Prywatne
Rok wydania: 2020
Stan: Używane
Opis
Kompletna. Bez luźnych kartek
Opis
Autor: REMIGIUSZ KRZYŻEWSKI
Wydawnictwo: AGENCJA WYDAWNICZA AGAR
279 stron
oprawa: twarda
Rok wydania: 2020
Istotną cechą współczesnego marketingu jest jego zastosowanie w nierynkowych obszarach działalności gospodarczej i społecznej. Obok marketingu stosowanego na rynku pojawiają się także inne rodzaje marketingu, takie jak marketing publiczny oraz marketing polityczny. Są one już przedmiotem badań naukowych, zastosowań praktycznych oraz nauczania w szkołach wyższych.
Przedmiotem niniejszego opracowania jest prezentacja podstawowych zagadnień jednego z nich, a mianowicie marketingu publicznego. Omawiam w nim pojęcie, przedmiot, obszary zastosowania, zasady działania oraz instrumenty tego marketingu.
Marketing ten jest bardziej znany pod nazwą "marketingu organizacji niedochodowych" (Marketing of Non Profit Organizations). W Polsce ukazało się już kilka publikacji na jego temat. Występują w nich jednak różnice poglądów na wiele zagadnień. Dotyczą one jego założeń i zasad oraz obszarów zastosowania. Ponadto jest on często upodabniany do marketingu rynkowego (komercyjnego) oraz zawężany do organizacji tzw. trzeciego sektora (organizacji pozarządowych).
Opis
Autor: REMIGIUSZ KRZYŻEWSKI
Wydawnictwo: AGENCJA WYDAWNICZA AGAR
279 stron
oprawa: twarda
Rok wydania: 2020
Istotną cechą współczesnego marketingu jest jego zastosowanie w nierynkowych obszarach działalności gospodarczej i społecznej. Obok marketingu stosowanego na rynku pojawiają się także inne rodzaje marketingu, takie jak marketing publiczny oraz marketing polityczny. Są one już przedmiotem badań naukowych, zastosowań praktycznych oraz nauczania w szkołach wyższych.
Przedmiotem niniejszego opracowania jest prezentacja podstawowych zagadnień jednego z nich, a mianowicie marketingu publicznego. Omawiam w nim pojęcie, przedmiot, obszary zastosowania, zasady działania oraz instrumenty tego marketingu.
Marketing ten jest bardziej znany pod nazwą "marketingu organizacji niedochodowych" (Marketing of Non Profit Organizations). W Polsce ukazało się już kilka publikacji na jego temat. Występują w nich jednak różnice poglądów na wiele zagadnień. Dotyczą one jego założeń i zasad oraz obszarów zastosowania. Ponadto jest on często upodabniany do marketingu rynkowego (komercyjnego) oraz zawężany do organizacji tzw. trzeciego sektora (organizacji pozarządowych).
ID: 786979981
Skontaktuj się
![User avatar](https://img-resizer.prd.01.eu-west-1.eu.olx.org/img-eu-olxpl-production/929906527_1_100x100_rev010.jpg)
viola
Na OLX od maj 2018
Ostatnio online wczoraj o 17:49
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Dodane 22 maja 2024
Książka* Marketing publiczny Krzyżewski
Tylko przedmiot
9,99 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
![User avatar](https://img-resizer.prd.01.eu-west-1.eu.olx.org/img-eu-olxpl-production/929906527_1_100x100_rev010.jpg)
viola
Na OLX od maj 2018
Ostatnio online wczoraj o 17:49
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja