Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
PromujOdśwież

Prywatne

Rodzaj: Akcesoria

Stan: Nowe

Opis

Witam , koła pasowe do EATONA M45 robione cnc na zamówienie pozwalające wycisnąć zapas mocy z np m111,955 2.0/l 163KM 230Nm po wymianie samego kółka na kompresorze 65mm--> 205km 280Nm na lpg oraz 196km 282Nm na benzynie
kolejne 2.0 > 211km 286Nm na 62mm (zhamowane na 2 moich MB)
następny fajny wynik to 221km i 300Nm po strojeniu w V-tech na kółku 68mm w 2.0

-dwa wymiary mniejszych kółek to 65 p&p oraz 62mm opcja po stoczeniu obudowy kompresora o 4mm na tokarce (najlepiej podesłać do mnie koprus do przerobienia i montażu)

-wersje 2.3 i 2,0 wyprodukowane przed rokiem 2000 są z kompresorami M62 > zakładka inne ogłoszenie

-Oryginalne w 2.0/2.3 kółko ma 81/69mm i doładowanie 0.3-0.45bar ,

65mm 0.5-0.8 bara
62mm -0.6-0,9 bara
2.3l 0.2bara mniej niż 2.0 z racji stałej wydajności kompresora a większej pojemności
-Silnik 2.3 197km ma seryjnie kółko 69mm wiec dla niego jedyna opcja to 62mm co da jakieś 20 koni

-Potrzebny będzie krótszy pasek mogę podać symbol lub dokupić

-Możliwość wymiany na aucie w Olsztynie

Jeśli chodzi o strojenie to w m111 nie jest to konieczne , najważniejsze to AFR czyli stosunek paliwa do powietrza i oryginalne ECU radzi sobie świetnie sprawdzone na sondzie szerokopasmowej (wskaźnik AFR) zaraz po wymianie kółka na kilkunastu SPRAWNYCH autach :

Filmik 65mm 2.0
https://youtu.be/pEYW8eAwbvw

Filmik 62mm 2.0
https://youtu.be/pX2r0ZJoGzs

Instrukcja montażu

https://youtu.be/G2BjbA8akKU?si=uGLFMA-SJiDLUwb3

Bardzo ważne to sprawna pompa paliwa oryginalna nie wymieniana od nowości może nie podawać jak dawniej, najlepiej sprawdzić ciśnienie zaraz za pompą wtedy powinno być nie mniejsze niż 5bar nowa pompa bez obiegu podaje 8 bar
ważne żeby nie mierzyć na listwie gdyż tam ciśnienie jest już po regulacji 3.8 bara i wynik ten nic nie powie o stanie pompy , trzeba zdjąć wężyk w wyjścia baku i założyć na to prosto manometr
film jak należy sprawdzić pompę :

https://youtu.be/AOnckerMXtc

Ważna jest też sprawna przepływka oraz nie zużyta przepustnica kompresora gdyż silniki te lubią wpadać w tryb awaryjny i całkowicie odcinać doładowanie

Jeśli chodzi o LPG problemem może być wydajność instalacji zakładanej do serii i nie wyrabiającej po zwiększeniu mocy , instalacja musi być wydajna na min 250-300 koni , porządne wtryski oraz reduktor , warto też znaleźć kogoś z wskaźnikiem AFR jak w linku wyżej i wystroić Lpg po wymianie kółka na trasie pod obciążeniem biorąc pod uwagę dokładny skład spalin

Uwaga na inne podszywające się pod moje prace ogłoszenia to nie są te same koła , nie polecam na to używać aluminium gdyż nie zapewni mocnego wcisku oraz przy tak dużym obciążeniu szybko się wytrze i będzie ślizgać.
ID: 312178542

Skontaktuj się

Facebook connected icon

Marcin

Na OLX od listopad 2011

Ostatnio online w dniu 12 czerwca 2025

xxx xxx xxx

Dodane 16 lipca 2025

Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208

300 zł

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon