Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żetonz symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żetoni kładzie go w odpowiednim miejscu na planszy.Uczy logicznego myślenia. Rozwija wyobraźnię przestrzenną. Trenuje koncentrację i poprawia pamięć. PUDEŁKO ZAWIERA: piętrowa plansza do gry (podziemny labirynt + plansza podłogi), 24 drewniane ściany, 24 żetony z magicznymi symbolami, 1 płócienny woreczek, 1 kostka do gry, 4 magicy, 4 metalowe kulki, instrukcja. Liczba graczy: 2 - 4. Czas gry: 20 - 30 min.
- Producent: G3
- Wiek:
- Liczba graczy:
- Kategoria:
- Czas gry:
- Kod paskowy (EAN): 5902020445524
Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie - szukanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia. Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo, może jednak przy tym skręcać tyle razy, ile tylko chce. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany. Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i pojawi się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym. Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żetonz symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żetoni kładzie go w odpowiednim miejscu na planszy.Uczy logicznego myślenia. Rozwija wyobraźnię przestrzenną. Trenuje koncentrację i poprawia pamięć. PUDEŁKO ZAWIERA: piętrowa plansza do gry (podziemny labirynt + plansza podłogi), 24 drewniane ściany, 24 żetony z magicznymi symbolami, 1 płócienny woreczek, 1 kostka do gry, 4 magicy, 4 metalowe kulki, instrukcja. Liczba graczy: 2 - 4. Czas gry: 20 - 30 min.
- Producent: G3
- Wiek:
- Liczba graczy:
- Kategoria:
- Czas gry:
- Kod paskowy (EAN): 5902020445524
ID: 1035048371
Skontaktuj się
Dodane 30 października 2025
Magiczny labirynt G3. G3
Tylko przedmiot
147,96 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły