Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Integracja sensoryczna. Jak pomóc dziecku z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego w rozwijaniu umiejętności samoregulacji w nauce uważności
Autor: Foster Stephanie M.
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
format: 19.0x24.5cm
język: polski
liczba stron: 133
rok wydania: 2024
60 ĆWICZEŃ DLA DZIECI W WIEKU 3-12 LAT
Dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego (czyli zaburzeniami integracji sensorycznej) mogą gorzej radzić sobie w interakcjach z nauczycielami, rówieśnikami, a nawet rodzicami.
Przetwarzanie sensoryczne to normalny proces, który występuje u każdego człowieka. Wszystkim nam zdarzają się lepsze i gorsze dni, ale dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej czasami odbierają bodźce zmysłowe tak intensywnie, że utrudnia im to codzienne funkcjonowanie. W ich oczach drobne trudności mogą urastać do rangi poważnych problemów. Dzieci te mają kłopot z samoregulacją, którą na szczęście można usprawnić!
Właśnie w tym pomaga książka dr Stephanie M. Foster, terapeutki zajęciowej z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem. Składa się ona z dwóch części.
Z części pierwszej dowiesz się, czym jest przetwarzanie sensoryczne i jak zachowują się dzieci, u których jest ono zaburzone. Autorka przybliża tu także pojęcie samoregulacji i wyjaśnia, na czym polega praktyka uważności.
W części drugiej znajdziesz 60 przyjemnych i ciekawych ćwiczeń do pracy z dzieckiem z zaburzoną integracją sensoryczną. Zaspokoją one potrzeby sensoryczne twojego dziecka, a także pomogą mu poprawić samoregulację i nauczyć się uważności. W rezultacie ono:
zacznie odczuwać radość i spokój;
pogłębi współczucie;
rozwinie wyobraźnię i kreatywność;
poprawi umiejętność koncentracji;
zwiększy pewność siebie.
Autor: Foster Stephanie M.
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
format: 19.0x24.5cm
język: polski
liczba stron: 133
rok wydania: 2024
60 ĆWICZEŃ DLA DZIECI W WIEKU 3-12 LAT
Dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego (czyli zaburzeniami integracji sensorycznej) mogą gorzej radzić sobie w interakcjach z nauczycielami, rówieśnikami, a nawet rodzicami.
Przetwarzanie sensoryczne to normalny proces, który występuje u każdego człowieka. Wszystkim nam zdarzają się lepsze i gorsze dni, ale dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej czasami odbierają bodźce zmysłowe tak intensywnie, że utrudnia im to codzienne funkcjonowanie. W ich oczach drobne trudności mogą urastać do rangi poważnych problemów. Dzieci te mają kłopot z samoregulacją, którą na szczęście można usprawnić!
Właśnie w tym pomaga książka dr Stephanie M. Foster, terapeutki zajęciowej z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem. Składa się ona z dwóch części.
Z części pierwszej dowiesz się, czym jest przetwarzanie sensoryczne i jak zachowują się dzieci, u których jest ono zaburzone. Autorka przybliża tu także pojęcie samoregulacji i wyjaśnia, na czym polega praktyka uważności.
W części drugiej znajdziesz 60 przyjemnych i ciekawych ćwiczeń do pracy z dzieckiem z zaburzoną integracją sensoryczną. Zaspokoją one potrzeby sensoryczne twojego dziecka, a także pomogą mu poprawić samoregulację i nauczyć się uważności. W rezultacie ono:
zacznie odczuwać radość i spokój;
pogłębi współczucie;
rozwinie wyobraźnię i kreatywność;
poprawi umiejętność koncentracji;
zwiększy pewność siebie.
ID: 976572511
Dodane 22 lipca 2025
Integracja sensoryczna. 60 ĆWICZEŃ DLA DZIECI W WIEKU 3-12 LAT
65 zł
Lokalizacja