Firmowe
Rok wydania: 2011
Stan: Nowe
Opis
W ogłoszeniu znajdują się wszystkie dostępne zdjęcia.
Produkty które sprzedaję są całkowicie nowe, bardzo często oryginalnie zapakowane przez producenta.
Jeżeli nie znalezli Państwo poszukiwanego tytułu w mojej ofercie bardzo proszę o kontakt.
Jest możliwość wystawienia zbiorczego ogłoszenia, oraz negocjacji ceny w przypadku zamówienia kilku produktów o łącznej wartości powyżej 100 zł.
Z racji dużej ilości ogłoszeń bardzo proszę o kontakt poprzez OLX.
Książka porusza problem relacji między współczesną kulturą a nowoczesnymi mediami masowymi, ze szczególnym uwzględnieniem Internetu
Autor wykorzystał koncepcję "imperializmu kulturowego" do opisania zjawisk z pola kultury oraz mediów, rozważając przydatność owej teorii dla współczesnych analiz kulturoznawczych i medioznawczych
Sfera kultury od zawsze ściśle związana była z międzyludzką komunikacją
Jakiekolwiek zmiany w sposobie komunikowania wywierają wpływ na kształt kultury
Pojawienie się mediów tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) umożliwiło komunikowanie w skali masowej, co zaowocowało daleko idącymi zmianami w szeroko rozumianej kulturze
Pojawienie się najmłodszego medium masowego (Internetu) zrewolucjonizowało owe zmiany, nadając im jednocześnie większe tempo
Niniejszy tekst dotyczy analizy procesów leżących u podstaw współczesnej zmiany kulturowej oraz kierunków tejże zmiany
W pracy poruszono problem ekonomiczno - politycznych oraz historycznych determinantów współczesnej komunikacji
Książka prezentuje kulturowy rodowód Internetu i opisuje zagadnienia z zakresu rynku nowoczesnych mediów masowych, zwłaszcza nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych
Produkty które sprzedaję są całkowicie nowe, bardzo często oryginalnie zapakowane przez producenta.
Jeżeli nie znalezli Państwo poszukiwanego tytułu w mojej ofercie bardzo proszę o kontakt.
Jest możliwość wystawienia zbiorczego ogłoszenia, oraz negocjacji ceny w przypadku zamówienia kilku produktów o łącznej wartości powyżej 100 zł.
Z racji dużej ilości ogłoszeń bardzo proszę o kontakt poprzez OLX.
Książka porusza problem relacji między współczesną kulturą a nowoczesnymi mediami masowymi, ze szczególnym uwzględnieniem Internetu
Autor wykorzystał koncepcję "imperializmu kulturowego" do opisania zjawisk z pola kultury oraz mediów, rozważając przydatność owej teorii dla współczesnych analiz kulturoznawczych i medioznawczych
Sfera kultury od zawsze ściśle związana była z międzyludzką komunikacją
Jakiekolwiek zmiany w sposobie komunikowania wywierają wpływ na kształt kultury
Pojawienie się mediów tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) umożliwiło komunikowanie w skali masowej, co zaowocowało daleko idącymi zmianami w szeroko rozumianej kulturze
Pojawienie się najmłodszego medium masowego (Internetu) zrewolucjonizowało owe zmiany, nadając im jednocześnie większe tempo
Niniejszy tekst dotyczy analizy procesów leżących u podstaw współczesnej zmiany kulturowej oraz kierunków tejże zmiany
W pracy poruszono problem ekonomiczno - politycznych oraz historycznych determinantów współczesnej komunikacji
Książka prezentuje kulturowy rodowód Internetu i opisuje zagadnienia z zakresu rynku nowoczesnych mediów masowych, zwłaszcza nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych
ID: 919039823
Skontaktuj się
Leo Land
Na OLX od sierpień 2023
Jest teraz online!
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 17 czerwca 2024
Internet jako narzędzie imperializmu kulturowego - Piotr Pawlak
Tylko przedmiot
35,20 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Leo Land
Na OLX od sierpień 2023
Jest teraz online!
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja