Prywatne
Model: Grand Cherokee
Poj. silnika: 4 700 cm³
Rok produkcji: 2003
Moc silnika: 258 KM
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Terenowy
Przebieg: 274 000 km
Kolor: Srebrny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: 4x4 (stały)
Opis
Sprzedam Jeepa Grand Cherokee 4,7 w najbogatszej wersji wyposażenia Overland, z najmocniejszym silnikiem o mocy 258KM. Sprowadzony do Polski przez poprzedniego właściciela w 2014 roku, a ja kupiłem go w 2015, więc w moich rękach jest już 9 lat... Przez ten czas zostało wymienione i naprawione bardzo dużo rzeczy. O wymianie olejów, filtrów nie wspominam, robione na czas, a nawet szybciej. Oleje Amsoil, filtry Mann lub Mopar.
- w początkowym okresie eksploatacji kompletnego remontu wymagał silnik. Został wykonany w jednym z najbardziej polecanych warsztatów od Jeepa.
Na przestrzeni lat m. in.
- w reduktorze zostały wymienione łożyska oraz panewka
- tuleje panharda (Super Pro)
- tarcze, klocki przód i tył (TRW)
- chłodnica silnika
- tłumik końcowy (Magnaflow)
- sonda lambda (Bosch)
- miska olejowa skrzyni biegów (Mopar)
- lampy przód z soczewką i bixenonem
- zregenerowane zostały zaciski hamulcowe tył oraz przód (piaskowanie, malowanie, uszczelniacze)
- tuleje wahaczy (Moog), sworzeń sierżanta (TRW)
- końcówki drążków kierowniczych (Mevotech)
- łożyska tylnych kół + uszczelniacze (Timken)
- piasty kół przednich (Eurodriveshaft)
- sworznie zwrotnic (Mevotech i Moog)
- mechanizm szyby kierowcy (Magneti Marelli)
- czujnik ciśnienia oleju (Mopar)
- świece zapłonowe (Champion)
- bagażnik oraz tylna części podłogi wygłuszona (Bitmat)
- spód auta zabezpieczony podkładem epoksydowym (Interplus) oraz farbą poliuretanowa (Interhane), profile zamknięte woskiem (Sika)
- auto posiadało hak, który wymieniłem na fabryczny hak z wersji USA na kwadrat, z wiązką podpiętą pod fabryczną kostkę
- listwy zgarniające szyb we wszystkich drzwiach
- akumulator Centra
- we wrześniu zeszłego roku zostały wymienione sprężyny na 2" (EFS) oraz dedykowane do liftu 2" amortyzatory (Bilstein 5100) z nowymi izolatorami wszystkich sprężyn (Crown)
- nowe tylne odboje (Crown) z obniżonymi mocowaniami
- przedłużone tylne łączniki stabilizatora
- podwyższenie mocowania sworznia sierżanta (RS Ultimate)
- przednia osłona wykonana z cad4x4, nie użyta ani razu, bez zarysowań
- praktycznie nowe opony, produkcja 2023, Toyo Open Country ATIII 265/65/17 na fabrycznych felgach z dystansami. Posiadam też koło zapasowe.
- zamiast zmieniarki podpięty jest moduł Bluetooth do słuchania muzyki ze smartfona wraz z mikrofonem do rozmów telefonicznych. Zmieniarkę oczywiście też posiadam.
Wszystkie szyby fabryczne, włącznie z przednią.
- w początkowym okresie eksploatacji kompletnego remontu wymagał silnik. Został wykonany w jednym z najbardziej polecanych warsztatów od Jeepa.
Na przestrzeni lat m. in.
- w reduktorze zostały wymienione łożyska oraz panewka
- tuleje panharda (Super Pro)
- tarcze, klocki przód i tył (TRW)
- chłodnica silnika
- tłumik końcowy (Magnaflow)
- sonda lambda (Bosch)
- miska olejowa skrzyni biegów (Mopar)
- lampy przód z soczewką i bixenonem
- zregenerowane zostały zaciski hamulcowe tył oraz przód (piaskowanie, malowanie, uszczelniacze)
- tuleje wahaczy (Moog), sworzeń sierżanta (TRW)
- końcówki drążków kierowniczych (Mevotech)
- łożyska tylnych kół + uszczelniacze (Timken)
- piasty kół przednich (Eurodriveshaft)
- sworznie zwrotnic (Mevotech i Moog)
- mechanizm szyby kierowcy (Magneti Marelli)
- czujnik ciśnienia oleju (Mopar)
- świece zapłonowe (Champion)
- bagażnik oraz tylna części podłogi wygłuszona (Bitmat)
- spód auta zabezpieczony podkładem epoksydowym (Interplus) oraz farbą poliuretanowa (Interhane), profile zamknięte woskiem (Sika)
- auto posiadało hak, który wymieniłem na fabryczny hak z wersji USA na kwadrat, z wiązką podpiętą pod fabryczną kostkę
- listwy zgarniające szyb we wszystkich drzwiach
- akumulator Centra
- we wrześniu zeszłego roku zostały wymienione sprężyny na 2" (EFS) oraz dedykowane do liftu 2" amortyzatory (Bilstein 5100) z nowymi izolatorami wszystkich sprężyn (Crown)
- nowe tylne odboje (Crown) z obniżonymi mocowaniami
- przedłużone tylne łączniki stabilizatora
- podwyższenie mocowania sworznia sierżanta (RS Ultimate)
- przednia osłona wykonana z cad4x4, nie użyta ani razu, bez zarysowań
- praktycznie nowe opony, produkcja 2023, Toyo Open Country ATIII 265/65/17 na fabrycznych felgach z dystansami. Posiadam też koło zapasowe.
- zamiast zmieniarki podpięty jest moduł Bluetooth do słuchania muzyki ze smartfona wraz z mikrofonem do rozmów telefonicznych. Zmieniarkę oczywiście też posiadam.
Wszystkie szyby fabryczne, włącznie z przednią.
ID: 916572265
xxx xxx xxx
Dodane 06 maja 2024
Jeep Grand Cherokee Overland 4,7 HO WJ/WG LPG doinwestowany
44 900 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja