Firmowe
Rok wydania: 2008
Stan: Używane
Opis
HIT!
Nakład książki dawno wyczerpany!
Zakładka do książki w prezencie.
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponuje? Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii.
Gerard Zaltman jest Profesorem Zarządzania i Ekonomii na Harvard Business School
oraz członkiem Międzywydziałowej Inicjatywy Umysł, Mózg i Zachowanie na Uniwersytecie Harwardzkim. Ukończył Bates College, otrzymał dyplom M.B.A. na Uniwersytecie Chicagowskim i tytuł doktorski na Uniwersytecie Johna Hopkinsa.
Jest współwłaścicielem firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates oraz byłym prezesem Stowarzyszenia Badań Konsumenckich (Association for Consumer Research).
Laureat wielu nagród akademickich nadanych przez różne profesjonalne stowarzyszenia.
Jeden z pięciu najlepszych naukowców i jeden z najczęściej cytowanych autorów w literaturze marketingowej zdaniem Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu.
Jego książka Jak myślą klienci wydana przez Harvard Business School Press bardzo szybko stała się światowym bestsellerem. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek. Jego prace ukazywały się w najważniejszych czasopismach branżowych.
Niewielkie ślady przekładania na okładce. Środek w idealnym stanie, jak NOWY!
Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 978********-263-5
Format: 16 x 23 cm
Ilość stron: 360
Okładka: twarda
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład książki dawno wyczerpany!
Zakładka do książki w prezencie.
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponuje? Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii.
Gerard Zaltman jest Profesorem Zarządzania i Ekonomii na Harvard Business School
oraz członkiem Międzywydziałowej Inicjatywy Umysł, Mózg i Zachowanie na Uniwersytecie Harwardzkim. Ukończył Bates College, otrzymał dyplom M.B.A. na Uniwersytecie Chicagowskim i tytuł doktorski na Uniwersytecie Johna Hopkinsa.
Jest współwłaścicielem firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates oraz byłym prezesem Stowarzyszenia Badań Konsumenckich (Association for Consumer Research).
Laureat wielu nagród akademickich nadanych przez różne profesjonalne stowarzyszenia.
Jeden z pięciu najlepszych naukowców i jeden z najczęściej cytowanych autorów w literaturze marketingowej zdaniem Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu.
Jego książka Jak myślą klienci wydana przez Harvard Business School Press bardzo szybko stała się światowym bestsellerem. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek. Jego prace ukazywały się w najważniejszych czasopismach branżowych.
Niewielkie ślady przekładania na okładce. Środek w idealnym stanie, jak NOWY!
Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 978********-263-5
Format: 16 x 23 cm
Ilość stron: 360
Okładka: twarda
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882954091
xxx xxx xxx
Dodane 26 kwietnia 2024
JAK MYŚLĄ KLIENCI, podróż w głąb umysłu rynku, Gerald Zaltman, HIT!
Tylko przedmiot
99,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja