Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Sprzedam "Leksykon Public Relations" pod redakcją prof. Jerzego Olędzkiego oraz dr Dariusza Tworzydło.
Stan - nowy.
Leksykon opracowany przez 40 praktyków i naukowców zajmujących się komunikacją marketingową (w gronie 40. redaktorów haseł znaleźli się: Paweł Trochimiuk, Michał Macierzyński, Marek Wróbel, Wiesław Gałązka, Adam Łaszyn, prof. Barbara Iwankiewicz-Rak i wielu innych znakomitych przedstawicieli świata public relations), stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje.
Leksykon to kompendium wiedzy, które wychodzi naprzeciw współczesnym wyzwaniom komunikacji społecznej. Publikacja w klarowny i atrakcyjny sposób omawia ponad 700 zagadnień zawierających szczegółowe wyjaśnienia i praktyczne wskazówki wskazujące najlepsze kierunki projektowanego działania.
Kto powinien sięgnąć po omawianą pozycję? Publikacja powstała z myślą o wszystkich, którzy potrzebują dostępu do kompleksowej i zweryfikowanej wiedzy na temat PR-u. Szczególnie docenią ją praktycy, którzy każdego dnia stają przed wyzwaniami współczesnego marketingu oraz studenci, którzy otrzymują świetne narzędzie umożliwiające przygotowanie się do zajęć i egzaminów. Leksykon przygotowano z myślą o studentach i praktykach public relations.
Wydawnictwo: Newsline, 192 str., oprawa: twarda, 25x16 cm.
Odbiór osobisty lub każdy rodzaj wysyłki.
Po zakupie wysyłam natychmiast.
Stan - nowy.
Leksykon opracowany przez 40 praktyków i naukowców zajmujących się komunikacją marketingową (w gronie 40. redaktorów haseł znaleźli się: Paweł Trochimiuk, Michał Macierzyński, Marek Wróbel, Wiesław Gałązka, Adam Łaszyn, prof. Barbara Iwankiewicz-Rak i wielu innych znakomitych przedstawicieli świata public relations), stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje.
Leksykon to kompendium wiedzy, które wychodzi naprzeciw współczesnym wyzwaniom komunikacji społecznej. Publikacja w klarowny i atrakcyjny sposób omawia ponad 700 zagadnień zawierających szczegółowe wyjaśnienia i praktyczne wskazówki wskazujące najlepsze kierunki projektowanego działania.
Kto powinien sięgnąć po omawianą pozycję? Publikacja powstała z myślą o wszystkich, którzy potrzebują dostępu do kompleksowej i zweryfikowanej wiedzy na temat PR-u. Szczególnie docenią ją praktycy, którzy każdego dnia stają przed wyzwaniami współczesnego marketingu oraz studenci, którzy otrzymują świetne narzędzie umożliwiające przygotowanie się do zajęć i egzaminów. Leksykon przygotowano z myślą o studentach i praktykach public relations.
Wydawnictwo: Newsline, 192 str., oprawa: twarda, 25x16 cm.
Odbiór osobisty lub każdy rodzaj wysyłki.
Po zakupie wysyłam natychmiast.
ID: 646887134
xxx xxx xxx
Dodane 02 maja 2024
Leksykon Public Relations
Tylko przedmiot
20 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja