Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części motocyklowe
  4. Części motocyklowe - Dolnośląskie
  5. Części motocyklowe - Wrocław
  6. Części motocyklowe - Krzyki
Kosz sprzęgłowy Honda XL 700 V Transalp
Kosz sprzęgłowy Honda XL 700 V Transalp
Kosz sprzęgłowy Honda XL 700 V Transalp
Kosz sprzęgłowy Honda XL 700 V Transalp
Kosz sprzęgłowy Honda XL 700 V Transalp
Kosz sprzęgłowy Honda XL 700 V Transalp
Kosz sprzęgłowy Honda XL 700 V Transalp
Kosz sprzęgłowy Honda XL 700 V Transalp
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rodzaj: Układ napędowy

  • Stan: Używane

Opis

Nasza Firma powstała wskutek własnych potrzeb i innych . Historia sięga wyścigów motocyklowych do których dostosowywaliśmy sprzęgła tak by działały prawidłowo i nie psuły się tak często jak życzy sobie tego producent . Zregenerowaliśmy Ponad 25 Tysięcy sprzęgieł rożnych motocykli i quadów
Przedmiotem akcji jest regeneracja sprzęgła
KOSZ SPRZĘGŁA
DO HONDY
-NT 700V DEAUVILLE ; 2006-2011
-XL 700V TRANSALP  ; 2007-2011
HONDA ; 22100-MFF-D01
. Naprawiono obudowę aluminiowa . Wycentrowano oś sprzęgła , wymieniono 6c tłumiki drgań 6x miseczka 2x pierścień .  NOWA panewka slizgowa .  wyważono co do 005g . Udzielamy 2 letniej gw w przypadku montażu w naszym serwisie a 1 rok w przypadku samodzielnego montażu.
www.moto-sprzegla.pl
Jakie sprzęgła regenerujemy ? Zajmujemy się profesjonalną naprawą wszystkich typów Motocykli i quadów .
Czy Twój motocykl wymaga naprawy kosza?
Oto objawy kosza zużytego
-przy ruszaniu z miejsca chrobot i wibracje odczuwalne na kierownicy i całym motocyklu do mniej więcej 3-4tys obr. a powyżej ich nagle wszystkie te objawy znikają i jest ok
-w czasie jazdy w momencie dodania gazu od niskich obrotów (ok 1,5-2tys obr) mocno odczuwalne wibracje i trzęsienie się całego motocykla do zakresu średniego (ok 3-4 tys obr). powyżej tych obr. nagle wszystkie objawy ustają i tak za każdym razem
Dla czego tak sie dzieje:
W produkcji sprzęgła producent nie dostosował ułożyskowania aluminiowej części do obciążeń generowanych przez motocykl. Dodatkowo producent założył bardzo dużą tolerancję luzów wewnętrznych. Dzięki nim nowy kosz oryginalnie już nie jest wycentrowany co inicjuję bardzo szybkie zużywanie się tzn. im bardziej z decentrowany tym szybciej się decentruję.
Wielu producentów nie stosuje wyważenia sprzęgła
Drugi błąd producenta to luźne sprężyny w koszu. Dzięki tym luzom sprężyna obijająca się po ściankach swojego gniazda żłobi blachę, która utrzymuję je na swoim miejscu. Wyżłobiona blacha w końcu pęka i nie jest już w żaden sposób do naprawy. W takim przypadku blachę wymieniamy na nową . Niektóre silniki muszą posiadać luz na tłumikach drgań , siła odśrodkowa działając na nie przesuwa je i silnik pracuje płynnie . Problem polega na złym pasowaniu i zbyt dużym skoku tłumika drgań .
Sprzęgła różnych marek mają różne rozwiązania konstrukcyjne . Dużo sprzęgieł nie posiada miseczek pod tłumikiem drgań czyli sprężyną . Praca silnika powoduje wyżłobienie się podłoża co również prowadzi do dziur w obudowie aluminiowej sprzęgła . Tłumik drgań ma wtedy luz góra i dół . Również problem jest w smarowaniu elementów wewnętrznych sprzęgła który my poprawiamy ,Albo całkowicie przerabiamy w taki sposób by system był wydajny.
Na czym polega regeneracja i co dalej:
Po wstępnej ocenie wszystkich elementów pod kątem nadmiernego zużycia kosz jest centrowany w kilku etapach. Kolejnym krokiem jest wykonanie nowego, ulepszonego ułożyskowania wewnętrznego kosza poprzez inny materiał niż odlewane aluminium, . Sprężyny zostają zmienione na dłuższe , które nie pozwalają przemieszczać im się w żadną stronę. Jedyne co zostaję oryginalne to zakres pracy sprężyny i jej twardość . W koszu sprzęgłowym wiele sprężyn ma inne twardości . Dobieramy je odpowiednio do danego kosza sprzęgłowego w którym występują minimum 3 twardości . Jedyne co zostaję oryginalne to zakres pracy sprężyny. Oczywiście ta zasada nie tyczy się wszystkich motocykli ponieważ charakterystyka i praca silników są różne . Wiec w pewnych modelach luz na Tłumikach drgań czyli sprężynie musi występować i jest on uzależniony od charakterystyki danego silnika .Cześć aluminiowa poddawana jest uzupełnieniu materiału, rowki tarcz sprzęgłowych oraz uszkodzenia pod tłumikami drgań . Sprzęgło zostaje idealnie spasowane
Wymianie podlegają wszystkie pierścienie wewnątrz , Naprawa bieżni części stalowej czyli napędowej od silnika . Całość zostaje idealnie wyczyszczona i sprawdzone na naszej maszynie która odzwierciedla prace silnika .
Po regeneracji kosz sprzęgła , pracuję idealnie w osi swojego obrotu. Brak luzu inicjującego jego decentrowanie. Sprężyny pracują tylko w takim zakresie jak powinny dzięki czemu już nigdy nie będą niszczyć elementów które utrzymują je na swoim miejscu zapewne tak jak to chciałby producent...Do naprawy osiowania sprzęgła używany bardzo trwałego materiału którym jest brąz
Wypełnienia powstałe po uszkodzeniach części aluminiowej sprzęgieł są uzupełniane odpowiednim stopem aluminium dla danego producenta . Końcowym procesem regeneracji każdego sprzęgła jest odpowiednie jego wyważenie . Do tego używamy własnej zaprojektowanej maszyny z dokładnością do 005 grama
W praktyce giną w/w objawy czyli brak wibracji przy ruszaniu i w trakcie jazdy. Jednym słowem motocykl nabiera płynności w jeździe a różnica zawsze jest zauważalna nawet w przypadku pomiędzy koszem zupełnie nowym a zregenerowanym na plus regenerowanego.
Nasza Firma Regeneruje każdy Element sprzęgła , Zabieraki sprzęgłowe , tarcze sprzęgłowe , przekładki sprzęgieł .
Oferujemy również sprzedaż nowych części sprzęgieł . Oryginalnych oraz zamienników
Zajmujemy się produkcją nowych wzmocnionych elementów oraz produkcją tarcz sprzęgłowych .
ID: 600297000

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

damian

Na OLX od luty 2012

Ostatnio online w dniu 30 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 24 kwietnia 2024

Kosz sprzęgłowy Honda XL 700 V Transalp

670 zł

do negocjacji

Moto-sprzegla

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon