Firmowe
Rok wydania: 2019
Okładka: Miękka
Stan: Nowe
Opis
Kalejdoskop ucznia. Liczenie. Klasa 2, wydanie 2
Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 1-3, takich jak: czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów.
Mogą być wykorzystane do zadawania pracy domowej lub jako materiał dodatkowy (uzupełniający) do wykonywania przez uczniów ćwiczeń w trakcie zajęć w szkole.
Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki o objętości 80 stron, zachęcający uczniów do doskonalenia umiejętności matematycznych zdobytych w czasie zajęć szkolnych.
Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością ich wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody) i zgodnie z programem nauczania w klasie 2.
Klasyfikacja:• Materiał abstrakcyjny, figury geometryczne, rytmy, tworzenie kart logicznych, ciągi.
• Zadania trudne.
Działania na liczbach
Liczby do 30• Dodawanie i odejmowanie z przekraczaniem progów
• Mnożenie i dzielenie, dobieranie działań do obrazków
• Cztery działania. Porównywanie sum, różnic i iloczynów. Wykorzystanie grafów do dodawania i odejmowania. Równania z okienkiem.
Liczby do 100• Dodawanie, odejmowanie i mnożenie
• Dodawanie i odejmowanie bez przekraczania progu
• Dodawanie i odejmowanie z przekroczeniem progu
• Tabliczka mnożenia i dzielenie
• Cztery działania
• Zadania trudne
Zadania tekstowe
• Zadania proste
• Zadania złożone
• Zadawanie pytań do zadań
• Układanie zadania tekstowego do rysunku lub działania
• Wybieranie poprawnego sposobu obliczania
• Zadania typu testowego
• Zadania trudne
Figury geometryczne• Rozpoznawanie figur
• Boki i kąty (liczenie)
• Boki i kąty (mierzenie, rysowanie, obwody figur)
• Odcinki
• Symetrie i rozety
• Zadania trudne
Jednostki miar
• Obliczenia pieniężne (monety, banknoty, złote, grosze)
• Mierzenie czasu. Zegar. ( godziny, minuty, system 24-godzinny)
• Mierzenie czasu. Kalendarz (miesiące, tygodnie, dni, znaki rzymskie)
• Mierzenie pojemności. Litr
• Mierzenie temperatury
• Mierzenie długości (metr, centymetr)
• Mierzenie masy (kilogram, dekagram)
• Zadania trudne
Łamigłówki matematyczne
• Zadania z każdego działu są czytelnie oznaczone (tytuły działów znajdują się na górze każdej strony, co ułatwia pracę z zeszytem). Nauczyciel może dowolnie polecać uczniom do wykonania zadania z wybranych działów w zależności od omawianego tematu. W ramach działu zadania są ułożone według stopniowania trudności.
Zgodnie z propozycją metody pracy prof. J. Hanisz zadania zostały zbudowane w taki sposób, aby uwzględniać:• włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń,
• pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia,
• ćwiczenie sprawności rachunkowej,
• porządkowanie zdobytej wiedzy,
• powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach,
• wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę oraz umiejętności praktyczne.
Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycinania przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji.
- Autor: Aniela Chankowska
- Wydawnictwo: WSiP
- Seria wydawnicza: Kalejdoskop ucznia
- Rok wydania: 2019
- Język:
- Oprawa: miękka
- Liczba stron: 80
- Format: 20.5 x 27.5 cm
- Numer ISBN: 978*****73158
- Kod paskowy (EAN): 978*****73158
Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 1-3, takich jak: czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów.
Mogą być wykorzystane do zadawania pracy domowej lub jako materiał dodatkowy (uzupełniający) do wykonywania przez uczniów ćwiczeń w trakcie zajęć w szkole.
Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki o objętości 80 stron, zachęcający uczniów do doskonalenia umiejętności matematycznych zdobytych w czasie zajęć szkolnych.
Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością ich wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody) i zgodnie z programem nauczania w klasie 2.
Klasyfikacja:• Materiał abstrakcyjny, figury geometryczne, rytmy, tworzenie kart logicznych, ciągi.
• Zadania trudne.
Działania na liczbach
Liczby do 30• Dodawanie i odejmowanie z przekraczaniem progów
• Mnożenie i dzielenie, dobieranie działań do obrazków
• Cztery działania. Porównywanie sum, różnic i iloczynów. Wykorzystanie grafów do dodawania i odejmowania. Równania z okienkiem.
Liczby do 100• Dodawanie, odejmowanie i mnożenie
• Dodawanie i odejmowanie bez przekraczania progu
• Dodawanie i odejmowanie z przekroczeniem progu
• Tabliczka mnożenia i dzielenie
• Cztery działania
• Zadania trudne
Zadania tekstowe
• Zadania proste
• Zadania złożone
• Zadawanie pytań do zadań
• Układanie zadania tekstowego do rysunku lub działania
• Wybieranie poprawnego sposobu obliczania
• Zadania typu testowego
• Zadania trudne
Figury geometryczne• Rozpoznawanie figur
• Boki i kąty (liczenie)
• Boki i kąty (mierzenie, rysowanie, obwody figur)
• Odcinki
• Symetrie i rozety
• Zadania trudne
Jednostki miar
• Obliczenia pieniężne (monety, banknoty, złote, grosze)
• Mierzenie czasu. Zegar. ( godziny, minuty, system 24-godzinny)
• Mierzenie czasu. Kalendarz (miesiące, tygodnie, dni, znaki rzymskie)
• Mierzenie pojemności. Litr
• Mierzenie temperatury
• Mierzenie długości (metr, centymetr)
• Mierzenie masy (kilogram, dekagram)
• Zadania trudne
Łamigłówki matematyczne
• Zadania z każdego działu są czytelnie oznaczone (tytuły działów znajdują się na górze każdej strony, co ułatwia pracę z zeszytem). Nauczyciel może dowolnie polecać uczniom do wykonania zadania z wybranych działów w zależności od omawianego tematu. W ramach działu zadania są ułożone według stopniowania trudności.
Zgodnie z propozycją metody pracy prof. J. Hanisz zadania zostały zbudowane w taki sposób, aby uwzględniać:• włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń,
• pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia,
• ćwiczenie sprawności rachunkowej,
• porządkowanie zdobytej wiedzy,
• powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach,
• wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę oraz umiejętności praktyczne.
Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycinania przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji.
- Autor: Aniela Chankowska
- Wydawnictwo: WSiP
- Seria wydawnicza: Kalejdoskop ucznia
- Rok wydania: 2019
- Język:
- Oprawa: miękka
- Liczba stron: 80
- Format: 20.5 x 27.5 cm
- Numer ISBN: 978*****73158
- Kod paskowy (EAN): 978*****73158
ID: 1014160817
Skontaktuj się
Dodane 30 lipca 2025
Kalejdoskop ucznia. Liczenie. Klasa 2, wydanie 2
Tylko przedmiot
41,49 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły