Prywatne
Marka: Kawasaki
Poj. silnika: 1 196 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1988
Kraj pochodzenia: Holandia
Opis
Jestem pierwszym właścicielem w PL. 4 lata temu sprowadziłem go z Holandii. Niezawodny, ekonomiczny (3,8-5,4 l/100 km), dynamiczny, stabilny, wygodny, ergonomiczny, przyjazny kierowcy. Idealny do dalekiej turystyki. Stan motocykla oceniam na powyżej dobry.
Bez przeróbek, udziwnień i dodatkowych gadżetów. Bez szpachli i podlakierowań. Duża masa, niski środek ciężkości, nisko położone siedzisko kierowcy. Pasażera wyżej.
Posiada radio CLARION osłonięte pokrywą (zdejmowalną), głośniki tył/przód, radio CB z odtwarzaczem kasetowym. Pilot do sterowania multimediami przez pasażera (lub z kierownicy), pokładową instalację interkomu (kierowca-pasażer). CB radio. Wszystko sprawne. Gniazdo zapalniczki. Twardość amortyzatorów (przód/tył) regulowana pneumatycznie (pompką samochodową).
Żarówka reflektora sterowana komputerem (automatyczne przełączanie żarników w przypadku przepalenia się jednego z nich z jednoczesną redukcją natężenia prądu i włączeniem się kontrolki informacyjnej). Elektroniczny wskaźnik stanu akumulatora i prądu ładowania. Ssanie ręczne. Kulturalna praca silnika i wydechów. Oryginalna szyba z dobrą widocznością. Jej kąt nachylenia zapewnia spływ wody deszczowej w czasie jazdy nie ograniczając widoczności. Skuteczne lusterka wsteczne. Tempomat. Głośność multimediów regulowana automatycznie proporcjonalnie do prędkości. Tankowałem wyłącznie E98. Kanapy skórzane. Impregnowane i konserwowane. Motocykl nie wymaga wkładu finansowego.
Ok. 6 tys. km temu:
Wymiana opon (MICHELIN);
Wymiana łożysk w przednim i tylnym kole (oryginalne KAWASAKI);
Wymiana tarcz hamulcowych przód i tył (EBC);
Wyważenie kół;
Wymiana klocków hamulcowych przód i tył (EBC);
Czyszczenie i smarowanie zacisków hamulcowych, linek, itp.;
Synchronizacja gaźników;
Wymienione przewody zapłonowe, świece zapłonowe, płyn hamulcowy i chłodzenia;
Wymienione uszczelniacze (olejowa i p.pyłowe), pierścienie ślizgowe i olej przednich lag (oryginalne KAWASAKI),
Uszczelnienie silnika;
Wymiana filtra powietrza (oryginalny KAWASAKI);
Wymiana olejów (silnik/dyfer) (MOTUL 5100 10W/40);
Regulacja i smarowanie łożyska główki ramy.
Akumulator YUASA sprawny, obsługiwany całorocznie.
itd./itp.
Zarejestrowany. Ubezpieczenie i badanie techniczne do 08.2024. Nie interesuje mnie zamiana.
Kontakt: 6*0*8*2*2*4*5*7*4
Uwaga: Zanim klikniesz KUP TERAZ proszę o kontakt i osobiste oględziny pojazdu.
Bez przeróbek, udziwnień i dodatkowych gadżetów. Bez szpachli i podlakierowań. Duża masa, niski środek ciężkości, nisko położone siedzisko kierowcy. Pasażera wyżej.
Posiada radio CLARION osłonięte pokrywą (zdejmowalną), głośniki tył/przód, radio CB z odtwarzaczem kasetowym. Pilot do sterowania multimediami przez pasażera (lub z kierownicy), pokładową instalację interkomu (kierowca-pasażer). CB radio. Wszystko sprawne. Gniazdo zapalniczki. Twardość amortyzatorów (przód/tył) regulowana pneumatycznie (pompką samochodową).
Żarówka reflektora sterowana komputerem (automatyczne przełączanie żarników w przypadku przepalenia się jednego z nich z jednoczesną redukcją natężenia prądu i włączeniem się kontrolki informacyjnej). Elektroniczny wskaźnik stanu akumulatora i prądu ładowania. Ssanie ręczne. Kulturalna praca silnika i wydechów. Oryginalna szyba z dobrą widocznością. Jej kąt nachylenia zapewnia spływ wody deszczowej w czasie jazdy nie ograniczając widoczności. Skuteczne lusterka wsteczne. Tempomat. Głośność multimediów regulowana automatycznie proporcjonalnie do prędkości. Tankowałem wyłącznie E98. Kanapy skórzane. Impregnowane i konserwowane. Motocykl nie wymaga wkładu finansowego.
Ok. 6 tys. km temu:
Wymiana opon (MICHELIN);
Wymiana łożysk w przednim i tylnym kole (oryginalne KAWASAKI);
Wymiana tarcz hamulcowych przód i tył (EBC);
Wyważenie kół;
Wymiana klocków hamulcowych przód i tył (EBC);
Czyszczenie i smarowanie zacisków hamulcowych, linek, itp.;
Synchronizacja gaźników;
Wymienione przewody zapłonowe, świece zapłonowe, płyn hamulcowy i chłodzenia;
Wymienione uszczelniacze (olejowa i p.pyłowe), pierścienie ślizgowe i olej przednich lag (oryginalne KAWASAKI),
Uszczelnienie silnika;
Wymiana filtra powietrza (oryginalny KAWASAKI);
Wymiana olejów (silnik/dyfer) (MOTUL 5100 10W/40);
Regulacja i smarowanie łożyska główki ramy.
Akumulator YUASA sprawny, obsługiwany całorocznie.
itd./itp.
Zarejestrowany. Ubezpieczenie i badanie techniczne do 08.2024. Nie interesuje mnie zamiana.
Kontakt: 6*0*8*2*2*4*5*7*4
Uwaga: Zanim klikniesz KUP TERAZ proszę o kontakt i osobiste oględziny pojazdu.
ID: 914610012
xxx xxx xxx
Dodane 10 maja 2024
Kawasaki ZG 1200 VOYAGER XII
19 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja