Prywatne
Rok wydania: 2000
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Rodzaj: Nauki społeczne
Opis
Zestaw książek o tematyce marketingowej i biznesowej.
Lista tytułów:
- Tribes (Seth Godin)
- Herd - How to change mass behaviour by harnessing our true nature (Mark Earls)
- Desruption Live - Zmiana reguł gry na rynku (Jean-Marie Dru)
- The Wal-Mart Effect (Charles Fishman)
- Boomerang - The Meltdown Tour (Michael Lewis)
- The conquest of cool - business culture, counterculture and the rise of hip consumerism (Thomas Frank)
- The Brandgym - a practical workout for boosting brand and business (David Taylor)
- Bursts (Albert-László Barabási)
- Reality Check (Guy Kawasaki)
- Un-Marketing (Scott Stratten)
- Brand Hijack - czyli marketing bez marketingu (Alex Wipperfürth)
- The Community Rules: Marketing on the Social Web (Tamar Weinberg)
Książki w dobrym stanie, możliwe drobne ślady użytkowania.
Lista tytułów:
- Tribes (Seth Godin)
- Herd - How to change mass behaviour by harnessing our true nature (Mark Earls)
- Desruption Live - Zmiana reguł gry na rynku (Jean-Marie Dru)
- The Wal-Mart Effect (Charles Fishman)
- Boomerang - The Meltdown Tour (Michael Lewis)
- The conquest of cool - business culture, counterculture and the rise of hip consumerism (Thomas Frank)
- The Brandgym - a practical workout for boosting brand and business (David Taylor)
- Bursts (Albert-László Barabási)
- Reality Check (Guy Kawasaki)
- Un-Marketing (Scott Stratten)
- Brand Hijack - czyli marketing bez marketingu (Alex Wipperfürth)
- The Community Rules: Marketing on the Social Web (Tamar Weinberg)
Książki w dobrym stanie, możliwe drobne ślady użytkowania.
ID: 971930051
xxx xxx xxx
Dodane 04 lipca 2025
Książki Marketing i Biznes
90 zł
Lokalizacja