Firmowe
Numer VIN: JT6HT00W1W0001334
Model: LX
Rok produkcji: 1998
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Terenowy
Przebieg: 138 000 km
Kolor: Zielony
Poj. silnika: 4 664 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone
Moc silnika: 230 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
A więc tak przyszedł czas rozstać z dziadkiem…
Lexus LX 470 1998r , pierwszy miesiąc produkcji jest to bodajże pierwsza setka produkcji, w kolorze 6R1 (jeden z najładniejszych według wszystkich fanów Lexa) według mnie również
Klasyczna wolnossąca V8 bez problematycznych zmiennych faz rozrządu (vvti, wiem o czym mówię bo mam porównanie z GX470) sprzęgnięta ze skrzynia 4 biegową która była produkowana ponad 20 lat
(Znawcy tematu znają historię 80 i lx450 i wiedzą jakie te samochody i podzespoły są pancerne).
Lexus jak na 1998r jest lepiej wyposażony niż niejedna współczesna osobówka, bardzo ładne jasne skóry które nie nagrzewają się tak bardzo jak czarne i szare, a niestety w tym modelu nigdy nie było wentylowanych foteli (a wielka szkoda bo wyglądowo jak dla mnie najładniejszy model LX’a)
- nagłośnienie Lexus premium sound system
-automatyczne światła
- fotochromatyczne lusterka
- podgrzewane oraz składane lusterka (lusterka automatycznie się opuszczają przy wrzucaniu biegu wstecznego)
- podgrzewaną tylna szyba
- czujnik zmierzchu
- podgrzewane fotele przednie
- elektryczne fotele przednie (kierowcy z pamięcią ustawień dla dwóch osób)
- bardzo wydajna 2 strefowa klimatyzacja (osobny panel sterowania w suficie nad drugim rzędem)
- telefon w podłokietniku (oryginalny)
- zawieszenie ahc (które działa bardzo dobrze, oraz po dłuższym postoju nie opada)
- szyberdach
- szyby z powłoką atermiczną (wszystkie szyby prócz przedniej oryginalne)
- relingi dachowe
Gaz niestety założony przez poprzedniego wlasciela,powiem szczerze sam szukałem bez gazu ale ciężko u nas znaleźć taki egzemplarz, fakt jest taki że jest założona bardzo dobra instalacja przez poprzedniego właściciela która była na bieżąco serwisowana
Poprzednim właścicielem był leśnik z Rzeszowa który trzymał go głównie w garażu, przeprowadził również kilka napraw a mianowicie:
- konserwację ramy i profili zamkniętych woskiem „Mike Sanders”
- wymiana kompresora klimatyzacji
- podstawowy serwis olejowo-filtrowy
- klocki hamulcowe
Gaz ważny do 2031r
OC do lipca 2026
PT do sierpnia 2026
Samochód był na bierząco serwisowany, tylko w jednym warsztacie „Simex Serwis” z uwagi na pracę i długie trasy zawsze musiał być w 100% sprawny, od stycznia zrobiłem około 35 tyś kilometrów bez żadnych awarii i większych zastrzeżeń, autem może 3 razy wjechałem do lasu, także głównie widział drogi asfaltowe
W ostatnim czasie zostały wykonane następujące prace:
- rozrząd
- cewki, świece, kable
- filtry (oleju,kabinowy,paliwowy)
- wymiana olejów (silnik,skrzynia,mosty)
- wymiana płynów (chłodniczy, hamulcowy, wspomagania, AHC)
-tarcze i klocki (przód i tył)
- zregenerowane zaciski
- wymiana uszczelki pod klawiaturą (delikatnie się pociła)
- wymiana poduszek (silnik, skrzynia, przedni most)
- uszczelka drzwi od strony kierowcy (stara była naderwana w dwóch miejscach i delikatnie świszczała)
-wymiana przedniego i tylniego wału ( zaczęło się od delikatnych wibracji, po sprawdzeniu luzów na kompensacji, oraz na krzyżakach fachowcy powiedzieli że są w nie najgorszym stanie ale zdecydowałem się na wykonane ich na nowo)
- nabita i odgrzybiona klimatyzacja
A teraz wady
- silniczki od sterowaną kolumna kierownicza ciężko chodzą
- szyberdach się przytnie i trzeba go ponownie otworzyć
- niektóre podświetlenia delikatnie się żarzą także warto byłoby wymienić żaróweczki
- po regeneracji zacisków wyrzucił błąd ABS, na chwilę obecną tego niezdiagnozowałem
- wgniecenie na tylnej klapie
- delikatnie pęknięty przedni zderzak (jakiś buc na parkingu prawdopodobnie cofał przyczepką bądź dostawczakiem)
Żadna z powyższych wad nie wpływa negatywnie na prowadzenie samochodu
Samochód stoi na oryginalnych felgach „ATS” z oponami Nokiana (około 80% bieżnika)
Oryginale lexusowskie 15” leżą na półce
Na wszystkie prace osobie zainteresowanej prześle dokumentację, oraz filmy
Sprzedaż w formie faktury a więc kupujący zwolniony z podatku
Samochód do obejrzenia w Bielsku-Białej bądź Krakowie po wcześniejszym umówieniu
Sprzedaż w główniej mierze spowodowana przypłynięciem młodszego brata „Lx 570”
a więc zamiana jedynie na gotówkę
Biorąc pod uwagę stan samochodu jak i pracę przy nim poczynione uważam że jest to rozsądna cena, dla osób szukających egzemplarza w stanie salonowym radzę przygotować kwotę sześcio cyfrową ponieważ sam przed kupnem tego egzemplarza obejrzałem około 10 sztuk (LC 100 jak i LX) jeździłem po całej Polsce, a tylko jeden egzemplarz był ładniejszy pod względem blacharskim, ale Pan zażyczył sobie około 130k PLN
Wszystkim zawracaczom dziękuję bardzo i proszę o uszanowaniu czasu, jeśli nie odbieram proszę o sms a w wolnej chwili oddzwonię
Z pozdrowieniami dla wszystkich fanów marki
Igor
Lexus LX 470 1998r , pierwszy miesiąc produkcji jest to bodajże pierwsza setka produkcji, w kolorze 6R1 (jeden z najładniejszych według wszystkich fanów Lexa) według mnie również
Klasyczna wolnossąca V8 bez problematycznych zmiennych faz rozrządu (vvti, wiem o czym mówię bo mam porównanie z GX470) sprzęgnięta ze skrzynia 4 biegową która była produkowana ponad 20 lat
(Znawcy tematu znają historię 80 i lx450 i wiedzą jakie te samochody i podzespoły są pancerne).
Lexus jak na 1998r jest lepiej wyposażony niż niejedna współczesna osobówka, bardzo ładne jasne skóry które nie nagrzewają się tak bardzo jak czarne i szare, a niestety w tym modelu nigdy nie było wentylowanych foteli (a wielka szkoda bo wyglądowo jak dla mnie najładniejszy model LX’a)
- nagłośnienie Lexus premium sound system
-automatyczne światła
- fotochromatyczne lusterka
- podgrzewane oraz składane lusterka (lusterka automatycznie się opuszczają przy wrzucaniu biegu wstecznego)
- podgrzewaną tylna szyba
- czujnik zmierzchu
- podgrzewane fotele przednie
- elektryczne fotele przednie (kierowcy z pamięcią ustawień dla dwóch osób)
- bardzo wydajna 2 strefowa klimatyzacja (osobny panel sterowania w suficie nad drugim rzędem)
- telefon w podłokietniku (oryginalny)
- zawieszenie ahc (które działa bardzo dobrze, oraz po dłuższym postoju nie opada)
- szyberdach
- szyby z powłoką atermiczną (wszystkie szyby prócz przedniej oryginalne)
- relingi dachowe
Gaz niestety założony przez poprzedniego wlasciela,powiem szczerze sam szukałem bez gazu ale ciężko u nas znaleźć taki egzemplarz, fakt jest taki że jest założona bardzo dobra instalacja przez poprzedniego właściciela która była na bieżąco serwisowana
Poprzednim właścicielem był leśnik z Rzeszowa który trzymał go głównie w garażu, przeprowadził również kilka napraw a mianowicie:
- konserwację ramy i profili zamkniętych woskiem „Mike Sanders”
- wymiana kompresora klimatyzacji
- podstawowy serwis olejowo-filtrowy
- klocki hamulcowe
Gaz ważny do 2031r
OC do lipca 2026
PT do sierpnia 2026
Samochód był na bierząco serwisowany, tylko w jednym warsztacie „Simex Serwis” z uwagi na pracę i długie trasy zawsze musiał być w 100% sprawny, od stycznia zrobiłem około 35 tyś kilometrów bez żadnych awarii i większych zastrzeżeń, autem może 3 razy wjechałem do lasu, także głównie widział drogi asfaltowe
W ostatnim czasie zostały wykonane następujące prace:
- rozrząd
- cewki, świece, kable
- filtry (oleju,kabinowy,paliwowy)
- wymiana olejów (silnik,skrzynia,mosty)
- wymiana płynów (chłodniczy, hamulcowy, wspomagania, AHC)
-tarcze i klocki (przód i tył)
- zregenerowane zaciski
- wymiana uszczelki pod klawiaturą (delikatnie się pociła)
- wymiana poduszek (silnik, skrzynia, przedni most)
- uszczelka drzwi od strony kierowcy (stara była naderwana w dwóch miejscach i delikatnie świszczała)
-wymiana przedniego i tylniego wału ( zaczęło się od delikatnych wibracji, po sprawdzeniu luzów na kompensacji, oraz na krzyżakach fachowcy powiedzieli że są w nie najgorszym stanie ale zdecydowałem się na wykonane ich na nowo)
- nabita i odgrzybiona klimatyzacja
A teraz wady
- silniczki od sterowaną kolumna kierownicza ciężko chodzą
- szyberdach się przytnie i trzeba go ponownie otworzyć
- niektóre podświetlenia delikatnie się żarzą także warto byłoby wymienić żaróweczki
- po regeneracji zacisków wyrzucił błąd ABS, na chwilę obecną tego niezdiagnozowałem
- wgniecenie na tylnej klapie
- delikatnie pęknięty przedni zderzak (jakiś buc na parkingu prawdopodobnie cofał przyczepką bądź dostawczakiem)
Żadna z powyższych wad nie wpływa negatywnie na prowadzenie samochodu
Samochód stoi na oryginalnych felgach „ATS” z oponami Nokiana (około 80% bieżnika)
Oryginale lexusowskie 15” leżą na półce
Na wszystkie prace osobie zainteresowanej prześle dokumentację, oraz filmy
Sprzedaż w formie faktury a więc kupujący zwolniony z podatku
Samochód do obejrzenia w Bielsku-Białej bądź Krakowie po wcześniejszym umówieniu
Sprzedaż w główniej mierze spowodowana przypłynięciem młodszego brata „Lx 570”
a więc zamiana jedynie na gotówkę
Biorąc pod uwagę stan samochodu jak i pracę przy nim poczynione uważam że jest to rozsądna cena, dla osób szukających egzemplarza w stanie salonowym radzę przygotować kwotę sześcio cyfrową ponieważ sam przed kupnem tego egzemplarza obejrzałem około 10 sztuk (LC 100 jak i LX) jeździłem po całej Polsce, a tylko jeden egzemplarz był ładniejszy pod względem blacharskim, ale Pan zażyczył sobie około 130k PLN
Wszystkim zawracaczom dziękuję bardzo i proszę o uszanowaniu czasu, jeśli nie odbieram proszę o sms a w wolnej chwili oddzwonię
Z pozdrowieniami dla wszystkich fanów marki
Igor
ID: 1019731255
xxx xxx xxx
Dodane 20 września 2025
Lexus LX 470 (1998r)
66 666 zł
do negocjacji
Lokalizacja