Prywatne
Stan: Używane
Opis
Łódź typu RIB
Idealna jako łódź ratownicza, robocza, nurkowa, dla trenera, komisji regatowej lub po prostu do rekreacji.
Model: Atlantic 21
Długość: 7 m
Moc: 120 KM (2x60KM)
Prędkość max.: ok. 32 kts.
Rok produkcji: 1975
Producent: RNLI / Halmatic / Avon
Łódź zbudowana jako średniej wielkości łódź ratownictwa brzegowego (B-class ILB - Inshore LifeBoat) dla brytyjskiej służby ratowniczej RNLI (Royal National Lifeboat Institution). Numer kadłuba RNLI: B-535.
Kadłub zbudowany przez legendarną stocznię Halmatic, która buduje dla brytyjskiej marynarki i służb prawie niezniszczalne łodzie. Tuby / kołnierz pneumatyczny równie solidnej marki Avon. Wyposażona i zmontowana w warsztatach RNLI w Cowes.
Kadłub zbudowany bardzo solidnie w 1975 w stanie b. dobrym, tuby w międzyczasie kilkukrotnie wymieniane na nowe, mogą wymagać delikatnej kosmetyki, ale są w stanie na prawdę dobrym.
Łódź gotowa do wodowania i pływania w pełni sprawna. Może wymagać delikatnej kosmetyki, ale jej solidna konstrukcja i dobre utrzymanie sprawi, że spokojnie posłuży jeszcze przez kolejne lata.
W czasie służby na Wyspach Brytyjskich trzymana w hangarze przez cały rok, wodowana tylko na ćwiczenia i do akcji. W Polsce hangarowana poza sezonem (przez większą część roku), na wodzie tylko kilka miesięcy w roku (choć ostatnio lato też spędzała w hangarze).
Silniki Evinrude E-tec 60 KM każdy, rok modelowy 2008 zainstalowane 2007. Serwisowana na bieżąco. Ostatni wydruk motogodzin jaki znalazłem to 514 mth z 2019 i od tego czasu b. mało używana, więc raczej licznik nie powinien przekroczyć 600 mth. Prędkość - spokojnie 30 kts, ekonomiczna przelotowa ok. 25 kts, maksymalna 32 kts.
Dwa silniki zapewniają lepszą manewrowość i niezawodność. Dodatkowo możliwość łączenia lub rozdzielania instalacji elektrycznych i paliwowych oddzielnych dla każdego silnika. Filtry/separatory paliwa.
Sterowanie hydrauliczne z opcją ręcznego sterowania awaryjnego (zawór odcinający hydraulikę, jeden pagaj może służyć jako rumpel awaryjny).
Bogate wyposażenie pokładowe i dodatkowe: kotwica z łańcuchem i liną na szpuli, lina holownicza na szpuli, wąsy holownicze, belka-prowadnica holu, dryfkotwa, pagaje, cumy, odbijacze, bosak. Posiadam także oryginalny pneumatyczny zbiornik do odwracania łodzi po wywrotce - wymaga ponownego założenia, drobnych napraw i serwisu.
Na pokładzie 4 punkty - ucha do mocowania zawiesi do podnoszenia dźwigiem.
Elektronika: oświetlenie nawigacyjne, radiotelefon VHF z DSC i odbiornikiem AIS, prosty GPS i echosonda.
Zbiorniki paliwa (2 zbiorniki nierdzewne podpokładowe, łącznie 168 litrów).
Przyczepa podłodziowa Brenderup z 2013, dwuosiowa, DMC 2000 kg.
Idealna jako łódź ratownicza, robocza, nurkowa, dla trenera, komisji regatowej lub po prostu do rekreacji.
Model: Atlantic 21
Długość: 7 m
Moc: 120 KM (2x60KM)
Prędkość max.: ok. 32 kts.
Rok produkcji: 1975
Producent: RNLI / Halmatic / Avon
Łódź zbudowana jako średniej wielkości łódź ratownictwa brzegowego (B-class ILB - Inshore LifeBoat) dla brytyjskiej służby ratowniczej RNLI (Royal National Lifeboat Institution). Numer kadłuba RNLI: B-535.
Kadłub zbudowany przez legendarną stocznię Halmatic, która buduje dla brytyjskiej marynarki i służb prawie niezniszczalne łodzie. Tuby / kołnierz pneumatyczny równie solidnej marki Avon. Wyposażona i zmontowana w warsztatach RNLI w Cowes.
Kadłub zbudowany bardzo solidnie w 1975 w stanie b. dobrym, tuby w międzyczasie kilkukrotnie wymieniane na nowe, mogą wymagać delikatnej kosmetyki, ale są w stanie na prawdę dobrym.
Łódź gotowa do wodowania i pływania w pełni sprawna. Może wymagać delikatnej kosmetyki, ale jej solidna konstrukcja i dobre utrzymanie sprawi, że spokojnie posłuży jeszcze przez kolejne lata.
W czasie służby na Wyspach Brytyjskich trzymana w hangarze przez cały rok, wodowana tylko na ćwiczenia i do akcji. W Polsce hangarowana poza sezonem (przez większą część roku), na wodzie tylko kilka miesięcy w roku (choć ostatnio lato też spędzała w hangarze).
Silniki Evinrude E-tec 60 KM każdy, rok modelowy 2008 zainstalowane 2007. Serwisowana na bieżąco. Ostatni wydruk motogodzin jaki znalazłem to 514 mth z 2019 i od tego czasu b. mało używana, więc raczej licznik nie powinien przekroczyć 600 mth. Prędkość - spokojnie 30 kts, ekonomiczna przelotowa ok. 25 kts, maksymalna 32 kts.
Dwa silniki zapewniają lepszą manewrowość i niezawodność. Dodatkowo możliwość łączenia lub rozdzielania instalacji elektrycznych i paliwowych oddzielnych dla każdego silnika. Filtry/separatory paliwa.
Sterowanie hydrauliczne z opcją ręcznego sterowania awaryjnego (zawór odcinający hydraulikę, jeden pagaj może służyć jako rumpel awaryjny).
Bogate wyposażenie pokładowe i dodatkowe: kotwica z łańcuchem i liną na szpuli, lina holownicza na szpuli, wąsy holownicze, belka-prowadnica holu, dryfkotwa, pagaje, cumy, odbijacze, bosak. Posiadam także oryginalny pneumatyczny zbiornik do odwracania łodzi po wywrotce - wymaga ponownego założenia, drobnych napraw i serwisu.
Na pokładzie 4 punkty - ucha do mocowania zawiesi do podnoszenia dźwigiem.
Elektronika: oświetlenie nawigacyjne, radiotelefon VHF z DSC i odbiornikiem AIS, prosty GPS i echosonda.
Zbiorniki paliwa (2 zbiorniki nierdzewne podpokładowe, łącznie 168 litrów).
Przyczepa podłodziowa Brenderup z 2013, dwuosiowa, DMC 2000 kg.
ID: 806211986
Dodane 01 maja 2024
Łódź RIB - Atlantic 21 - 7m - 120 KM
106 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja