Prywatne
Typ części: Ładowarki samochodowe
Stan: Nowe
Opis
Przenosna ładowarka do pojazdow elektrycznych
moc max 20kW (nateżenie DC max 50A) (pobor na fazach z AC max okolo 29A) wiec wystarcza bezpieczniki 32A
wymiary jak na foto, waga kolo 27kg
zasilanie - tzw DUZA SIŁA 32A LUB mozna tez ją zasilic z wallboxa/stacji 22kW TYPE2, wiec mozna ładowac w domu lub na stacji AC publicznej (mozna tez podlaczyc małą sile czyli 16A) ale wtedy nalezaloby zmniejszy prad ladowania tak zeby moc nie przekroczyla 11kW
Idealne rozwiązanie jesli mamy pojazd np z 1 fazową ładowarką np 7,6kW (32A), co wymaga przyłacza minimum 22kW a praktyce 26-28kW, w tej ładowarce mozna ustawic prąd DC i ładowac mniejszymi mocami.
Mozna tez ustawiac limit SoC np 70-80-90% lub inny, przydatna opcja jesli nie mamy tego w pojezdzie
U mnie mimo 20kW PV i duzego przyłacza ładowanie 7kW powodowalo wzrost napiec na pozostalych fazach o nawet 8V, gdy głowna spadala nawet 18V.
Przy 18kW spadek jest w okolicy 10V po równo (oczywiscie to zalezy od kabli ktore uzyla energetyka na słupach itp, u jednego bedzie lepiej u innego gorzej)
Dla zaawansowanych uzytkownikow posiada tryb manual, jesli mamy bezposredni dostep do pinow bateri (+/-) mozna podlaczyc bezposrednio bez komunikacji (na pinach DC we wtyczce pojawia sie napiecie), albo bez wtyczki. Mozna jej uzyc jako pokladowej do auta ktore np ma slaba ladowarke AC i nie ma CCS (np starsze kangoo ZE)
ODBIOR OSOBISTY KRAKOW/KIELCE - okolice
Jak ktos przyjedzie EV mozna sie naładowac u mnie do 100% za darmo ;)
Ładowarki używam 1,5 miesiaca, nie ma problemu z kompatybilnoscią - rusza bezproblemu za kazdym razem
Wystawiam tylko dlatego ze kupilem do zabawy, teraz chce inny model mozliwe ze mocniejszy (30-40kW) - ktory tez pozniej bedzie na sprzedaz - ale narazie musze sprzedać tą.
moc max 20kW (nateżenie DC max 50A) (pobor na fazach z AC max okolo 29A) wiec wystarcza bezpieczniki 32A
wymiary jak na foto, waga kolo 27kg
zasilanie - tzw DUZA SIŁA 32A LUB mozna tez ją zasilic z wallboxa/stacji 22kW TYPE2, wiec mozna ładowac w domu lub na stacji AC publicznej (mozna tez podlaczyc małą sile czyli 16A) ale wtedy nalezaloby zmniejszy prad ladowania tak zeby moc nie przekroczyla 11kW
Idealne rozwiązanie jesli mamy pojazd np z 1 fazową ładowarką np 7,6kW (32A), co wymaga przyłacza minimum 22kW a praktyce 26-28kW, w tej ładowarce mozna ustawic prąd DC i ładowac mniejszymi mocami.
Mozna tez ustawiac limit SoC np 70-80-90% lub inny, przydatna opcja jesli nie mamy tego w pojezdzie
U mnie mimo 20kW PV i duzego przyłacza ładowanie 7kW powodowalo wzrost napiec na pozostalych fazach o nawet 8V, gdy głowna spadala nawet 18V.
Przy 18kW spadek jest w okolicy 10V po równo (oczywiscie to zalezy od kabli ktore uzyla energetyka na słupach itp, u jednego bedzie lepiej u innego gorzej)
Dla zaawansowanych uzytkownikow posiada tryb manual, jesli mamy bezposredni dostep do pinow bateri (+/-) mozna podlaczyc bezposrednio bez komunikacji (na pinach DC we wtyczce pojawia sie napiecie), albo bez wtyczki. Mozna jej uzyc jako pokladowej do auta ktore np ma slaba ladowarke AC i nie ma CCS (np starsze kangoo ZE)
ODBIOR OSOBISTY KRAKOW/KIELCE - okolice
Jak ktos przyjedzie EV mozna sie naładowac u mnie do 100% za darmo ;)
Ładowarki używam 1,5 miesiaca, nie ma problemu z kompatybilnoscią - rusza bezproblemu za kazdym razem
Wystawiam tylko dlatego ze kupilem do zabawy, teraz chce inny model mozliwe ze mocniejszy (30-40kW) - ktory tez pozniej bedzie na sprzedaz - ale narazie musze sprzedać tą.
ID: 998455695
xxx xxx xxx
Dodane 24 czerwca 2025
Ładowarka przenośna DC - do samochodu elektrycznego - wyjscie CCS2
6 600 zł
Lokalizacja