Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Dla Dzieci
  3. Zabawki
  4. Zabawki edukacyjne
  5. Zabawki edukacyjne - Wielkopolskie
  6. Zabawki edukacyjne - Skórzewo
K's Kids Sorter Patrick
K's Kids Sorter Patrick
K's Kids Sorter Patrick
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Stan: Używane

  • Wiek: 6-12 miesięcy

Opis

Sprzedam sorter Patrick firmy K's Kids, stan bardzo dobry, posiada normalne ślady użytkowania.

Zabawka ta buduje drogę do odkrywania i rozwoju inteligencji u Twojego dziecka. Dzięki kolorowym klockom Twoja pociecha poznaje różne kształty, uczy się kojarzenia oraz rozwija koordynację wzrokowo-ruchową. Wrzucanie klocków do torby, wyrabia u dziecka nawyk utrzymywania porządku, a dzięki rączce, może zabrać zabawkę ze sobą, gdziekolwiek się wybiera.

Klocki, to jedne z najbardziej rozwijających i uczących kreatywności zabawek, jakie możemy zaoferować naszemu dziecku. Budowanie, kreowanie i stwarzanie nowych budowli, czy pojazdów rozwija u dziecka wyobraźnię przestrzenną, uczy planowania, a także rozwija umiejętności motoryczne.

Opis zabawki:

-sorter kształtów
-praktyczna rączka do przenoszenia
-9 klocków
-zamykanie na suwak
-zabawa w A KU-KU połączona z poznawaniem kształtów

Każdy element zabawek K's Kids jest zaprojektowany w taki sposób, aby wspomóc prawidłowy rozwój dzieci. Aby łatwiej było zrozumieć rodzicom, jakie zalety zawierają zabawy z produktami K's Kids, stworzono Trójkąt Umiejętności, który pokazuje czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju fizycznego, poznawczego oraz społecznego.

Trójkąt Umiejętności to prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką i znajduje się na każdym opakowaniu produktów. Część zabawek jest zaprojektowana z myślą o rozwoju kilku sfer, inne mają za zadanie kształtować ich większą ilość-w zależności od potrzeb i możliwości dzieci znajdujących się na różnych etapach rozwoju.

Jakie umiejętności może rozwinąć Twoje dziecko, podczas zabawy z sorterem Patrick?
Rozwój fizyczny

zmysły - pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania rzeczy znajdujących się dookoła niego. Zabawki stymulujące zmysły są niezwykle ważne we wczesnym okresie rozwoju dziecka

motoryka mała - rozwija precyzyjne i kontrolowane ruchy, wraz z mimiką twarzy, koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów

motoryka duża - to ruchy większych mięśni odpowiedzialnych za pracę ramion, nóg, stóp lub całego ciała. Zabawki zachęcają dziecko do kopania, raczkowania, biegania lub skakania

Rozwój poznawczy

umiejętności logiczne - umożliwiają dzieciom łączenie skrawków informacji. Zabawki, takie jak układanki czy klocki, mogą wzmocnić dziecięcą inteligencję, układania w kolejności, koncentracji, argumentacji i rozwiązywania problemów

kreatywność - rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów

umiejętności językowe - inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju

Rozwój społeczny

emocje - zdrowe dziecko powinno być w stanie wyrażać i kontrolować swoje emocje. Świadomość bycia kochanym i chronionym rozwija jego poczucie bezpieczeństwa. Zabawki, które mogą stać się przyjacielem dziecka i pomóc mu w wyrażaniu uczuć, spełniają bardzo ważną rolę w procesie uczenia się jak efektywnie kontaktować się z innymi, z obopólnym zaufaniem

komunikowanie się - zdolności komunikacyjne pomagają dziecku w wykonywaniu zada, które wymagają współpracy i ułatwiają pracę w grupie poczucie własnej wartości - jest kompleksem osiągnięć, które dziecko odbiera od ważnych od siebie ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone. Pomaga mu to w budowaniu silniejszego poczucia własnej wartości i lepszej samooceny

Poniżej przedstawiamy poszczególne etapy rozwijające umiejętności dziecka, w zależności od wieku:

Etap 1 (6-18m)

Cel: Nauka słuchania - reakcja na dźwięki.
Metoda: Można wytworzyć różne dźwięki wstrząsając zabawką z umieszczonymi w niej klockami oraz poprzez marszczenie zakładek umieszczonych z tyłu zabawki. Wydobądź te dźwięki by przyciągnąć uwagę malucha oraz obserwuj w jaki sposób reaguje na nie dziecko.

Cel: Stymulacja zmysłów - dotykanie i odczuwanie różnych tekstur.
Metoda: Torba wykonana jest z różnych materiałów. Zewnętrzna powłoka jest miękka i gładka a klapki z tyłu są pofałdowane i pomarszczone. Ponadto, wszystkie plastikowe klocki mają nierówną powierzchnię. Zachęcaj dziecko by dotknęło i poczuło różne faktury zabawki jak i nierówną konstrukcję.

Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - chwytanie.
Metoda: Zachęć dziecko do chwytania klocków zarówno prawą jak i lewą ręką.

Cel: Trening umiejętności motorycznych - odwracanie.
Metoda: Zachęć dziecko do odwracania zakładek umieszczonych z tyłu.

Cel: Trening umiejętności motorycznych - wymachiwanie.
Metoda: Zachęć dziecko do trzymania zabawki za uchwyt i wymachiwania torbą pełną klocków by wytworzyć w ten sposób dźwięk. Dzięki temu dziecko poprawia umiejętności motoryczne.

Etap 2 (12-24m)
Cel: Przesuwanie zamka.
Metoda: Przesuwanie zamka torby poprawia umiejętności motoryczne dziecka.

Cel: Układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania od 2 do 3 klocków jedno na drugim. W ten sposób dziecko poprawia umiejętność równowagi i uczy cierpliwości.

Cel: Umieszczanie klocków do kieszeni.
Metoda: Niech dziecko umieści klocki w kieszeniach torby po obu stronach a następnie spróbuje je wyciągnąć. Trudność wyciągania klocków będzie zależna od tego jakiego kształtu klocek zostanie włożony do kieszeni. Ćwiczenie te poprawia umiejętności motoryczne dziecka oraz uczy pojęć "wewnątrz" i "na zewnątrz".

Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Naucz dziecko identyfikować kolory posługując się kolorowymi klockami.

Cel: Nauka kształtów.
Metoda: Naucz dzieci identyfikować kształty posługując się kolorowymi klockami.

Etap 3 (18-30m)

Cel: Nauka alfabetu.
Metoda: Naucz dzieci identyfikować litery alfabetu posługując się literkami umieszczonymi na torbie.

Cel: Układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania od 3 do 5 klocków jedno na drugim. W ten sposób dziecko poprawia umiejętność równowagi i uczy cierpliwości.

Cel: Rozróżnianie kształtów.
Metoda: Zachęć dziecko do rozpoznawania kształtów klocków i wrzucania ich do torby przez odpowiadające ich kształtom otwory. Te ćwiczenie uczy dziecko rozróżniania kształtów oraz poprawia motorykę małą i dużą.

Cel: Rozpoznawanie koloru i kształtu klocka jednocześnie.
Metoda: Wypowiedz kolor i zachęć dziecko do znalezienia kształtu w tym kolorze a następnie do wrzucenia klocka do otworu odpowiadającego temu kształtowi.

Cel: Rozpoznawanie kształtów.
Metoda: Wymów kształt klocka. Zachęć dziecko do znalezienia kształtu i umieszczenia go w torbie poprzez odpowiadający mu otwór.

Etap 4 (24-36m)
Cel: Układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania od 5 do 6 klocków jedno na drugim. W ten sposób dziecko poprawia umiejętność równowagi i uczy cierpliwości.

Cel: Nauka przedmiotów.
Metoda: Naucz dzieci przedmiotów codziennego użytku używając grafik umieszczonych na fałdach z tyłu torby.

Cel: Nauka kształtów przedmiotów codziennego użytku.
Metoda: Naucz dzieci kształtów przedmiotów codziennego użytku odkrywając zakładki umieszczone z tyłu torby. Na przykład, rozgwiazda to gwiazda, piłka to koło, itd.

Cel: Dopasowywanie kształtów z obrazkami z tyłu torby.
Metoda: Zachęć dziecko do umieszczania klocków na odpowiadające im grafiki kształtów umieszczone z tyłu torby.

Etap 5 (30-36+)

Cel: Nauka sprzątania i porządkowania.
Metoda: Klocki mogą być przechowywane w torbie. Dzieci mogą nauczyć się sprzątać poprzez umieszczenie bloków z powrotem do torby po zakończonej zabawie.

Cel: Odrysowywanie kształtów.
Metoda: Dzieci mogą nauczyć się rysować kształty, pomagając sobie klockami poprzez obrysowywanie ich.

Cel: Rozpoznawanie kształtów poprzez dotyk.
Metoda: Umieść klocki pod kocem. Wymów kształt, który dziecko ma znaleźć. Pozwól dziecku poszukać kształtu lecz w taki sposób, by nie odkrywał koca.
ID: 886763791

Skontaktuj się

Natalia

Na OLX od wrzesień 2011

Ostatnio online wczoraj o 15:47

Dodane 23 kwietnia 2024

K's Kids Sorter Patrick

Tylko przedmiot

27 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon