Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Interfejs diagnostyczny OBD2, skaner błędów samochodu, polskie menu.
Interfejs diagnostyczny OBD2, skaner błędów samochodu, polskie menu.
Interfejs diagnostyczny OBD2, skaner błędów samochodu, polskie menu.
Interfejs diagnostyczny OBD2, skaner błędów samochodu, polskie menu.
Interfejs diagnostyczny OBD2, skaner błędów samochodu, polskie menu.
PromujOdśwież

Prywatne

SPECYFIKACJA

Typ części

Nawigacje i akcesoria GPS > Akcesoria i oprogramowanie 

Okres gwarancji (w miesiącach)

1 

Stan

Nowe 

Opis

INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY SKANER SERWISOWY OBD2 DO ODCZYTYWANIA I KASOWANIA BŁĘDÓW ORAZ KONTROLI STANU POJAZDU

Przedstawiamy Państwu NOWOŚĆ 2025 – Interfejs diagnostyczny JFIND JF700 wersja PRO

*17 Języków : POLSKI, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, holenderski, portugalski, rosyjski, turecki, malajski, wietnamski, tajski, filipiński, indonezyjski, japoński, chiński
*Kolorowy wyświetlacz 2.8 cala
*Bardzo łatwe i intuicyjne menu
*BRAK ABONAMENTÓW
*DOŻYWOTNIA LICENCJA
*BRAK LICZNIKA URUCHOMIEŃ
*BRAK POTRZEBY INSTALOWANIA APLIKACJI
*Urządzenie samowystarczalne - już nie musisz nosić laptopa ze sobą
*Wytrzymała obudowa urządzenia wyposażona w sylikonowe boki obudowy
*Bardzo mała waga urządzenia
*Gotowy do pracy w każdej chwili - nie wymaga baterii, zasilanie pobieranie jest po podłączeniu do pojazdu.
*BAZA PONAD 50000 KODÓW USTEREK
*OBSŁUGA PONAD 55 MAREK POJAZDÓW
*Bez problemu skasuje CHECK ENGINE i wiele więcej.

JF700 to urządzenie diagnostyczne zgodne z OBD II, które obsługuje do 98% modeli samochodów, co czyni go wszechstronnym narzędziem do diagnostyki pojazdów. Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom, takim jak:

JFIND JF700 PRO 2025

Menu w języku polskim i wielu innych
2w1: OBD2 + tester akumulatora (napięcie, rozruch, ładowanie, obciążenie + wykres napięcia w czasie)
Raport QR/Cloud: łatwe udostępnianie i druk z telefonu
Live Data + Mode 6/8: dane bieżące, testy emisji i EVAP*
OBD PIN Voltage: szybka diagnoza zasilania/komunikacji w gnieździe
Ekran 2.8″ TFT, PL menu, 50 000+ kodów DTC

Obsługiwane protokoły:

ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 Kbaud)
SAE J1850 PWM (41.6 Kbaud)
SAE J1850 VPW (10.4 Kbaud)
ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 Kbaud)
ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 Kbaud)
ISO 15765-4 CAN (ID 11-bitowy, 500 Kbaud)
ISO 15765-4 CAN (ID 29-bitowy, 500 Kbaud)
ISO 15765-4 CAN (ID 11-bitowy, 250 Kbaud)
ISO 15765-4 CAN (ID 29-bitowy, 250 Kbaud)
Specyfikacja produktu:

Ekran: 2,4-calowy kolorowy ekran TFT (320x240)
Temperatura pracy: od -20°C do +60°C (od -4°F do +140°F)
Temperatura przechowywania: od -20°C do +70°C (od -4°F do 158°F)
Zewnętrzne zasilanie: 8–30V DC
Wymiary jednostki głównej: 139mm x 75mm x 33mm (wysokość x szerokość x grubość)
Waga: 250 g
Instrukcja w języku angielskim
Menu w języku polskim oraz wielu innych językach

Możliwości:

Odczytuje kody usterek diagnostycznych, ogólne jak i specyficzne dla producenta danej marki oraz wyświetla ich znaczenie (ponad 10 000 ogólnych definicji kodów w bazie danych).
Kasuje kody usterek i wyłącza lampkę kontrolną MIL (Check Engine).
Wyświetla aktualne dane z czujników, w tym:
Obroty silnika (RPM).
Obliczona wartość obciążenia.
Temperatura płynu chłodzącego.
Prędkość pojazdu.
Krótkoterminowa korekcja paliwa.
Długoterminowa korekcja paliwa.
Ciśnienie w kolektorze dolotowym.
Kąt wyprzedzenia zapłonu.
Temperatura powietrza wlotowego.
Przepływ powietrza.
Pozycja przepustnicy.
Napięcia sondy lambda / związane z nimi krótkoterminowe korekcje paliwa.
Stan systemu paliwowego.
Ciśnienie paliwa.
Wiele innych.
Odczyt i kasowanie błędów OBD-II: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
Kasowanie lampki CHECK ENGINE
Odczyt kodów błędów oczekujących, kiedy lampka MIL jeszcze się nie pali
Odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie lampki MIL
informacja o pojeździe - VIN
Podgląd zamrożonych ramek
Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym - LIVE DATA
Sprawdzanie znaczenia kodów błędów
Sprawdzanie status I/M
monitory gotowości
Test systemu EVAP
Test czujnika O2
Testowanie akumulatora
OBD-PIN
Dane na żywo
Informacje ECU
Zalety:
W zestawie znajdziesz papierową instrukcję w języku angielskim

Nie potrzebujesz już laptopa przy samochodzie

Nie wymaga zainstalowanych żadnych programów czy aplikacji

Kompaktowa obudowa, zmieści się w schowku każdego auta

Działa bez potrzeby baterii czy akumulatorów

Zasilany z gniazda OBDII w samochodzie lub kabla USB-C

Poręczna obudowa wykonana z wysokiej jakości plastiku i silikonu

Solidny, odporny na uszkodzenia przewód

Solidna wtyczka OBDII

Brak ukrytych kosztów związanych z użytkowaniem testera

Nie ma licznika uruchomień

Lekka, kompaktowa konstrukcja

Gotowy do pracy sekundę po podłączeniu do gniazda OBDII

INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY TESTER OBD2 POLSKIE MENU SKANER BŁĘDÓW SAMOCHODU EAN (GTIN) 5906871800341

Test w trybie 6
Tryb 6 pobiera wyniki testów dotyczących elementów układu napędowego związanych z emisją spalin, które nie są monitorowane w sposób ciągły. Ten tryb nie zmusza komputera pojazdu do wykonania testów, a jedynie pobiera wyniki z najnowszych testów zapisanych w pamięci komputera.

Żywotność oleju
Poziom oleju
Stan akumulatora
Temperatura płynu w skrzyni biegów
Ciśnienie w oponach
Sondy lambda
Katalizatory
Układ recyrkulacji spalin (EGR)
Układ emisji oparów paliwa
Monitor przepływu oparów
Podgrzewacze sond lambda
Podgrzewane katalizatory
Układ wtórnego powietrza
Układ paliwowy
Monitor wykrywania wypadania zapłonów
Celem trybu 8 jest umożliwienie skanerowi dwukierunkowego sterowania systemem pokładowym lub przeprowadzenia testu. Zazwyczaj jest on ograniczony do niektórych systemów emisji oparów i pozwala użytkownikowi na uszczelnienie systemu w celu testowania szczelności.

Współpracuje z pojazdami:
Interfejs jest urządzeniem uniwersalnym i współpracuje z niemal wszystkimi modelami pojazdów posiadających standardowe złącze OBD2 / EOBD.

Marki samochodów jakie wspiera interfejs:

Amerykańskie posiadające OBD2 wyprodukowane po 1996 roku
Europejskie posiadające OBD2 wyprodukowane po 2003 roku
Azjatyckie posiadające OBD2 wyprodukowane po 2008 roku

Czego interfejs nie może zrobić?

Nie wypala DPF,
Nie resetuje błędu AIRBAG i pasów bezpieczeństwa
Nie usuwa błędów ABS, ESP
Nie umożliwia kodowania wtrysków
Nie obsługuje ciężarówek ani rosyjskich samochodów
Zestaw zawiera:

Interfejs diagnostyczny oraz tester akumulatora po polsku
Pudełko
Instrukcję

Możliwość wysyłki za pobraniem
ID: 1022901301

Skontaktuj się

Michał

Na OLX od kwiecień 2013

Ostatnio online w dniu 18 października 2025

xxx xxx xxx

Dodane 18 października 2025

Interfejs diagnostyczny OBD2, skaner błędów samochodu, polskie menu.

Tylko przedmiot

159,99 zł

Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Safety Badge

Lokalizacja

Zwroty

Pakiet Ochronny

Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły

Darmowa aplikacja na Twój telefon