Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Sprzedaż TYLKO WYSYŁKOWA przez bezpieczne przesyłki OLX
Sprzedajemy tylko NOWE przedmioty które zawierają już swoje MAKSYMALNE RABATY cena nie podlega negocjacji
NIE MA możliwości ODBIORU OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 412, Format: 229x190 mmNowatorskie przedsiębiorstwa, pragnące odnieść sukces, wdrażają nowy system zarządzania, ukierunkowany na zarządzanie strategią, a więc zarządzanie dokonaniami. Skuteczne zarządzanie nimi obejmuje pomiar dokonań oraz ich poprawę. Pomiar dokonań umożliwia więc nie tylko ich ocenę, ale też wprowadzenie korekt do uzgodnionej strategii w celu zapewnienia stałego doskonalenia działań oraz postępu w realizacji wizji i misji przedsiębiorstwa, co jest podstawą uczenia się i źródłem przewagi konkurencyjnej. Przedmiotem pomiaru są bowiem kluczowe czynniki sukcesu (critical success factors, CSF). Leksykon mierników dokonań jest pierwszym, interdyscyplinarnym opracowaniem prezentującym w tak szerokim zakresie propozycję pomiaru zidentyfikowanych w warunkach polskich kluczowych czynników sukcesu. Mierniki ujęte zostały w dwóch grupach, a więc jako mierniki mające wymiar powszechny (niezależny od sektora), w takich płaszczyznach jak: finansowa, klientów, procesów wewnętrznych, uczenia się i rozwoju, relacji z otoczeniem, zrównoważonego rozwoju, oraz jako mierniki specyficzne dla wybranych dwunastu sektorów, tj.: produkcja artykułów spożywczych; budownictwo; handel samochodami; handel detaliczny i hurtowy; e-commerce; transport lądowy (kolejowy, samochodowy); działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi; telekomunikacja; działalność związana z oprogramowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalność powiązana; działalność związana z obsługą rynku nieruchomości; działalność prawnicza, rachunkowo-księgowa i doradztwo podatkowe; usługi biznesowe. Dla każdego z kluczowych czynników sukcesu zaproponowano kilka mierników. W celu zwiększenia ich wartości poznawczej i użyteczności praktycznej każdy z mierników opatrzono komentarzem. Atuty Leksykonu to kompleksowość i szczegółowość. Szczególnie pozytywnie ocenić należy podjęcie tematyki obszarów takich jak odpowiedzialność społeczna, ekologia, prawo, prawa człowieka, godność pracy. Należy podkreślić interdyscyplinarny charakter Leksykonu. Szczególny wkład Autorów stanowi, moim zdaniem, zaproponowanie mierników w odniesieniu do sfery usług biznesowych oraz działalności prawniczej, finansowej i doradztwa podatkowego, którym nie poświęcano do tej pory w literaturze należytej uwagi, a które są też działalnością, w przeciwieństwie do produkcji i handlu, trudną do sparametryzowania". Dr hab. Marta Nowak, prof. UE we Wrocławiu, fragment recenzji
Rok wydania: 2023
Okładka: miękka
Język publikacji: polski
Wysokość produktu: 19.00 cm
Szerokość produktu: 23.00 cm
Numer wydania: 1
Autor: red. Wanda Skoczylas, Andrzej Niemiec
Liczba stron: 412
Wydawnictwo: CeDeWu
Tytuł: Leksykon mierników dokonań w.2
Gatunek: Marketing i zarządzanie
Nośnik: książka papierowa
9788381027038
Sprzedajemy tylko NOWE przedmioty które zawierają już swoje MAKSYMALNE RABATY cena nie podlega negocjacji
NIE MA możliwości ODBIORU OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 412, Format: 229x190 mmNowatorskie przedsiębiorstwa, pragnące odnieść sukces, wdrażają nowy system zarządzania, ukierunkowany na zarządzanie strategią, a więc zarządzanie dokonaniami. Skuteczne zarządzanie nimi obejmuje pomiar dokonań oraz ich poprawę. Pomiar dokonań umożliwia więc nie tylko ich ocenę, ale też wprowadzenie korekt do uzgodnionej strategii w celu zapewnienia stałego doskonalenia działań oraz postępu w realizacji wizji i misji przedsiębiorstwa, co jest podstawą uczenia się i źródłem przewagi konkurencyjnej. Przedmiotem pomiaru są bowiem kluczowe czynniki sukcesu (critical success factors, CSF). Leksykon mierników dokonań jest pierwszym, interdyscyplinarnym opracowaniem prezentującym w tak szerokim zakresie propozycję pomiaru zidentyfikowanych w warunkach polskich kluczowych czynników sukcesu. Mierniki ujęte zostały w dwóch grupach, a więc jako mierniki mające wymiar powszechny (niezależny od sektora), w takich płaszczyznach jak: finansowa, klientów, procesów wewnętrznych, uczenia się i rozwoju, relacji z otoczeniem, zrównoważonego rozwoju, oraz jako mierniki specyficzne dla wybranych dwunastu sektorów, tj.: produkcja artykułów spożywczych; budownictwo; handel samochodami; handel detaliczny i hurtowy; e-commerce; transport lądowy (kolejowy, samochodowy); działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi; telekomunikacja; działalność związana z oprogramowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalność powiązana; działalność związana z obsługą rynku nieruchomości; działalność prawnicza, rachunkowo-księgowa i doradztwo podatkowe; usługi biznesowe. Dla każdego z kluczowych czynników sukcesu zaproponowano kilka mierników. W celu zwiększenia ich wartości poznawczej i użyteczności praktycznej każdy z mierników opatrzono komentarzem. Atuty Leksykonu to kompleksowość i szczegółowość. Szczególnie pozytywnie ocenić należy podjęcie tematyki obszarów takich jak odpowiedzialność społeczna, ekologia, prawo, prawa człowieka, godność pracy. Należy podkreślić interdyscyplinarny charakter Leksykonu. Szczególny wkład Autorów stanowi, moim zdaniem, zaproponowanie mierników w odniesieniu do sfery usług biznesowych oraz działalności prawniczej, finansowej i doradztwa podatkowego, którym nie poświęcano do tej pory w literaturze należytej uwagi, a które są też działalnością, w przeciwieństwie do produkcji i handlu, trudną do sparametryzowania". Dr hab. Marta Nowak, prof. UE we Wrocławiu, fragment recenzji
Rok wydania: 2023
Okładka: miękka
Język publikacji: polski
Wysokość produktu: 19.00 cm
Szerokość produktu: 23.00 cm
Numer wydania: 1
Autor: red. Wanda Skoczylas, Andrzej Niemiec
Liczba stron: 412
Wydawnictwo: CeDeWu
Tytuł: Leksykon mierników dokonań w.2
Gatunek: Marketing i zarządzanie
Nośnik: książka papierowa
9788381027038
ID: 937337602
Dodane 08 października 2025
Leksykon mierników dokonań w.2
Tylko przedmiot
117,78 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły