Prywatne
Numer VIN: JTHBN96S505013240
Model: Pozostałe Lexus
Rok produkcji: 2006
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 365 000 km
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 4 300 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 286 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po prawej
Opis
Witam
Sprzedam
Lexus GS430 MK3
Rocznik 2006
Silnik 4.3 V8 3UZ-FE 286 KM
Kraj pochodzenia Szwajcaria
Przebieg ok. 365 000 km
Wersja wyposażenia maksymalna, w tym aktywny radar i system audio Mark Levinson.
Około 100 zdjęć wyślę zainteresowanym.
Auto kupiłem od poprzednika, który posiadał go około 6 lat jako spełnienie kolejnej zachcianki posiadania V8 od Lexusa.
W ostatnim czasie zarówno u poprzedniego właściciela, jaki i u mnie auto więcej stało w garażu niż jeździło.
W CEPiK można sprawdzić małe przebiegi roczne.
Auto zarejestrowane jest na mnie.
Numer rejestracyjny: CB435HY
VIN: JTHBN96S50*****40
Data pierwszej rejestracji w kraju: 02.08.2018
Data pierwszej rejestracji za granicą:
31.03.2006
Jeden z ostatnich pancernych Lexusów.
Gwarantuję że mój egzemplarz zachowany jest w bardzo dobrym stanie i każdy znawca marki i modelu potwierdzi to na miejscu lub w wybranym serwisie ASO Lexus/Toyota.
Jest to najwyższa wersja wyposażenia z aktywnym radarem.
Wszystko w aucie działa i pracuje jak w szwajcarskim zegarku.
Lakier, szyby - oryginał.
Bezwypadkowe i bezkolizyjne, lakier bez wgniotek i rys.
Absolutnie żadnych wycieków, wszędzie sucho, podwozie bez większej korozji - auto było i jest garażowane.
Środek zachowany jest bardzo dobrze jak na GS MK3.
Świeżo obszyta kierownica i gałka biegów skórą samochodową premium w oryginalnym odcieniu - koszt 700 zł.
Jedną z najważniejszych spraw, które trzeba brać pod uwagę przy zakupie kilkunastoletniej już limuzyny klasy premium jest fakt, że w tym egzemplarzu zrobione jest praktycznie wszystko co można zrobić w tym modelu z racji wieku i zużycia.
Prowadzony jest plik Excel oraz posiadam dokumenty i zdjęcia na wymienione części i przeprowadzone naprawy.
Poniżej lista co zostało zrobione w ramach napraw koniecznych i prewencyjnych:
Rozrzad wraz z pompą wody OEM Lexus
Termostat z uszczelką OEM Lexus i nowy płyn chłodniczy z dodatkiem
Rolki osprzętu Koyo i pasek PK OEM Lexus
Uszczelniacze wałków rozrządu i wału OEM Lexus
Zamierzone luzy zaworowe - fabryczne wartości, bez ingerencji.
Świece Denso SK20R11
Zawory VVTI oba OEM Lexus
Zawór PCV OEM Lexus (pod kolektorem)
Uszczelki wtryskiwaczy, świec, pokryw zaworowych, kolektora ssącego, stabilizatory paliwa, niektóre przewody gumowe - wszystko OEM Lexus
Alternator pełna regeneracja
Wszystkie poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów OEM Lexus
Wszystkie tuleje dyferencjału w tylnym wózku Strongflex czerwone
Amortyzatory przód z regulacją AVS wraz z osłonami OEM Lexus
Amortyzatory tył z regulacją AVS + poduszki + sprężyny wszystko OEM Lexus
Całe zawieszenie przód nowe (wahacze dolne, wahacze górne, sworznie, tuleje stabilizatorora, drążki kierownicze).
Pełna geometria przód i tył.
Piasty przód OEM Lexus (Koyo Japan)
Tarcze przód + klocki TEXTAR wraz z regeneracją zacisków.
Tarcze tył + klocki ceramiczne i szczęki ATE wraz z regeneracją zacisków
Płyn hamulcowy ATE SL6
Kilkukrotnie wymieniany olej w skrzyni biegów wraz z filtrem na Ravenol ATF T-WS
Tłumiki końcowe
Nowy korek zbiornika płynu chłodzącego
Nowe amortyzatory maski przód
Zawiasy klapy bagażnika
Akumulator Rocket
Komplet 4 nowych czujników ciśnienia kół OEM Lexus
Felgi z Infiniti G35/350Z 18x8J ET30 równo z nadkolem bez dystansów, po piaskowaniu i malowaniu proszkowym
Opony całoroczne Imperial AllSeason 245/40/18 8mm bieżnika rocznik 2022 kupione nowe.
W zeszłym roku kompleksowo zregenerowane i zmodyfikowane reflektory (wada fabryczna modelu GS MK3).
Zamontowane najmocniejsze na rynku projektory BI-LED, nowe klosze, metalizacja próżniowa odbłyśników, wnętrze polakierowane na czarny satynowy, uszczelnienie i sprawdzenie szczelności. Koszt około 4000 zł.
Różnica w jakości i barwie światła w stosunku do fabrycznych xenon jest kolosalna. Do tego odpada konieczność okresowej wymiany żarników i ewentualny problem z awarią przetwornic.
Dodatkowo lampy, halogeny i emblemat przedni zostały oklejone lekko przyciemniającą folią PPF. Koszt 750 zł.
Prewencyjna wymiany chłodnicy na nową Denso Japan (OEM Lexus) z racji tego, że w chłodnicy cieczy znajduje się obieg chłodzenia oleju że skrzyni biegów - prewencyjna wymiana zapobiegająca wymieszaniu się płynów z powodu degradacji materiału chłodnicy.
Jednocześnie po raz kolejny został wymieniony olej w skrzyni biegów metodą statyczną (Ravenol ATF T-WS)
Aktualnie wszystkie nowe filtry i oleje w silniku (Rowe), dyferencjale (Penrite) i skrzyni biegów (Ravenol).
W silniku i dyferencjale dodatki Archoil.
Do auta 2 komplety dywaników - materiałowe oryginalne Lexus i czarne gumowe korytka RezawPlast + mata do bagażnika gumowa RezawPlast.
Jest to mój 7 Lexus.
Szczerze polecam to auto i zapraszam bez rozczarowania po wyjątkowo dobrze utrzymany i doinwestowany egzemplarz GS430 MK3.
Nie zamieniam się.
Lokalizacja:
Zamość 22-400
Telefon:
57 jeden 92 dziewięć 50 jeden
Sprzedam
Lexus GS430 MK3
Rocznik 2006
Silnik 4.3 V8 3UZ-FE 286 KM
Kraj pochodzenia Szwajcaria
Przebieg ok. 365 000 km
Wersja wyposażenia maksymalna, w tym aktywny radar i system audio Mark Levinson.
Około 100 zdjęć wyślę zainteresowanym.
Auto kupiłem od poprzednika, który posiadał go około 6 lat jako spełnienie kolejnej zachcianki posiadania V8 od Lexusa.
W ostatnim czasie zarówno u poprzedniego właściciela, jaki i u mnie auto więcej stało w garażu niż jeździło.
W CEPiK można sprawdzić małe przebiegi roczne.
Auto zarejestrowane jest na mnie.
Numer rejestracyjny: CB435HY
VIN: JTHBN96S50*****40
Data pierwszej rejestracji w kraju: 02.08.2018
Data pierwszej rejestracji za granicą:
31.03.2006
Jeden z ostatnich pancernych Lexusów.
Gwarantuję że mój egzemplarz zachowany jest w bardzo dobrym stanie i każdy znawca marki i modelu potwierdzi to na miejscu lub w wybranym serwisie ASO Lexus/Toyota.
Jest to najwyższa wersja wyposażenia z aktywnym radarem.
Wszystko w aucie działa i pracuje jak w szwajcarskim zegarku.
Lakier, szyby - oryginał.
Bezwypadkowe i bezkolizyjne, lakier bez wgniotek i rys.
Absolutnie żadnych wycieków, wszędzie sucho, podwozie bez większej korozji - auto było i jest garażowane.
Środek zachowany jest bardzo dobrze jak na GS MK3.
Świeżo obszyta kierownica i gałka biegów skórą samochodową premium w oryginalnym odcieniu - koszt 700 zł.
Jedną z najważniejszych spraw, które trzeba brać pod uwagę przy zakupie kilkunastoletniej już limuzyny klasy premium jest fakt, że w tym egzemplarzu zrobione jest praktycznie wszystko co można zrobić w tym modelu z racji wieku i zużycia.
Prowadzony jest plik Excel oraz posiadam dokumenty i zdjęcia na wymienione części i przeprowadzone naprawy.
Poniżej lista co zostało zrobione w ramach napraw koniecznych i prewencyjnych:
Rozrzad wraz z pompą wody OEM Lexus
Termostat z uszczelką OEM Lexus i nowy płyn chłodniczy z dodatkiem
Rolki osprzętu Koyo i pasek PK OEM Lexus
Uszczelniacze wałków rozrządu i wału OEM Lexus
Zamierzone luzy zaworowe - fabryczne wartości, bez ingerencji.
Świece Denso SK20R11
Zawory VVTI oba OEM Lexus
Zawór PCV OEM Lexus (pod kolektorem)
Uszczelki wtryskiwaczy, świec, pokryw zaworowych, kolektora ssącego, stabilizatory paliwa, niektóre przewody gumowe - wszystko OEM Lexus
Alternator pełna regeneracja
Wszystkie poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów OEM Lexus
Wszystkie tuleje dyferencjału w tylnym wózku Strongflex czerwone
Amortyzatory przód z regulacją AVS wraz z osłonami OEM Lexus
Amortyzatory tył z regulacją AVS + poduszki + sprężyny wszystko OEM Lexus
Całe zawieszenie przód nowe (wahacze dolne, wahacze górne, sworznie, tuleje stabilizatorora, drążki kierownicze).
Pełna geometria przód i tył.
Piasty przód OEM Lexus (Koyo Japan)
Tarcze przód + klocki TEXTAR wraz z regeneracją zacisków.
Tarcze tył + klocki ceramiczne i szczęki ATE wraz z regeneracją zacisków
Płyn hamulcowy ATE SL6
Kilkukrotnie wymieniany olej w skrzyni biegów wraz z filtrem na Ravenol ATF T-WS
Tłumiki końcowe
Nowy korek zbiornika płynu chłodzącego
Nowe amortyzatory maski przód
Zawiasy klapy bagażnika
Akumulator Rocket
Komplet 4 nowych czujników ciśnienia kół OEM Lexus
Felgi z Infiniti G35/350Z 18x8J ET30 równo z nadkolem bez dystansów, po piaskowaniu i malowaniu proszkowym
Opony całoroczne Imperial AllSeason 245/40/18 8mm bieżnika rocznik 2022 kupione nowe.
W zeszłym roku kompleksowo zregenerowane i zmodyfikowane reflektory (wada fabryczna modelu GS MK3).
Zamontowane najmocniejsze na rynku projektory BI-LED, nowe klosze, metalizacja próżniowa odbłyśników, wnętrze polakierowane na czarny satynowy, uszczelnienie i sprawdzenie szczelności. Koszt około 4000 zł.
Różnica w jakości i barwie światła w stosunku do fabrycznych xenon jest kolosalna. Do tego odpada konieczność okresowej wymiany żarników i ewentualny problem z awarią przetwornic.
Dodatkowo lampy, halogeny i emblemat przedni zostały oklejone lekko przyciemniającą folią PPF. Koszt 750 zł.
Prewencyjna wymiany chłodnicy na nową Denso Japan (OEM Lexus) z racji tego, że w chłodnicy cieczy znajduje się obieg chłodzenia oleju że skrzyni biegów - prewencyjna wymiana zapobiegająca wymieszaniu się płynów z powodu degradacji materiału chłodnicy.
Jednocześnie po raz kolejny został wymieniony olej w skrzyni biegów metodą statyczną (Ravenol ATF T-WS)
Aktualnie wszystkie nowe filtry i oleje w silniku (Rowe), dyferencjale (Penrite) i skrzyni biegów (Ravenol).
W silniku i dyferencjale dodatki Archoil.
Do auta 2 komplety dywaników - materiałowe oryginalne Lexus i czarne gumowe korytka RezawPlast + mata do bagażnika gumowa RezawPlast.
Jest to mój 7 Lexus.
Szczerze polecam to auto i zapraszam bez rozczarowania po wyjątkowo dobrze utrzymany i doinwestowany egzemplarz GS430 MK3.
Nie zamieniam się.
Lokalizacja:
Zamość 22-400
Telefon:
57 jeden 92 dziewięć 50 jeden
ID: 948102222
xxx xxx xxx
Dodane 02 lipca 2025
Lexus GS 430 MK3 V8 3UZ-FE 2006 SUPER STAN full opcja doinwestowany
59 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja