Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Autor: Luke Sullivan
Tytuł: Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy
Wydawnictwo:
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2007
Liczba stron: 310
Uwagi: brak
Stan: idealny
Śmierć taniej, radosnej twórczości! Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. Ścieżka kariery w branży reklamowej Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie! Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach&…, ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy. My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych Oscarów branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów. Oto jego wskazania: szukanie w produkcie prawdy i budowanie wstępnej koncepcji, testowanie pomysłów -praca zespołowa i grupy focusowe, metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów, pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna, budowanie reklam rysunkowych, prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu, tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych, najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów, rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.
Tytuł: Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy
Wydawnictwo:
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2007
Liczba stron: 310
Uwagi: brak
Stan: idealny
Śmierć taniej, radosnej twórczości! Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. Ścieżka kariery w branży reklamowej Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie! Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach&…, ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy. My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych Oscarów branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów. Oto jego wskazania: szukanie w produkcie prawdy i budowanie wstępnej koncepcji, testowanie pomysłów -praca zespołowa i grupy focusowe, metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów, pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna, budowanie reklam rysunkowych, prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu, tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych, najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów, rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.
ID: 968586697
Skontaktuj się
Ewelina Anna
Na OLX od wrzesień 2016
Ostatnio online dziś o 06:31
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 15 czerwca 2025
Książka Spoty, plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Luke Sull
Tylko przedmiot
14,99 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Ewelina Anna
Na OLX od wrzesień 2016
Ostatnio online dziś o 06:31
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły