Firmowe
Marka: Yamaha
Poj. silnika: 600 cm³
Stan techniczny: Uszkodzony
Rok produkcji: 2000
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Yamaha Fazer FZS r600cm3 95Km
z 2000r - stylowana na FZ N - naked
Przebieg 11,5tyś km
Uszkodzona - części do naprawy w cenie
krótki szlif po asfalcie zakończony uderzeniem przodem w auto.
Miałem zamiar albo sam naprawić ale jeszcze chętniej zawieźć do serwisu pożądnego. Nie udało się z braku czasu.
Zagięte lagi - mam oryginały na zamianę
połamana szyba przednia, błotnik przedni,
lampa przednia,
kierunek i podnóżek z prawej strony do wymiany
otarcia baku i plastików po prawej stronie.
Błotnik przedni zaginął
Zgięty crush pad prawy.
Motocykl kupiony przeze mnie w tamtym roku czyli 2023 przed sezonem z przegiem nieco ponad 8tyś km.
Odrazu po ruszeniu yamahą było czuć że przebieg albo cała yamaha nawet jeżeli, to były bardzo delikatnie "nadużywane".
Starość nie radość - gumy i plastiki starzeją się bez przebiegu,
blachy i mechanika jednak pozostały niewzruszone.
Dały mi po pierwszych chwilach naprawde dobre wrażenia:
- spasowany w całości konstrukcji,
- ścisły w zawieszeniu,
Po zapoznaniu się maszyną czyli
używając jej prawie codziennie od marca tamtego roku czyli w temp. od 0 °C.
na nieświeżych oponach.
Nie miałem ani jednej wątpliwości wchodząc nim w zakręt bardzo stanowczo zaczynając counter steringiem z pięty przeciwnej moją masą, oraz że odda mi pion na wyjściu bez żadnej najmniejszej ani jednej wątpliwości.
Zawsze było dokładnie i równo oraz bezjakichkolwiek wątpliwości które dają wyrobione luzy gdziekolwiek w konstrukcji.
Nie miałem też wątpliwości że jeżeli nie będę ultraczuły dla manetki gazu w takim zakręcie,
bezwględnie i za każdym razem moja yamaha zechce mnie, w fantazyjny sposób pozbawić życia lub zdrowia.
Tu wspomniane gumy plastiki i inne sprężynki, w sterowaniu prawą manetką zestarzały się.
Po drugiej stronie linki gazu czekało fabrycznie w pełni sprawne
600cm3 - 95KM
Na samym początku eksploatacji yamahy wymienione:
Olei i filtry kpl
Świece zapłonowe
Płyn hamulcowy
Dżwignie sprzęgła i hamulca przedniego na krótkie.
Lusterka na takie w których widać co się za Twoją d..ą dzieje.
Rozpoczęty montaż stelaża pod bagażnik/kufer
- podpory do uchwytu płyty zamontowane
- uchwyty płyty kufra nie zamontowane ale są i to w cenie
- klocki hamulcowe przód nowe niezamontowane ale objęte ofertą
Ja zrobiłem nim kolejne 3tyś km i zdażył mi się pech. Jadą w ciągnącym się sznurku aut w tempie 20 - 40km/h
auto wyjeżdżające z podporządkowanej wymusiło pierwszeństwo wyjeżdżając mi dosłownie pod koło. Zrobiłem co mogłem żeby samemu ominąć auto,
a moto leżące uderzyło w bok auta.
Zdarzenie to kolizja motocykla z wymuszającym pierwszeństwo autem.
Znawcy tematu oraz statystyki zdarzeń drogowych znają niewiele takich przypadków bo zazwyczaj są to wypadki i ofiary... tu były tylko uszkodzenia na pojazdach.
Moto przestyzylizowne na naked - słusznie. Orignalna stylówa nadbudowanej czachy fazera nie wywołują komentarzy przechodniów, nawet kocie oczka niewiele pomagają poza tym że kiepsko świecą.
Ten egzemplarz przypadł mi do gustu, ale bardzo zaskajuąca była ilość komentarzy zbieranych przeze od przechodniów o urodzie tej maszyny
Bez wględu na wiek płeć i doświadczenie z motocyklami komentujących...
maszyna po przeróbce na naked zwyczajnie cieszy oko.
Niewiele trzeba żeby spowrotem wróciła do formy.
Uszkodzone najtrudniejsze do kupienia lagi są w cenie motocykla.
z 2000r - stylowana na FZ N - naked
Przebieg 11,5tyś km
Uszkodzona - części do naprawy w cenie
krótki szlif po asfalcie zakończony uderzeniem przodem w auto.
Miałem zamiar albo sam naprawić ale jeszcze chętniej zawieźć do serwisu pożądnego. Nie udało się z braku czasu.
Zagięte lagi - mam oryginały na zamianę
połamana szyba przednia, błotnik przedni,
lampa przednia,
kierunek i podnóżek z prawej strony do wymiany
otarcia baku i plastików po prawej stronie.
Błotnik przedni zaginął
Zgięty crush pad prawy.
Motocykl kupiony przeze mnie w tamtym roku czyli 2023 przed sezonem z przegiem nieco ponad 8tyś km.
Odrazu po ruszeniu yamahą było czuć że przebieg albo cała yamaha nawet jeżeli, to były bardzo delikatnie "nadużywane".
Starość nie radość - gumy i plastiki starzeją się bez przebiegu,
blachy i mechanika jednak pozostały niewzruszone.
Dały mi po pierwszych chwilach naprawde dobre wrażenia:
- spasowany w całości konstrukcji,
- ścisły w zawieszeniu,
Po zapoznaniu się maszyną czyli
używając jej prawie codziennie od marca tamtego roku czyli w temp. od 0 °C.
na nieświeżych oponach.
Nie miałem ani jednej wątpliwości wchodząc nim w zakręt bardzo stanowczo zaczynając counter steringiem z pięty przeciwnej moją masą, oraz że odda mi pion na wyjściu bez żadnej najmniejszej ani jednej wątpliwości.
Zawsze było dokładnie i równo oraz bezjakichkolwiek wątpliwości które dają wyrobione luzy gdziekolwiek w konstrukcji.
Nie miałem też wątpliwości że jeżeli nie będę ultraczuły dla manetki gazu w takim zakręcie,
bezwględnie i za każdym razem moja yamaha zechce mnie, w fantazyjny sposób pozbawić życia lub zdrowia.
Tu wspomniane gumy plastiki i inne sprężynki, w sterowaniu prawą manetką zestarzały się.
Po drugiej stronie linki gazu czekało fabrycznie w pełni sprawne
600cm3 - 95KM
Na samym początku eksploatacji yamahy wymienione:
Olei i filtry kpl
Świece zapłonowe
Płyn hamulcowy
Dżwignie sprzęgła i hamulca przedniego na krótkie.
Lusterka na takie w których widać co się za Twoją d..ą dzieje.
Rozpoczęty montaż stelaża pod bagażnik/kufer
- podpory do uchwytu płyty zamontowane
- uchwyty płyty kufra nie zamontowane ale są i to w cenie
- klocki hamulcowe przód nowe niezamontowane ale objęte ofertą
Ja zrobiłem nim kolejne 3tyś km i zdażył mi się pech. Jadą w ciągnącym się sznurku aut w tempie 20 - 40km/h
auto wyjeżdżające z podporządkowanej wymusiło pierwszeństwo wyjeżdżając mi dosłownie pod koło. Zrobiłem co mogłem żeby samemu ominąć auto,
a moto leżące uderzyło w bok auta.
Zdarzenie to kolizja motocykla z wymuszającym pierwszeństwo autem.
Znawcy tematu oraz statystyki zdarzeń drogowych znają niewiele takich przypadków bo zazwyczaj są to wypadki i ofiary... tu były tylko uszkodzenia na pojazdach.
Moto przestyzylizowne na naked - słusznie. Orignalna stylówa nadbudowanej czachy fazera nie wywołują komentarzy przechodniów, nawet kocie oczka niewiele pomagają poza tym że kiepsko świecą.
Ten egzemplarz przypadł mi do gustu, ale bardzo zaskajuąca była ilość komentarzy zbieranych przeze od przechodniów o urodzie tej maszyny
Bez wględu na wiek płeć i doświadczenie z motocyklami komentujących...
maszyna po przeróbce na naked zwyczajnie cieszy oko.
Niewiele trzeba żeby spowrotem wróciła do formy.
Uszkodzone najtrudniejsze do kupienia lagi są w cenie motocykla.
ID: 910021779
xxx xxx xxx
Dodane 21 kwietnia 2024
Ładna 11,5tyś km Fazer FZS 600 FZ naked- uszkodzona -części w ofercie
8 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja