Prywatne
SPECYFIKACJA
- Felgi
Aluminiowe
- Stan
Używane
- Pojazd
Osobowe
Opis
Witam, do zaoferowania mam komplet alufelg do aut z rozstawem śrub 5x114.3 Et 45 w rozmiarze 18 cali. Alufelgi bez opon. Dwie sztuki do poprawek lakierniczych. Będą pasować między innymi do:
Japońskie:
• Toyota: Avensis, Camry, Corolla (niektóre wersje), RAV4, Celica (nowsze)
• Honda: Accord, Civic (Type R i inne), CR-V
• Mazda: 6, CX-5, MX-5 (nowsze)
• Nissan: Qashqai, Juke, X-Trail, Primera, 350Z (choć offset może być za wysoki)
• Mitsubishi: Lancer, Outlander, ASX
Koreańskie:
• Hyundai: i40, Tucson, Santa Fe
• Kia: Sportage, Optima, Sorento
Europejskie (ale trzeba uważać z piastą i otworem centralnym):
• Renault: Laguna III, Koleos (bo to bliźniak Nissana)
• Dacia: Duster II (nowy), ale tu trzeba sprawdzić otwór centrujący
• Ford: Mondeo IV (niektóre wersje), Kuga – uwaga na otwór centralny i szpilki
Na co uważać:
• Otwór centralny (CB) – najlepiej, gdy felga ma odpowiedni albo większy otwór z możliwością zastosowania pierścieni centrujących.
• Szerokość felgi – ET 45 przy szerokości np. 7.5–8 cali będzie raczej schowane do środka. Przy sportowych modelach może wyglądać “za grzecznie”.
• Śruby vs szpilki – niektóre auta mają śruby, inne szpilki – trzeba dobrać odpowiednie śruby/nakrętki.
• Hamulce – szczególnie w wersjach sportowych sprawdź, czy felga nie będzie ocierać o zaciski.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem 66*****75.
Japońskie:
• Toyota: Avensis, Camry, Corolla (niektóre wersje), RAV4, Celica (nowsze)
• Honda: Accord, Civic (Type R i inne), CR-V
• Mazda: 6, CX-5, MX-5 (nowsze)
• Nissan: Qashqai, Juke, X-Trail, Primera, 350Z (choć offset może być za wysoki)
• Mitsubishi: Lancer, Outlander, ASX
Koreańskie:
• Hyundai: i40, Tucson, Santa Fe
• Kia: Sportage, Optima, Sorento
Europejskie (ale trzeba uważać z piastą i otworem centralnym):
• Renault: Laguna III, Koleos (bo to bliźniak Nissana)
• Dacia: Duster II (nowy), ale tu trzeba sprawdzić otwór centrujący
• Ford: Mondeo IV (niektóre wersje), Kuga – uwaga na otwór centralny i szpilki
Na co uważać:
• Otwór centralny (CB) – najlepiej, gdy felga ma odpowiedni albo większy otwór z możliwością zastosowania pierścieni centrujących.
• Szerokość felgi – ET 45 przy szerokości np. 7.5–8 cali będzie raczej schowane do środka. Przy sportowych modelach może wyglądać “za grzecznie”.
• Śruby vs szpilki – niektóre auta mają śruby, inne szpilki – trzeba dobrać odpowiednie śruby/nakrętki.
• Hamulce – szczególnie w wersjach sportowych sprawdź, czy felga nie będzie ocierać o zaciski.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem 66*****75.
ID: 1000575831
xxx xxx xxx
Dodane 10 sierpnia 2025
Komplet alufelg 5x114.3 18 cali
1 850 zł
Lokalizacja