Prywatne
Rok wydania: 2004
Stan: Używane
Opis
Kierowanie małą firmą - Mirosław Laszczak
Obiegowy pogląd głosi, że ludzie dzielą się na tych, którzy mają firmę i tych, którzy chcą ją mieć. Znaczna część Czytelników serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE należy do którejś z tych grup. Z myślą o nich została przygotowana ta książka - barwna opowieść o ciekawej krainie ludzi przedsiębiorczych. O tym, w jaki sposób myślą o biznesie, czego się boją, dlaczego uchodzą za mocnych, upartych ludzi, co robią, żeby sprzedać swój towar. Czytając kolejne rozdziały Czytelnik będzie miał możność poznania, jak uczynić swą firmę bardziej konkurencyjną i jak samemu działać bardziej skutecznie. Dowie się, jak ułożyć kontakty z instytucjami kredytowymi, rywalami i zatrudnionymi ludźmi. Wreszcie - jak wpływać na rynek i kształtować przyszłość swoją i firmy. Oprócz wskazówek natury teoretycznej Autor przytacza historie wielkich biznesmenów, pouczające anegdotki na ich temat, poddaje Czytelnika licznym testom na istnienie "żyłki biznesowej", słowem wciąga Go w grę i zmusza do ciągłej konfrontacji z pytaniem: "Czy ja - Nowak, Kowalski, Iksiński - nadaję się na przedsiębiorcę". Jest to więc książka dla ludzi odważnych, którzy nie boją się podjąć ryzyka i zagrać o wielką stawkę - sukces na rynku.
Odbiór osobisty albo dostawa na koszt Klienta
Obiegowy pogląd głosi, że ludzie dzielą się na tych, którzy mają firmę i tych, którzy chcą ją mieć. Znaczna część Czytelników serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE należy do którejś z tych grup. Z myślą o nich została przygotowana ta książka - barwna opowieść o ciekawej krainie ludzi przedsiębiorczych. O tym, w jaki sposób myślą o biznesie, czego się boją, dlaczego uchodzą za mocnych, upartych ludzi, co robią, żeby sprzedać swój towar. Czytając kolejne rozdziały Czytelnik będzie miał możność poznania, jak uczynić swą firmę bardziej konkurencyjną i jak samemu działać bardziej skutecznie. Dowie się, jak ułożyć kontakty z instytucjami kredytowymi, rywalami i zatrudnionymi ludźmi. Wreszcie - jak wpływać na rynek i kształtować przyszłość swoją i firmy. Oprócz wskazówek natury teoretycznej Autor przytacza historie wielkich biznesmenów, pouczające anegdotki na ich temat, poddaje Czytelnika licznym testom na istnienie "żyłki biznesowej", słowem wciąga Go w grę i zmusza do ciągłej konfrontacji z pytaniem: "Czy ja - Nowak, Kowalski, Iksiński - nadaję się na przedsiębiorcę". Jest to więc książka dla ludzi odważnych, którzy nie boją się podjąć ryzyka i zagrać o wielką stawkę - sukces na rynku.
Odbiór osobisty albo dostawa na koszt Klienta
ID: 714108305
xxx xxx xxx
Dodane 20 lipca 2025
Kierowanie małą firmą - Mirosław Laszczak
Tylko przedmiot
25 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły