Prywatne
Marka: Inna
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2014
Kraj pochodzenia: Holandia
Opis
Witam mam takiego Brammo Empulse r 2014 ma tylko 4200 km i jest w super stanie od kolekcjonera pasjonaty . świeżo po wymianie oleju w skrzyni biegów.
UWAGA będę w Polsce od 05.04 do 22.04 w tym czasie można obejrzeć albo zakupić .
To ewolucja cieszącego się dużym uznaniem, nagradzanego modelu Empulse 2013. Dzięki unikalnemu silnikowi chłodzonemu wodą, sześciobiegowej skrzyni biegów i zintegrowanemu szybkiemu ładowaniu J1772, Empulse pozostaje liderem rynku w swojej kategorii. Prędkość maksymalna 110 mil na godzinę (177 km/h) i pokładowa ładowarka o mocy 3 kW oznacza, że Brammo Empulse zachowuje swoją koronę najszybszego motocykla elektrycznego na świecie, produkowanego seryjnie, zarówno podczas jazdy, jak i ładowania. Model 2014 Empulse zawiera wiele nowych i ulepszonych komponentów, dzięki czemu jest to prawdziwy przewodnik po technologii EV.
Dzięki przełomowej, zintegrowanej 6-biegowej przekładni IET, Empulse jest w stanie przełożyć moment obrotowy silnika elektrycznego 90 Nm (66 lb-ft) na ponad 880 Nm (650 ft-lbs) na tylnym kole*. To wystarczająca siła ciągu do przodu, aby zepchnąć konkurentów z napędem bezpośrednim do lusterek wstecznych i zmusić prasę motocyklową do porównania znaczących osiągów z motocyklami klasy 650 cm3.
*Na pierwszym biegu.
Oczywiście osiągi to nie wszystko, dlatego Empulse może pochwalić się również imponującym zużyciem paliwa wynoszącym 438 MPGe (ekwiwalent elektryczny MPG) (0,54 l/100 km-e), co sprawia, że Empulse jest inteligentnym posunięciem z punktu widzenia kosztów posiadania, jako jeden z najtańsze motocykle na świecie do tankowania.
2014 Brammo Empulse R Najważniejsze cechy
Globalna dostępność – W 2014 roku nagradzane Empulse i Empulse R będą dostępne w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie (w tym Wielkiej Brytanii) oraz w Azji. Stale rosnąca sieć dealerów Brammo i możliwości serwisowe zapewniają utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta w miarę zwiększania skali działalności międzynarodowej firmy.
Gwarancja na akumulator — moduły akumulatorowe Empulse 2014 są objęte ograniczoną gwarancją na akumulator na okres pięciu lat lub 50 000 mil, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
2014 Brammo Empulse R Cechy i zalety
Ładowanie – wciąż jedyny motocykl elektryczny, który oferuje zintegrowaną ładowarkę pokładową o mocy 3 kW, 2014 Empulse jest kompatybilny z prawie 7000 publicznych stacji ładowania poziomu 2 dostępnych w USA, bez dodatkowego wyposażenia. Właściciel Empulse może naładować od 20% do 80% w mniej niż 2 godziny, korzystając z istniejącej ogólnokrajowej infrastruktury ładowania. Ładowanie przez noc w garażu również nie stanowi problemu, ponieważ Empulse jest standardowo wyposażony w złącze ładowania J1772, które podłącza się do standardowego gniazdka domowego.
Wsporniki akumulatorów — charakterystyczne wsporniki akumulatorów Empulse, które zabezpieczają zestawy akumulatorów Brammo Power 15/90, zostały teraz przeprojektowane i pokryte niklem, co nadaje charakterystyczny i techniczny wygląd znanemu profilowi motocykla.
Deska rozdzielcza – 2014 Empulse ma przeprojektowaną deskę rozdzielczą LCD w wytrzymałej wodoodpornej obudowie, która wyświetla szeroki zakres wskaźników jazdy, w tym: SOC akumulatora (stan naładowania), prędkość drogową, prędkość silnika, licznik kilometrów, zużycie energii, pozycję biegu, akumulator stan, szacowany zasięg i stan systemu.
Kierownice – Empulse 2014 zmieniło się na stożkową aluminiową kierownicę z powiększoną średnicą zacisku. Kierownice te zapewniają lepszą ogólną pozycję jazdy i są produkowane przez Accossato we Włoszech specjalnie dla Brammo Empulse R 2014.
Odważna nowa grafika Brammo – na dolnym panelu nadwozia znajduje się teraz białe logo Brammo, aby ułatwić identyfikację osobom, które nie znają jeszcze światowego lidera w dziedzinie motocykli elektrycznych.
2014 Brammo Empulse R – USA Dane techniczne/Szczegóły techniczne
Sugerowana cena producenta Cena: 18.995 USD
Silnik
Typ silnika Sterownik silnika Parker GVM IPM
Sevcon Gen 4, rozmiar 6 (szczyt 650 A)
Szczytowa moc silnika 40 kW przy 4500 obr./min (54 KM)
Szczytowy moment obrotowy 90 Nm (66 stóp funtów) Przekładnia główna
Bezpośredni napęd łańcuchowy (14/48) 520 O- łańcuch pierścieniowy
Skrzynia biegów IET™ 6-biegowa skrzynia biegów z wielotarczowym, hydraulicznie aktywowanym mokrym sprzęgłem.
Emisje Brak
Paczka baterii
Typ akumulatora Brammo Power™ BPM15/90 Lithium-Ion (NCM Chemistry)
Pojemność akumulatora 9,31 kWh (nominalna), 10,2 kWh (maks.)
Napięcie akumulatora 103,6 V (nominalne), 117,6 V DC (maks.)
Czas ładowania 2,0 godz. Ładowanie poziomu II od 20 do 80% SOC)
3,5 godziny (maksymalnie, ładowanie poziomu II od 0 do 100% SOC)
8,0 godzin (maksymalnie, ładowanie poziomu I od 0 do 100% SOC)
Żywotność baterii 1500 cykli (około 100 000 mil) do 80% pojemności początkowej
Maksymalna prędkość 110 mph / 177 km/h
Driving Range Miasto: 128 mil* / 206 km
Autostrada: 58 mil** / 93 km
Łącznie: 80 mil*** / 129 km
Hamowanie regeneracyjne Podczas zwalniania energia jest zwracana do układu akumulatora, aby zarówno zwiększyć zasięg jazdy, jak i zapewnić znajomą informację zwrotną dla kierowcy.
Zbieranie danych Brammo DDC™ (Dynamic Data Collection) rejestruje kluczowe parametry motocykla z częstotliwością 1 Hz (1 próbka na sekundę) w celu analizy i wsparcia serwisowego.
Kluczowe komponenty
Rama Brammo E-Beam Aluminium, wyprodukowana przez Accossato we Włoszech
Sub-frame Tubular Steel, wyprodukowana przez Accossato we Włoszech Swing Arm Tubular Steel ,
wyprodukowana przez Accossato we Włoszech ) Zawieszenie – Tylny w pełni regulowany amortyzator Sachsa (Empuls wykorzystuje pół-regulowane amortyzatory Sachsa) Hamulce – Przedni podwójny pływający dysk Brembo 310 mm z podwójnymi czterotłoczkowymi hydraulicznymi zaciskami hamulcowymi Brembo, mocowanie radialne. Hamulce – Tylne pojedyncze tarcze Brembo z podwójnymi tłokami Hydrauliczne koła z zaciskami hamulcowymi Brembo – Przód/tył 17” x 3,5” Marchesini / 17” x 5,5” Opony Marchesini – Przód/tył Continental 120-70 ZR17, 58W / 180-55 ZR17, 73W
Wyświetlacz LCD oprzyrządowania; prędkość, obrotomierz, licznik kilometrów, pozycja biegu, zużycie energii, stan baterii, szacowany zasięg i stan systemu
Wymiary
Waga 460 funtów / 213 kg
Wysokość siedziska 31,5” / 80,0 cm
Szerokość 31,8” (od końca do końca kierownicy) / 80,77 cm
Wysokość 42,6” (najwyższa część deski rozdzielczej) / 108,2 cm
Długość 81,3” / 206,5 cm
Prześwit 7,3 ” / 18,54 cm
Grabie/Szlak 24° / 3,8″
Rozstaw osi 58,0” / 147,32 cm
UWAGA będę w Polsce od 05.04 do 22.04 w tym czasie można obejrzeć albo zakupić .
To ewolucja cieszącego się dużym uznaniem, nagradzanego modelu Empulse 2013. Dzięki unikalnemu silnikowi chłodzonemu wodą, sześciobiegowej skrzyni biegów i zintegrowanemu szybkiemu ładowaniu J1772, Empulse pozostaje liderem rynku w swojej kategorii. Prędkość maksymalna 110 mil na godzinę (177 km/h) i pokładowa ładowarka o mocy 3 kW oznacza, że Brammo Empulse zachowuje swoją koronę najszybszego motocykla elektrycznego na świecie, produkowanego seryjnie, zarówno podczas jazdy, jak i ładowania. Model 2014 Empulse zawiera wiele nowych i ulepszonych komponentów, dzięki czemu jest to prawdziwy przewodnik po technologii EV.
Dzięki przełomowej, zintegrowanej 6-biegowej przekładni IET, Empulse jest w stanie przełożyć moment obrotowy silnika elektrycznego 90 Nm (66 lb-ft) na ponad 880 Nm (650 ft-lbs) na tylnym kole*. To wystarczająca siła ciągu do przodu, aby zepchnąć konkurentów z napędem bezpośrednim do lusterek wstecznych i zmusić prasę motocyklową do porównania znaczących osiągów z motocyklami klasy 650 cm3.
*Na pierwszym biegu.
Oczywiście osiągi to nie wszystko, dlatego Empulse może pochwalić się również imponującym zużyciem paliwa wynoszącym 438 MPGe (ekwiwalent elektryczny MPG) (0,54 l/100 km-e), co sprawia, że Empulse jest inteligentnym posunięciem z punktu widzenia kosztów posiadania, jako jeden z najtańsze motocykle na świecie do tankowania.
2014 Brammo Empulse R Najważniejsze cechy
Globalna dostępność – W 2014 roku nagradzane Empulse i Empulse R będą dostępne w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie (w tym Wielkiej Brytanii) oraz w Azji. Stale rosnąca sieć dealerów Brammo i możliwości serwisowe zapewniają utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta w miarę zwiększania skali działalności międzynarodowej firmy.
Gwarancja na akumulator — moduły akumulatorowe Empulse 2014 są objęte ograniczoną gwarancją na akumulator na okres pięciu lat lub 50 000 mil, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
2014 Brammo Empulse R Cechy i zalety
Ładowanie – wciąż jedyny motocykl elektryczny, który oferuje zintegrowaną ładowarkę pokładową o mocy 3 kW, 2014 Empulse jest kompatybilny z prawie 7000 publicznych stacji ładowania poziomu 2 dostępnych w USA, bez dodatkowego wyposażenia. Właściciel Empulse może naładować od 20% do 80% w mniej niż 2 godziny, korzystając z istniejącej ogólnokrajowej infrastruktury ładowania. Ładowanie przez noc w garażu również nie stanowi problemu, ponieważ Empulse jest standardowo wyposażony w złącze ładowania J1772, które podłącza się do standardowego gniazdka domowego.
Wsporniki akumulatorów — charakterystyczne wsporniki akumulatorów Empulse, które zabezpieczają zestawy akumulatorów Brammo Power 15/90, zostały teraz przeprojektowane i pokryte niklem, co nadaje charakterystyczny i techniczny wygląd znanemu profilowi motocykla.
Deska rozdzielcza – 2014 Empulse ma przeprojektowaną deskę rozdzielczą LCD w wytrzymałej wodoodpornej obudowie, która wyświetla szeroki zakres wskaźników jazdy, w tym: SOC akumulatora (stan naładowania), prędkość drogową, prędkość silnika, licznik kilometrów, zużycie energii, pozycję biegu, akumulator stan, szacowany zasięg i stan systemu.
Kierownice – Empulse 2014 zmieniło się na stożkową aluminiową kierownicę z powiększoną średnicą zacisku. Kierownice te zapewniają lepszą ogólną pozycję jazdy i są produkowane przez Accossato we Włoszech specjalnie dla Brammo Empulse R 2014.
Odważna nowa grafika Brammo – na dolnym panelu nadwozia znajduje się teraz białe logo Brammo, aby ułatwić identyfikację osobom, które nie znają jeszcze światowego lidera w dziedzinie motocykli elektrycznych.
2014 Brammo Empulse R – USA Dane techniczne/Szczegóły techniczne
Sugerowana cena producenta Cena: 18.995 USD
Silnik
Typ silnika Sterownik silnika Parker GVM IPM
Sevcon Gen 4, rozmiar 6 (szczyt 650 A)
Szczytowa moc silnika 40 kW przy 4500 obr./min (54 KM)
Szczytowy moment obrotowy 90 Nm (66 stóp funtów) Przekładnia główna
Bezpośredni napęd łańcuchowy (14/48) 520 O- łańcuch pierścieniowy
Skrzynia biegów IET™ 6-biegowa skrzynia biegów z wielotarczowym, hydraulicznie aktywowanym mokrym sprzęgłem.
Emisje Brak
Paczka baterii
Typ akumulatora Brammo Power™ BPM15/90 Lithium-Ion (NCM Chemistry)
Pojemność akumulatora 9,31 kWh (nominalna), 10,2 kWh (maks.)
Napięcie akumulatora 103,6 V (nominalne), 117,6 V DC (maks.)
Czas ładowania 2,0 godz. Ładowanie poziomu II od 20 do 80% SOC)
3,5 godziny (maksymalnie, ładowanie poziomu II od 0 do 100% SOC)
8,0 godzin (maksymalnie, ładowanie poziomu I od 0 do 100% SOC)
Żywotność baterii 1500 cykli (około 100 000 mil) do 80% pojemności początkowej
Maksymalna prędkość 110 mph / 177 km/h
Driving Range Miasto: 128 mil* / 206 km
Autostrada: 58 mil** / 93 km
Łącznie: 80 mil*** / 129 km
Hamowanie regeneracyjne Podczas zwalniania energia jest zwracana do układu akumulatora, aby zarówno zwiększyć zasięg jazdy, jak i zapewnić znajomą informację zwrotną dla kierowcy.
Zbieranie danych Brammo DDC™ (Dynamic Data Collection) rejestruje kluczowe parametry motocykla z częstotliwością 1 Hz (1 próbka na sekundę) w celu analizy i wsparcia serwisowego.
Kluczowe komponenty
Rama Brammo E-Beam Aluminium, wyprodukowana przez Accossato we Włoszech
Sub-frame Tubular Steel, wyprodukowana przez Accossato we Włoszech Swing Arm Tubular Steel ,
wyprodukowana przez Accossato we Włoszech ) Zawieszenie – Tylny w pełni regulowany amortyzator Sachsa (Empuls wykorzystuje pół-regulowane amortyzatory Sachsa) Hamulce – Przedni podwójny pływający dysk Brembo 310 mm z podwójnymi czterotłoczkowymi hydraulicznymi zaciskami hamulcowymi Brembo, mocowanie radialne. Hamulce – Tylne pojedyncze tarcze Brembo z podwójnymi tłokami Hydrauliczne koła z zaciskami hamulcowymi Brembo – Przód/tył 17” x 3,5” Marchesini / 17” x 5,5” Opony Marchesini – Przód/tył Continental 120-70 ZR17, 58W / 180-55 ZR17, 73W
Wyświetlacz LCD oprzyrządowania; prędkość, obrotomierz, licznik kilometrów, pozycja biegu, zużycie energii, stan baterii, szacowany zasięg i stan systemu
Wymiary
Waga 460 funtów / 213 kg
Wysokość siedziska 31,5” / 80,0 cm
Szerokość 31,8” (od końca do końca kierownicy) / 80,77 cm
Wysokość 42,6” (najwyższa część deski rozdzielczej) / 108,2 cm
Długość 81,3” / 206,5 cm
Prześwit 7,3 ” / 18,54 cm
Grabie/Szlak 24° / 3,8″
Rozstaw osi 58,0” / 147,32 cm
ID: 749754629
xxx xxx xxx
Dodane 21 lipca 2025
Jak Nowy Motocykl Elektryczny BRAMMO EMPULSE R
34 000 zł
Lokalizacja