Prywatne
Stan: Nowe
Opis
LIONTRON LX 150Ah akumulator podsiedzeniowy LiFePO4 12,8V smart BMS Bluetooth, Waga 21kg
Oszczędzający miejsce montaż pod siedzeniem przy maksymalnej pojemności
Ze względu na specjalnie zaprojektowane małe wymiary akumulatora, nadaje się on szczególnie do zastosowania w mobilnych domach i do montażu pod siedzeniem pasażera.
Ten akumulator LiFePO4 zastępuje akumulatory kwasowo-ołowiowe o znacznie większej pojemności dzięki wysokiej, absolutnie użytecznej pojemności, pomimo wyjątkowo lekkiej konstrukcji.
Bieguny są rozmieszczone z boku, co sprawia, że montaż jest bardzo prosty w przypadku popularnych modeli.
Akumulator LIONTRON® LiFePO4 jest odpowiednim zamiennikiem akumulatora ołowiowego wyposażonym we wszystkie zalety technologii litowo-żelazowo-fosforanowej.
Maksymalne bezpieczeństwo i długie użytkowanie jest gwarantowane, nawet przy regularnym głębokim rozładowaniu. Technologia ta umożliwia wysoką żywotność cyklu, co czyni ten akumulator idealnym akumulatorem trakcyjnym.
Dlaczego akumulatory Liontron ?
Zamiennik akumulatorów kwasowo-ołowiowych typu Drop-In
Bardzo duża oszczędność wagi
Całkowicie bezpieczna technika litowa
Maksymalna żywotność ponad 3000 cykli
Długotrwała konstrukcja modułowa
Zintegrowany BMS z kontrolą przez bluetooth
Akumulator LIONTRON® LiFePO4 jest idealnym zamiennikiem akumulatora ołowiowego wyposażonym we wszystkie zalety technologii litowo-żelazowo-fosforanowej.
Najwyższy poziom bezpieczeństwa i długa żywotność są gwarantowane, nawet przy regularnych głębokich rozładowaniach. Technologia ta umożliwia wysoką żywotność cyklu, co czyni ten akumulator idealnym akumulatorem trakcyjnym. Akumulator nadaje się do zastąpienia akumulatorów ołowiowych typu AGM lub żelowych jeden do jednego bez konieczności zmiany struktury ładowania/rozładowania.
Ze względu na absolutnie użyteczną pojemność zastępuje on akumulatory kwasowo-ołowiowe o dwukrotnie większej pojemności, pomimo wyjątkowo lekkiej konstrukcji.
Porównanie z akumulatorami ołowiowymi
Biorąc pod uwagę koszty w całym okresie użytkowania, akumulatory litowe są tańsze niż ołowiowe.
W przypadku akumulatorów ołowiowych nie zaleca się ciągłego głębokiego rozładowywania powyżej 50%, ponieważ ilość możliwych cykli zmniejsza się nieproporcjonalnie mocno. W przeciwieństwie do tego, bateria litowa może być regularnie rozładowywana do 90% bez powodowania problemów lub zmiany ilości cykli. Tak więc, bateria litowa o pojemności 100 Ah może zazwyczaj zastąpić baterię ołowiową o pojemności 200 Ah. Akumulatory ołowiowe zdecydowanie tracą pojemność po maksymalnie 800 cyklach ładowania. W przeciwieństwie do tego, bateria LiFePO4 radzi sobie do 3000 cykli ładowania, zachowując przekonywującą wydajność również przy kolejnych 7000 cykli.
Podsumowując, bateria litowa LIONTRON® wytrzymuje co najmniej tak długo jak trzy baterie ołowiowe, nawet przy intensywnym użytkowaniu. Jeśli chodzi o wagę, baterie litowe powinny być preferowanym wyborem w przeciwieństwie do baterii ołowiowych.
Konwencjonalny akumulator ołowiowy 100Ah waży około 32 kilogramów. Akumulator litowy o tej samej pojemności waży zaledwie 14,5 kilograma. Redukcja wagi wynosi więc ponad 50%. Jeśli akumulator ołowiowy o pojemności 200Ah zastąpi się akumulatorem litowym o pojemności 100Ah, to oszczędność wagi podwaja się.
Łatwa obsługa
Aby zapewnić naszym klientom okres eksploatacji wykraczający daleko poza czas gwarancji, stawiamy na konsekwentną modułową budowę. W razie potrzeby wszystkie komponenty baterii można wymienić bez użycia specjalnych narzędzi. Elementy eksploatacyjne mogą pozostać niezmienione. Umożliwia to niedrogie naprawy i oszczędza zasoby naturalne.
Akumulator można łatwo otworzyć poprzez zwolnienie czterech śrub - bez użycia specjalnych narzędzi
Nie ma sklejonej obudowy. Nie ma spawanych ogniw.
Możliwość wymiany pojedynczych komponentów.
5 lat gwarancji producenta
Niedroga naprawa po upływie okresu gwarancyjnego.
Części zamienne dostępne do 10 lat po zakończeniu produkcji.
Brak nieprzyjaznych dla środowiska metali ciężkich, takich jak kobalt.
Obudowa nie jest sklejona i można ją łatwo otworzyć w celach konserwacyjnych poprzez poluzowanie śrub. Poszczególne moduły, takie jak ogniwa, system zarządzania baterią (BMS) lub moduł bluetooth nie są lutowane, lecz skręcane. Dzięki temu uszkodzone części mogą być wymieniane na żądanie bez użycia specjalnych narzędzi. Jednostki funkcjonalne mogą pozostać niezmienione. Pomaga to oszczędzać zasoby naturalne.
Obudowa nie jest sklejona i można ją łatwo otworzyć w celach konserwacyjnych. poprzez poluzowanie śrub. Poszczególne moduły, takie jak ogniwa, system zarządzania baterią (BMS) lub moduł bluetooth nie są lutowane, lecz skręcane. Dzięki temu uszkodzone części mogą być wymieniane na żądanie bez użycia specjalnych narzędzi. Jednostki funkcjonalne mogą pozostać niezmienione. Pomaga to oszczędzać zasoby naturalne.
W przeciwieństwie do innych technologii litowych, do produkcji ogniw nie używa się kobaltu, niklu, kadmu ani innych metali ciężkich, które nie są przyjazne dla środowiska. Szczególnie w zakresie recyklingu technologia litowo-żelazowo-fosforanowa wypada korzystnie w porównaniu z innymi kombinacjami materiałów. Każdy metal może być poddany recyklingowi aż do 100%, a środowisko nie jest narażone na szkodliwe działanie toksycznych metali ciężkich.
Stała kontrola stanu akumulatora
System zarządzania baterią i sterowanie przez Bluetooth
System zarządzania akumulatorem (BMS), który jest zintegrowany w każdym akumulatorze, zapewnia ochronę przed niewłaściwym użytkowaniem akumulatora. Wyłącza on akumulator np. w przypadku niedomiaru lub nadmiaru napięcia i automatycznie włącza go ponownie, gdy tylko problem zostanie rozwiązany.
Dzięki zintegrowanemu interfejsowi Bluetooth stan akumulatora może być monitorowany na żądanie za pomocą smartfona lub tabletu (Android lub Apple iOS). Nie są już potrzebne pracochłonne przewodowe monitory baterii.
Model: LIDUCSM12150LX
Pojemność znamionowa: 150Ah / 1920Wh
Zakres napięcia: 11.0 ... 14.6V
Napięcie znamionowe: 12.8V
Żywotność cyklu: ≥3000 90% DoD
Charakterystyka ładowania: CCCV / IU
Napięcie całkowite: 14,2 - 14,6V
Napięcie płynięcia: 13.5 - 13.8V
Zalecany maks. prąd ładowania: 75A
Maks. prąd ładowania: 150A
Maks. prąd rozładowania: 150A
Prąd rozładowania impulsowego (≤20Sek.): 200A
System zarządzania akumulatorem: zintegrowany
Monitorowanie: Bluetooth 4.0 z aplikacją na smartfona
Zastosowanie: Instalacja 12V, tylko połączenie równoległe
Stopień ochrony: IP65
Temperatura (rozładowanie): -20°C ... +60°C
Temperatura (ładowanie): 0°C ... +45°C
Temperatura (przechowywanie): -40°C ... +60°C
Arctic Upgrade: możliwy, do stosowania w temperaturze do -30°C
Zacisk: M8
Rozmieszczenie zacisków: Zacisk dodatni lewy
Gwarancja: 5 lat gwarancji producenta
Waga: 21 kg
Wymiary (dł. x szer. x wys.) w mm: 395 x 280 x 187
Oszczędzający miejsce montaż pod siedzeniem przy maksymalnej pojemności
Ze względu na specjalnie zaprojektowane małe wymiary akumulatora, nadaje się on szczególnie do zastosowania w mobilnych domach i do montażu pod siedzeniem pasażera.
Ten akumulator LiFePO4 zastępuje akumulatory kwasowo-ołowiowe o znacznie większej pojemności dzięki wysokiej, absolutnie użytecznej pojemności, pomimo wyjątkowo lekkiej konstrukcji.
Bieguny są rozmieszczone z boku, co sprawia, że montaż jest bardzo prosty w przypadku popularnych modeli.
Akumulator LIONTRON® LiFePO4 jest odpowiednim zamiennikiem akumulatora ołowiowego wyposażonym we wszystkie zalety technologii litowo-żelazowo-fosforanowej.
Maksymalne bezpieczeństwo i długie użytkowanie jest gwarantowane, nawet przy regularnym głębokim rozładowaniu. Technologia ta umożliwia wysoką żywotność cyklu, co czyni ten akumulator idealnym akumulatorem trakcyjnym.
Dlaczego akumulatory Liontron ?
Zamiennik akumulatorów kwasowo-ołowiowych typu Drop-In
Bardzo duża oszczędność wagi
Całkowicie bezpieczna technika litowa
Maksymalna żywotność ponad 3000 cykli
Długotrwała konstrukcja modułowa
Zintegrowany BMS z kontrolą przez bluetooth
Akumulator LIONTRON® LiFePO4 jest idealnym zamiennikiem akumulatora ołowiowego wyposażonym we wszystkie zalety technologii litowo-żelazowo-fosforanowej.
Najwyższy poziom bezpieczeństwa i długa żywotność są gwarantowane, nawet przy regularnych głębokich rozładowaniach. Technologia ta umożliwia wysoką żywotność cyklu, co czyni ten akumulator idealnym akumulatorem trakcyjnym. Akumulator nadaje się do zastąpienia akumulatorów ołowiowych typu AGM lub żelowych jeden do jednego bez konieczności zmiany struktury ładowania/rozładowania.
Ze względu na absolutnie użyteczną pojemność zastępuje on akumulatory kwasowo-ołowiowe o dwukrotnie większej pojemności, pomimo wyjątkowo lekkiej konstrukcji.
Porównanie z akumulatorami ołowiowymi
Biorąc pod uwagę koszty w całym okresie użytkowania, akumulatory litowe są tańsze niż ołowiowe.
W przypadku akumulatorów ołowiowych nie zaleca się ciągłego głębokiego rozładowywania powyżej 50%, ponieważ ilość możliwych cykli zmniejsza się nieproporcjonalnie mocno. W przeciwieństwie do tego, bateria litowa może być regularnie rozładowywana do 90% bez powodowania problemów lub zmiany ilości cykli. Tak więc, bateria litowa o pojemności 100 Ah może zazwyczaj zastąpić baterię ołowiową o pojemności 200 Ah. Akumulatory ołowiowe zdecydowanie tracą pojemność po maksymalnie 800 cyklach ładowania. W przeciwieństwie do tego, bateria LiFePO4 radzi sobie do 3000 cykli ładowania, zachowując przekonywującą wydajność również przy kolejnych 7000 cykli.
Podsumowując, bateria litowa LIONTRON® wytrzymuje co najmniej tak długo jak trzy baterie ołowiowe, nawet przy intensywnym użytkowaniu. Jeśli chodzi o wagę, baterie litowe powinny być preferowanym wyborem w przeciwieństwie do baterii ołowiowych.
Konwencjonalny akumulator ołowiowy 100Ah waży około 32 kilogramów. Akumulator litowy o tej samej pojemności waży zaledwie 14,5 kilograma. Redukcja wagi wynosi więc ponad 50%. Jeśli akumulator ołowiowy o pojemności 200Ah zastąpi się akumulatorem litowym o pojemności 100Ah, to oszczędność wagi podwaja się.
Łatwa obsługa
Aby zapewnić naszym klientom okres eksploatacji wykraczający daleko poza czas gwarancji, stawiamy na konsekwentną modułową budowę. W razie potrzeby wszystkie komponenty baterii można wymienić bez użycia specjalnych narzędzi. Elementy eksploatacyjne mogą pozostać niezmienione. Umożliwia to niedrogie naprawy i oszczędza zasoby naturalne.
Akumulator można łatwo otworzyć poprzez zwolnienie czterech śrub - bez użycia specjalnych narzędzi
Nie ma sklejonej obudowy. Nie ma spawanych ogniw.
Możliwość wymiany pojedynczych komponentów.
5 lat gwarancji producenta
Niedroga naprawa po upływie okresu gwarancyjnego.
Części zamienne dostępne do 10 lat po zakończeniu produkcji.
Brak nieprzyjaznych dla środowiska metali ciężkich, takich jak kobalt.
Obudowa nie jest sklejona i można ją łatwo otworzyć w celach konserwacyjnych poprzez poluzowanie śrub. Poszczególne moduły, takie jak ogniwa, system zarządzania baterią (BMS) lub moduł bluetooth nie są lutowane, lecz skręcane. Dzięki temu uszkodzone części mogą być wymieniane na żądanie bez użycia specjalnych narzędzi. Jednostki funkcjonalne mogą pozostać niezmienione. Pomaga to oszczędzać zasoby naturalne.
Obudowa nie jest sklejona i można ją łatwo otworzyć w celach konserwacyjnych. poprzez poluzowanie śrub. Poszczególne moduły, takie jak ogniwa, system zarządzania baterią (BMS) lub moduł bluetooth nie są lutowane, lecz skręcane. Dzięki temu uszkodzone części mogą być wymieniane na żądanie bez użycia specjalnych narzędzi. Jednostki funkcjonalne mogą pozostać niezmienione. Pomaga to oszczędzać zasoby naturalne.
W przeciwieństwie do innych technologii litowych, do produkcji ogniw nie używa się kobaltu, niklu, kadmu ani innych metali ciężkich, które nie są przyjazne dla środowiska. Szczególnie w zakresie recyklingu technologia litowo-żelazowo-fosforanowa wypada korzystnie w porównaniu z innymi kombinacjami materiałów. Każdy metal może być poddany recyklingowi aż do 100%, a środowisko nie jest narażone na szkodliwe działanie toksycznych metali ciężkich.
Stała kontrola stanu akumulatora
System zarządzania baterią i sterowanie przez Bluetooth
System zarządzania akumulatorem (BMS), który jest zintegrowany w każdym akumulatorze, zapewnia ochronę przed niewłaściwym użytkowaniem akumulatora. Wyłącza on akumulator np. w przypadku niedomiaru lub nadmiaru napięcia i automatycznie włącza go ponownie, gdy tylko problem zostanie rozwiązany.
Dzięki zintegrowanemu interfejsowi Bluetooth stan akumulatora może być monitorowany na żądanie za pomocą smartfona lub tabletu (Android lub Apple iOS). Nie są już potrzebne pracochłonne przewodowe monitory baterii.
Model: LIDUCSM12150LX
Pojemność znamionowa: 150Ah / 1920Wh
Zakres napięcia: 11.0 ... 14.6V
Napięcie znamionowe: 12.8V
Żywotność cyklu: ≥3000 90% DoD
Charakterystyka ładowania: CCCV / IU
Napięcie całkowite: 14,2 - 14,6V
Napięcie płynięcia: 13.5 - 13.8V
Zalecany maks. prąd ładowania: 75A
Maks. prąd ładowania: 150A
Maks. prąd rozładowania: 150A
Prąd rozładowania impulsowego (≤20Sek.): 200A
System zarządzania akumulatorem: zintegrowany
Monitorowanie: Bluetooth 4.0 z aplikacją na smartfona
Zastosowanie: Instalacja 12V, tylko połączenie równoległe
Stopień ochrony: IP65
Temperatura (rozładowanie): -20°C ... +60°C
Temperatura (ładowanie): 0°C ... +45°C
Temperatura (przechowywanie): -40°C ... +60°C
Arctic Upgrade: możliwy, do stosowania w temperaturze do -30°C
Zacisk: M8
Rozmieszczenie zacisków: Zacisk dodatni lewy
Gwarancja: 5 lat gwarancji producenta
Waga: 21 kg
Wymiary (dł. x szer. x wys.) w mm: 395 x 280 x 187
ID: 997930642
xxx xxx xxx
Dodane 03 sierpnia 2025
Liontron do kampera 150Ah LX Smart Marine - All In 1 Lithium Batterie
4 490 zł
do negocjacji
Lokalizacja