Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Land Cruiser 100 HDJ po gruntownej renowacji mechanicznej
Land Cruiser 100 HDJ po gruntownej renowacji mechanicznej
Land Cruiser 100 HDJ po gruntownej renowacji mechanicznej
Land Cruiser 100 HDJ po gruntownej renowacji mechanicznej
Land Cruiser 100 HDJ po gruntownej renowacji mechanicznej
Land Cruiser 100 HDJ po gruntownej renowacji mechanicznej
Land Cruiser 100 HDJ po gruntownej renowacji mechanicznej
Land Cruiser 100 HDJ po gruntownej renowacji mechanicznej
PromujOdśwież

Prywatne

Model: Land Cruiser

Rok produkcji: 2001

Paliwo: Diesel

Typ nadwozia: Terenowy

Przebieg: 470 000 km

Kolor: Srebrny

Poj. silnika: 4 200 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Automatyczna

Kraj pochodzenia: Holandia

Moc silnika: 204 KM

Napęd: 4x4 (stały)

Kierownica: po lewej

Opis

Dzień dobry, nie jestem handlarzem, sprzedaję nasze rodzinne auto. Mieliśmy robić wyprawówkę, ale z przyczyn życiowych - nie będziemy. Na życzenie wysyłam więcej zdjęć na Whatsapp. Auto do obejrzenia w Warszawie i Białymstoku czasem :)

Jeśli szukasz Setki ogarniętej mechanicznie i z dobrą blacharką - to znalazłeś. Jeździłem kilkoma innymi Setkami, z mniejszym przebiegiem i to były styrane zamulone smutki. Moja to przy nich młoda, szybka gazela. Bo jest zadbana mechanicznie, silnik oddycha i pracuje jak nowy. Napęd i zawieszenie tak samo. Skrzynia też. Auto jeździ świetnie. Aha zamontowałem ISOFIX

Silnik 1HDFTE, skrzynia A442F. Rocznik 2001, przebieg 467.000km. Oto historia tej toyoty: bezwypadkowy, pochodzi z Holandii, gdzie był serwisowany do 459.000km przez ASO (mam faktury). Potem w moich rękach. kupiłem go w ciemno, po tym jak położyłem się pod nim i zobaczyłem niemal idealny stan blacharski. Rama jest perfekcyjna, podłoga tylko w okolicy koła zapasowego miała powierzchniowy nalot rdzy. Po zakupie zająłem się podwoziem najpierw: mycie na podnośniku, suszenie, neutralizator rdzy, podkład antykorozyjny i dopiero APP W200. Również w profile. Następnie silnik i reszta mechaniki: w auto od marca do maja 2025 włożyłem prawie 50.000pln. Mam faktury, robione w MaxMoto 4x4 gdzie robią głównie Land Cruisery. Zrobione:
- rozrząd
- paski, rolki
- demontaż kolektora ssacego i dolotu. Czyszczenie.
- uszczelnienie kolektora wydechowego
- mycie intercoolera
- nowy płyn chłodniczy
- nowa turbina (nie regenerowana tylko nowa!)
- nowa spływka olejowa
- nowe łożyska kół przednich OEM
- nowe zabieraki OEM
- nowe półosie Terrain Tamer
- konwersja zawieszenia z AHC na Pedders (amortyzatory, sprężyny, drążki skrętne)
- kompletna wymiana WSZYSTKICH tulei zawieszenia - wymiana starych gum na poliuretan dobrej marki
- wszystkie tuleje podporowe mostu przód (a są trzy)
- wały zregenerowane, pachnące nowością i wyważone
- nowe krzyżaki wałów OEM Toyota
- demontaż reduktora, wymiana wszelkich jego uszczelek, montaż od zera.
- wymiana uszczelnienia tylnego mostu
- wymiana odpowietrznika mostu tył
- wymiana odpowietrznika mostu przód
- gumy drążka stabilizatora
- oczywiście wszystkie oleje i wszystkie filtry. Również w skrzyni.
- nowe radio Sony
- nowe elektrozawory w skrzyni biegów oryginalne AISIN
- nowe opony Yokohama G015 AT
- silnik wypłukany Liqui Molly
- wtryski wyczyszczone Liqui Molly
- silnik przepracował 5.000km na świeżym oleju z dodatkiem Liqui Molly Ceratec
- obecnie zalany 5W40 Valvoline Maxlife (warto zobaczyć test tego oleju na YT i komentarze pod spodem)
- EGR zaślepiony. DPF nie występuje tutaj.
- świeżo obszyty fotel kierowcy i kierownica
- nowa klamka tylnej klapy
- całość oświetlenia kabiny zmieniona na niskoprądowe LED

Auto jest 500km od tego wielkiego serwisu. Pali na widok kluczyka, świeżo oddycha, ma dużo mocy, żadnych luzów, prowadzi się jak po sznurku nawet na wybojach. Jest lekko podniesione na tym zawieszeniu, spokojnie przyjmie 33-34 cale koła. Silnik jest suchy, brak jakichkolwiek wycieków skądkolwiek. Pracuje jak wzór rzędowej szóstki. Kto wie co to 1HDFTE - ten wie. Kto nie wie - warto się dowiedzieć. Te silniki spokojnie robią kilka milionów kilometrów bez remontu i bez awarii. To jeden z ostatnich świętych Graali. Jedną z cech tego silnika jest to, że od wymiany do wymiany oleju nie bierze nic - a poza tym olej na bagnecie po 7-10.000km jest przejrzysty jak nowy. To rzadka sprawa w silnikach diesela. Nie kopci niczym i nigdy. Ani białym, ani szarym, ani czarnym.
Do zrobienia jak to w 24-letnim aucie zawsze coś będzie:

- progi (to jedyne miejsce z problemem rudej)
- sprężarka klimatyzacji (jest nowa na OLX za 999zł)
- zawias drzwi kierowcy do wymiany bo strzela nieładnie
- okładzina tylnej burty do wymiany
- antena do radia (mam, ale nie mam czasu założyć)

Możliwa zamiana 1:1 na:

- Durango HEMI lub 3.6
- Avensis T25/27 z dopłatą
- S-Max 2.2 diesel ze skrzynią durashift
- W211 kombi M113 lub 2.6 benz
- WK/WK2 HEMI lub 3.6
- Cayenne TDI 3.0 lub 4.2
- Q7 Audi TDI
- ML/GL
- forester
- outback
- Volvo V90
- Infinity QX70

- inne propozycje kombi/SUV
ID: 1013148125

Skontaktuj się

8qfypdsgth

Na OLX od maj 2023

Ostatnio online dziś o 00:45

xxx xxx xxx

Dodane 11 lipca 2025

Land Cruiser 100 HDJ po gruntownej renowacji mechanicznej

79 000 zł

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon