Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Lexus RX Lexus RX400h II gen Mark Levinson, antykorozja, bardzo dobry stan!
Lexus RX Lexus RX400h II gen Mark Levinson, antykorozja, bardzo dobry stan!
Lexus RX Lexus RX400h II gen Mark Levinson, antykorozja, bardzo dobry stan!
Lexus RX Lexus RX400h II gen Mark Levinson, antykorozja, bardzo dobry stan!
Lexus RX Lexus RX400h II gen Mark Levinson, antykorozja, bardzo dobry stan!
Lexus RX Lexus RX400h II gen Mark Levinson, antykorozja, bardzo dobry stan!
Lexus RX Lexus RX400h II gen Mark Levinson, antykorozja, bardzo dobry stan!
Lexus RX Lexus RX400h II gen Mark Levinson, antykorozja, bardzo dobry stan!
PromujOdśwież

Prywatne

Numer VIN: JTJHW31U502866847

Model: RX

Rok produkcji: 2008

Paliwo: CNG i Hybryda

Typ nadwozia: SUV

Przebieg: 268 800 km

Kolor: Czarny

Poj. silnika: 3 311 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Automatyczna

Kraj pochodzenia: Włochy

Moc silnika: 211 KM

Napęd: 4x4 (stały)

Opis

Dzień dobry,

Treść ogłoszenia chciałbym podzielić na dwie części. W pierwszej przedstawię historię pojazdu oraz podzielę się moimi wrażeniami z użytkowania tego pojazdu, a w drugiej przedstawię fakty i liczby. Nie jestem handlarzem, a pasjonatem motoryzacji. Motoryzacji, która się kończy.

Auto kupiłem w kwietniu 2023 roku, pojeździłem trochę ponad 2 lata i... już wiem, że będę żałował sprzedaży. Auto jest genialne, rewolucyjne, monumentalnie dopracowane. Nasuwa się pytanie - dlaczego je pomimo wszystko sprzedaje?

Moim drugim w życiu autem była Honda Legend z 3,5 V6 i to był główny powód, dla którego chciałem znów coś widlastego. Od dawna chodziło za mną również 4x4 do zimowych wypadów w góry. Mieszkam, żyję, pracuję jednak w mieście, a po autostradach jeżdżę od wielkiego dzwonu... i tu właśnie całe na biało wchodzi hybrydowe V6 z i-AWD od Lexusa.

Powiem wprost - połączenie eCVT z V6 w układzie hybrydowym to moim zdaniem najlepsze co mogliśmy wymyśleć. Moc, komfort, pewność, solidność, ekonomia, użyteczność, spokój ducha. Rozwiązanie tutaj zastosowane poza samą koncepcją ma niewiele wspólnego z wyjcami z pierwszych Priusów, Yarisów, Aurisów. Tutaj silnik jedynie przyjemnie burczy. Przy spokojnej jeździe silnik to tylko delikatny bulgot w tle. Gdy wdepniesz - basowo grzmi, ale nie wyje.

Napęd na tylne koła przetestowałem m.in. w okolicach Zakopanego. Od świeżego śniegu, przez ubity sypki śnieg, po lód. Tu bez gadania - obezwładniające poczucie bezpieczeństwa i pewność. O to w tym chodzi. Nikt nie będzie tym się wspinał na Giewont, a jedynie tylne koła mają podać pomocną dłoń w gorszych moment i dokładnie takie są odczucia.

Audio? To trzeba samemu przetestować,. To jest coś, dla czego ludzie kupują Lexusy. To nie tylko marketingowy dodatek do katalogu, a dzieło inżynierów studyjnych.

Dlaczego sprzedaję? Wcześniej miałem Hyundaia i30N przez 3 lata. Wyszalałem się nim, najadłem koncepcją hot-hatcha. Naszła mnie ochota na coś spokojniejszego, większego, dużo wygodniejszego. Kupiłem Lexa, doświadczyłem tego tak jak chciałem i nie potrzebuję już takiego auta. Najadłem się nim. Głupio mi się już jeździ przez większość czasu samemu autem o wadze 2200kg po mieście. Jakoś mi z tym źle. Wystarczająco powiedziałem światu tymi samochodami. Teraz wystarczy mi lekkie kombi z przeciętną mocą. Mam ochotę na coś popularnego, pospolitego, banalnego. Za kilka lat może znów zgłodnieję i być może wtedy wrócę do RXa, ale czwartej generacji, z ostatnią bezkablową hybrydową V6 w Europie.

Tyle z wrażeń, teraz fakty, w punktach, po wojskowemu:
1. Kupiłem z przebiegiem 228000km i przejechałem bezawaryjnie 40000km.

2. Poprzedni właściciel z okolic Limanowej jeździł nim od 2013 roku (import z Włoch).

3. Bezwypadkowa przeszłość, a jedyna poważna szkoda (widoczna we wszelkich raportach) to wymiana prawych drzwi i naprawa blacharska z AC. Poprzedni właściciel się zagapił na swoim placu i przytarł o belkę stalową. Smutne, ale prawdziwe.

4. Auto serwisowałem u Pana Woźniakowskiego na warszawskiej Białołęce (Osiedle 2D). Mam faktury na prawie 15000 zł. Opieka godna polecenia.

5. Auto zostało zabezpieczone antykoryzyjnie w Mazda Odyssey na Targówku i raz do roku (na wiosnę) można podjechać i za 150 zł wykonać przegląd. Koszt zabezpieczenia 3500 zł.

6. Auto na oponach całorocznych Continental AllSeasonContact - dają radę zawsze. Mięsa jeszcze na rok conajmniej.

7. Baterii nie badałem i jej skuteczność mogę ocenić spalaniem - 8,5l w lato, 9,5l w zimę.

8. Ma kilka mankamentów wizualnych wewnątrz, których nie ruszałem. Widoczne na zdjęciach. Na co dzień o nich zapominałem.

9. Po zakupie na pewno do zrobienia serwis olejowy, rozrząd, hamulce z przodu.

10. Pełne AC/OC do 07.2026, przegląd do 06.2026.

11. Sprzedaż na Fakturę VAT 23%.

Nie mam i nie mogę mieć nic do ukrycia, wszystko dostaniecie w jednym z tych płatnych raportów. Autotesto również mile widziane.

Zapraszam na oględziny, Warszawa - Bielany.

Pozdrawiam,

Wojciech Piętka
ID: 1015073133

Skontaktuj się

Wojciech

Na OLX od maj 2013

Jest teraz online!

Zobacz na Otomotoopens in a new tab
Dodane 20 lipca 2025

Lexus RX Lexus RX400h II gen Mark Levinson, antykorozja, bardzo dobry stan!

44 000 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon