Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Lexus LX 470 (1998r)
Lexus LX 470 (1998r)
Lexus LX 470 (1998r)
Lexus LX 470 (1998r)
Lexus LX 470 (1998r)
Lexus LX 470 (1998r)
Lexus LX 470 (1998r)
Lexus LX 470 (1998r)
PromujOdśwież

Firmowe

Numer VIN: JT6HT00W1W0001334

Model: LX

Rok produkcji: 1998

Paliwo: Benzyna

Typ nadwozia: Terenowy

Przebieg: 138 000 km

Kolor: Zielony

Poj. silnika: 4 664 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Automatyczna

Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone

Moc silnika: 230 KM

Napęd: 4x4 (stały)

Kierownica: po lewej

Opis

A więc tak przyszedł czas rozstać z dziadkiem…
Lexus LX 470 1998r , pierwszy miesiąc produkcji jest to bodajże pierwsza setka produkcji, w kolorze 6R1 (jeden z najładniejszych według wszystkich fanów Lexa) według mnie również
Klasyczna wolnossąca V8 bez problematycznych zmiennych faz rozrządu (vvti, wiem o czym mówię bo mam porównanie z GX470) sprzęgnięta ze skrzynia 4 biegową która była produkowana ponad 20 lat
(Znawcy tematu znają historię 80 i lx450 i wiedzą jakie te samochody i podzespoły są pancerne).
Lexus jak na 1998r jest lepiej wyposażony niż niejedna współczesna osobówka, bardzo ładne jasne skóry które nie nagrzewają się tak bardzo jak czarne i szare, a niestety w tym modelu nigdy nie było wentylowanych foteli (a wielka szkoda bo wyglądowo jak dla mnie najładniejszy model LX’a)
- nagłośnienie Lexus premium sound system
-automatyczne światła
- fotochromatyczne lusterka
- podgrzewane oraz składane lusterka (lusterka automatycznie się opuszczają przy wrzucaniu biegu wstecznego)
- podgrzewaną tylna szyba
- czujnik zmierzchu
- podgrzewane fotele przednie
- elektryczne fotele przednie (kierowcy z pamięcią ustawień dla dwóch osób)
- bardzo wydajna 2 strefowa klimatyzacja (osobny panel sterowania w suficie nad drugim rzędem)
- telefon w podłokietniku (oryginalny)
- zawieszenie ahc (które działa bardzo dobrze, oraz po dłuższym postoju nie opada)
- szyberdach
- szyby z powłoką atermiczną (wszystkie szyby prócz przedniej oryginalne)
- relingi dachowe

Gaz niestety założony przez poprzedniego wlasciela,powiem szczerze sam szukałem bez gazu ale ciężko u nas znaleźć taki egzemplarz, fakt jest taki że jest założona bardzo dobra instalacja przez poprzedniego właściciela która była na bieżąco serwisowana
Poprzednim właścicielem był leśnik z Rzeszowa który trzymał go głównie w garażu, przeprowadził również kilka napraw a mianowicie:
- konserwację ramy i profili zamkniętych woskiem „Mike Sanders”
- wymiana kompresora klimatyzacji
- podstawowy serwis olejowo-filtrowy
- klocki hamulcowe

Gaz ważny do 2031r
OC do lipca 2026
PT do sierpnia 2026

Samochód był na bierząco serwisowany, tylko w jednym warsztacie „Simex Serwis” z uwagi na pracę i długie trasy zawsze musiał być w 100% sprawny, od stycznia zrobiłem około 35 tyś kilometrów bez żadnych awarii i większych zastrzeżeń, autem może 3 razy wjechałem do lasu, także głównie widział drogi asfaltowe

W ostatnim czasie zostały wykonane następujące prace:
- rozrząd
- cewki, świece, kable
- filtry (oleju,kabinowy,paliwowy)
- wymiana olejów (silnik,skrzynia,mosty)
- wymiana płynów (chłodniczy, hamulcowy, wspomagania, AHC)
-tarcze i klocki (przód i tył)
- zregenerowane zaciski
- wymiana uszczelki pod klawiaturą (delikatnie się pociła)
- wymiana poduszek (silnik, skrzynia, przedni most)
- uszczelka drzwi od strony kierowcy (stara była naderwana w dwóch miejscach i delikatnie świszczała)
-wymiana przedniego i tylniego wału ( zaczęło się od delikatnych wibracji, po sprawdzeniu luzów na kompensacji, oraz na krzyżakach fachowcy powiedzieli że są w nie najgorszym stanie ale zdecydowałem się na wykonane ich na nowo)
- nabita i odgrzybiona klimatyzacja

A teraz wady
- silniczki od sterowaną kolumna kierownicza ciężko chodzą
- szyberdach się przytnie i trzeba go ponownie otworzyć
- niektóre podświetlenia delikatnie się żarzą także warto byłoby wymienić żaróweczki
- po regeneracji zacisków wyrzucił błąd ABS, na chwilę obecną tego niezdiagnozowałem
- wgniecenie na tylnej klapie
- delikatnie pęknięty przedni zderzak (jakiś buc na parkingu prawdopodobnie cofał przyczepką bądź dostawczakiem)

Żadna z powyższych wad nie wpływa negatywnie na prowadzenie samochodu
Samochód stoi na oryginalnych felgach „ATS” z oponami Nokiana (około 80% bieżnika)
Oryginale lexusowskie 15” leżą na półce

Na wszystkie prace osobie zainteresowanej prześle dokumentację, oraz filmy
Sprzedaż w formie faktury a więc kupujący zwolniony z podatku

Samochód do obejrzenia w Bielsku-Białej bądź Krakowie po wcześniejszym umówieniu

Sprzedaż w główniej mierze spowodowana przypłynięciem młodszego brata „Lx 570”
a więc zamiana jedynie na gotówkę

Biorąc pod uwagę stan samochodu jak i pracę przy nim poczynione uważam że jest to rozsądna cena, dla osób szukających egzemplarza w stanie salonowym radzę przygotować kwotę sześcio cyfrową ponieważ sam przed kupnem tego egzemplarza obejrzałem około 10 sztuk (LC 100 jak i LX) jeździłem po całej Polsce, a tylko jeden egzemplarz był ładniejszy pod względem blacharskim, ale Pan zażyczył sobie około 130k PLN

Wszystkim zawracaczom dziękuję bardzo i proszę o uszanowaniu czasu, jeśli nie odbieram proszę o sms a w wolnej chwili oddzwonię

Z pozdrowieniami dla wszystkich fanów marki
Igor
ID: 1019731255

Skontaktuj się

Igor

Na OLX od maj 2018

Ostatnio online w dniu 24 września 2025

xxx xxx xxx

Dodane 20 września 2025

Lexus LX 470 (1998r)

66 666 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon