Prywatne
Stan: Używane
Opis
8850 km, kilka problemów, ale nadal działa, zasięg +-20 km, fajny zestaw dodatków.
Koło było mocno eksploatowane, jeżdżone w deszczu/śniegu/terenie i nadal działa.
Nie było naprawiane, poza wymianą dętki.
Aktualny zasięg to ~20 km w zależności od stylu jazdy. Zasięg może być większy, jeśli wymieni się płytę główną.
Dobrze sprawdzi się jako pierwszy monocykl elektryczny (EUC) albo na części/naprawę.
Brak wysyłki, ponieważ nie mam już pudełka.
Zestaw:
- Inmotion V8F EUC
- oryginalna ładowarka 1,5 A + szybka ładowarka 3 A (3 A to bezpieczne maksimum)
- zamontowane pedały Inmotion honeycomb spiked + oryginalne pedały
- nowa opona + nowa dętka (aktualnie zamontowana opona prawie łysa)
- pokrowiec ochronny
- oryginalne małe podkładki
Problemy:
- oś prawdopodobnie wygięta, ponieważ dużo na nim skakałem (moja waga 72–76 kg)
- od ok. 5000 km: płyta główna odczytuje błędne napięcie z baterii – rzeczywiste napięcie wg multimetru 74,1 V, a w aplikacji pokazuje 83,7 V. EUC zaczyna krzyczeć "overload, please get off".
Jeśli zostawić go pod ładowarką – nadal się ładuje, ale też ciągle krzyczy. Jeśli zostawi się na zbyt długo – nie da się jechać, bo EUC zgłasza przeciążenie i pochyla się do tyłu. Przejechałem z tym problemem ok. 3800 km – wystarczyło odłączyć od ładowarki, gdy zaczynał krzyczeć. Wsparcie Inmotion próbowało zdalnej kalibracji – nie pomogło. Powiedzieli, że trzeba wymienić płytę główną. Czasami można znaleźć lekko używaną za ok. 250 zł na OLX.
- przednie światło nie działa
- część kolorów lub segmentów bocznej listwy LED nie działa (czerwony działa)
- dużo zarysowań. Kilka pęknięć na zewnętrznej obudowie, sklejone kropelką – trzymają dobrze.
Pęknięcie na wewnętrznej obudowie – również sklejone kropelką i trzyma.
- łysa opona – nowa opona w zestawie w cenie
Duże pady Inmotion V11 widoczne na zdjęciu nie są w zestawie.
Koło było mocno eksploatowane, jeżdżone w deszczu/śniegu/terenie i nadal działa.
Nie było naprawiane, poza wymianą dętki.
Aktualny zasięg to ~20 km w zależności od stylu jazdy. Zasięg może być większy, jeśli wymieni się płytę główną.
Dobrze sprawdzi się jako pierwszy monocykl elektryczny (EUC) albo na części/naprawę.
Brak wysyłki, ponieważ nie mam już pudełka.
Zestaw:
- Inmotion V8F EUC
- oryginalna ładowarka 1,5 A + szybka ładowarka 3 A (3 A to bezpieczne maksimum)
- zamontowane pedały Inmotion honeycomb spiked + oryginalne pedały
- nowa opona + nowa dętka (aktualnie zamontowana opona prawie łysa)
- pokrowiec ochronny
- oryginalne małe podkładki
Problemy:
- oś prawdopodobnie wygięta, ponieważ dużo na nim skakałem (moja waga 72–76 kg)
- od ok. 5000 km: płyta główna odczytuje błędne napięcie z baterii – rzeczywiste napięcie wg multimetru 74,1 V, a w aplikacji pokazuje 83,7 V. EUC zaczyna krzyczeć "overload, please get off".
Jeśli zostawić go pod ładowarką – nadal się ładuje, ale też ciągle krzyczy. Jeśli zostawi się na zbyt długo – nie da się jechać, bo EUC zgłasza przeciążenie i pochyla się do tyłu. Przejechałem z tym problemem ok. 3800 km – wystarczyło odłączyć od ładowarki, gdy zaczynał krzyczeć. Wsparcie Inmotion próbowało zdalnej kalibracji – nie pomogło. Powiedzieli, że trzeba wymienić płytę główną. Czasami można znaleźć lekko używaną za ok. 250 zł na OLX.
- przednie światło nie działa
- część kolorów lub segmentów bocznej listwy LED nie działa (czerwony działa)
- dużo zarysowań. Kilka pęknięć na zewnętrznej obudowie, sklejone kropelką – trzymają dobrze.
Pęknięcie na wewnętrznej obudowie – również sklejone kropelką i trzyma.
- łysa opona – nowa opona w zestawie w cenie
Duże pady Inmotion V11 widoczne na zdjęciu nie są w zestawie.
ID: 1023673819
xxx xxx xxx
Dodane 01 października 2025
Inmotion v8f monocykl
900 zł
do negocjacji
Lokalizacja