Prywatne
Stan: Używane
Opis
SZUKAJ
Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję
John Battelle
redaktor magazynu Wired i założyciel The Industry Standard
Książka nominowana do prestiżowej nagrody Financial Times and Goldman Sachs Business Book of the Year 2005 Award.
Znalazła się także na liście Books of the Year 2005 tygodnika The Economist.
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
Zakulisowe spekulacje o Google, jego technologii i czekającej nas wszystkich przyszłości
Czego chce świat? Według Johna Battelle'a, firma, która pozna odpowiedź na to pytanie we wszystkich jego odcieniach znaczeniowych, będzie potrafiła rozwikłać najtrudniejsze zagadki biznesu, a także samej kultury. A przez ostatnie lata właśnie do tego zmierza Google. Wchodząc do gry długo po Yahoo, AltaViście, Excite, Lycosie i innych pionierach, dzięki radykalnie nowemu podejściu do wyszukiwania, Google postawiło do góry nogami marke- tingowe koncepcje, przeżyło załamanie dotcomów, a następnie wystartowało na giełdzie z największą i najgłośniejszą w historii Doliny Krzemowej pierwszą ofertą publiczną. Ale Szukaj to nie tylko historia triumfu Google. Jest to zarazem perspektywiczne spojrzenie na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość technologii wyszukiwania, oraz jej ogromny wpływ na marketing, media, kulturę pop, randki, poszukiwanie pracy, prawo międzynarodowe, wolności obywatelskie i prawie każdą inną sferę działalności człowieka. Battelle, co zapewne wyróżnia go spośród dziennikarzy, poświęcił swoją karierę na szukanie świętego Graala technologii - czegoś równie przełomowego jak Macintosh w połowie lat 80. ubiegłego wieku. I w końcu doszedł do wniosku, że jest to wyszukiwanie.
Dla każdego, kto pragnie zrozumieć fenomen sukcesu Google oraz konsekwencje życia w świecie, w którym każde kliknięcie można utrwalić po wieczność, Szukaj jest lekturą obowiązkową i pouczającą.
Google zarówno jako spółka, jak i filozofia, zmieniło Internet i cały kosmos wiedzy. John Battelle nie tylko napisał błyskotliwą książkę biznesową, ale na kanwie niesamowitej sagi o Google zbadał fenomen wyszukiwania. Książkę powinni przeczytać wszyscy użytkownicy wyszukiwarek.
Walter Isaacson, dyrektor generalny Aspen Institute, były redaktor Time oraz były dyrektor generalny CNN
Świetna książka. Czytając Szukaj, uświadamiamy sobie, że choć w ciągu ostatnich kilku lat rywalizację w branży wyszukiwania przetrwali tylko najlepsi, technologia ta nadal jest we wczesnej fazie rozwoju. Szukanie to fajna rzecz, ale znajdowanie odpowiedzi będzie jeszcze lepsze.
L. Gordon Crovitz, wiceprezes Dow Jones and Company,
a także prezes Electronic Publishing Group
www.pwn.pl
ISBN-13: 9784826-3 ISBN-10: 83-01-14826-8
97848263
Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję
John Battelle
redaktor magazynu Wired i założyciel The Industry Standard
Książka nominowana do prestiżowej nagrody Financial Times and Goldman Sachs Business Book of the Year 2005 Award.
Znalazła się także na liście Books of the Year 2005 tygodnika The Economist.
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
Zakulisowe spekulacje o Google, jego technologii i czekającej nas wszystkich przyszłości
Czego chce świat? Według Johna Battelle'a, firma, która pozna odpowiedź na to pytanie we wszystkich jego odcieniach znaczeniowych, będzie potrafiła rozwikłać najtrudniejsze zagadki biznesu, a także samej kultury. A przez ostatnie lata właśnie do tego zmierza Google. Wchodząc do gry długo po Yahoo, AltaViście, Excite, Lycosie i innych pionierach, dzięki radykalnie nowemu podejściu do wyszukiwania, Google postawiło do góry nogami marke- tingowe koncepcje, przeżyło załamanie dotcomów, a następnie wystartowało na giełdzie z największą i najgłośniejszą w historii Doliny Krzemowej pierwszą ofertą publiczną. Ale Szukaj to nie tylko historia triumfu Google. Jest to zarazem perspektywiczne spojrzenie na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość technologii wyszukiwania, oraz jej ogromny wpływ na marketing, media, kulturę pop, randki, poszukiwanie pracy, prawo międzynarodowe, wolności obywatelskie i prawie każdą inną sferę działalności człowieka. Battelle, co zapewne wyróżnia go spośród dziennikarzy, poświęcił swoją karierę na szukanie świętego Graala technologii - czegoś równie przełomowego jak Macintosh w połowie lat 80. ubiegłego wieku. I w końcu doszedł do wniosku, że jest to wyszukiwanie.
Dla każdego, kto pragnie zrozumieć fenomen sukcesu Google oraz konsekwencje życia w świecie, w którym każde kliknięcie można utrwalić po wieczność, Szukaj jest lekturą obowiązkową i pouczającą.
Google zarówno jako spółka, jak i filozofia, zmieniło Internet i cały kosmos wiedzy. John Battelle nie tylko napisał błyskotliwą książkę biznesową, ale na kanwie niesamowitej sagi o Google zbadał fenomen wyszukiwania. Książkę powinni przeczytać wszyscy użytkownicy wyszukiwarek.
Walter Isaacson, dyrektor generalny Aspen Institute, były redaktor Time oraz były dyrektor generalny CNN
Świetna książka. Czytając Szukaj, uświadamiamy sobie, że choć w ciągu ostatnich kilku lat rywalizację w branży wyszukiwania przetrwali tylko najlepsi, technologia ta nadal jest we wczesnej fazie rozwoju. Szukanie to fajna rzecz, ale znajdowanie odpowiedzi będzie jeszcze lepsze.
L. Gordon Crovitz, wiceprezes Dow Jones and Company,
a także prezes Electronic Publishing Group
www.pwn.pl
ISBN-13: 9784826-3 ISBN-10: 83-01-14826-8
97848263
ID: 806681776
xxx xxx xxx
Dodane 04 maja 2024
Książka SZUKAJ Jak Google i konkurencja wywołali rewolucję Battelle
Tylko przedmiot
29 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja