Prywatne
SPECYFIKACJA
- Numer części
Maglownica
- Typ części
Pozostałe
- Okres gwarancji (w miesiącach)
12
- Stan
Używane
- Rodzaj
Układ kierowniczy
Opis
Nasz serwis specjalizuje się w naprawie i regeneracji układu wspomagania, począwszy od listwy kierowniczej, poprzez pompę a na drążkach kończąc.
Wycieki z przekładni kierowniczej, luzy i głuche stukanie z okolic podwozia, to często pierwsze objawy, że przekładnia kierownicza jest uszkodzona. Maglownica bo to o niej mowa, jest jednym z droższych elementów, które wymagają naprawy.
Posiadamy na wymianę ponad 400 zregenerowanych przekładni kierowniczych do większości samochód, co pozwala na szybką obsługę klienta. A co za tym idzie w jeden dzień samochód wraca do pełnej sprawności.
"Kiedyś auta miały być niezawodne i możliwe bezobsługowe. W obecnych czasach nowe auto przy jeździe przeciętnego kowalskiego psuje się po 6-7 latach od zakupu. Mechanizmy w przekładniach kierowniczych, są wyprodukowane z najtańszej stali, elementy aluminiowe, są zastępowane plastikowymi, a wreszcie obudowy maglownic są jednorazowe. To znaczy fabryka specjalnie zatrudnia specjalistów, którzy mają zaprojektować uszczelniacze tanie w produkcji, ale o wymyślnej budowie. "
Jeżeli przekładnia stuka lub cieknie?
Najkorzystniejszym rozwiązaniem jest regeneracja przekładni kierowniczej z możliwie najdłuższą gwarancją i najlepiej jak demontaż i montaż odbywa się w tym samym zakładzie co regeneracja. Daje nam to bezpieczeństwo, że jeżeli produkt uszkodzi się ponownie, nie będziemy musieli płacić ponownie za demontaż i montaż w innym zakładzie.
W naszym serwisie dajemy 12 miesięcy gwarancji na zregenerowaną przekładnię.
Co wchodzi w skład kompleksowej usługi demontażu, regeneracji i montażu hydraulicznej przekładni kierowniczej?
1. Weryfikacja przyczyny oraz skutku uszkodzenia,
2. Wymontowanie uszkodzonej części,
3. Regeneracja części ( m.in. prostowanie i szlifowanie listwy, tulejowanie obudowy, uszczelnianie i sprawdzenie działania całej maglownicy na maszynie),
4. Płukanie całego układu kierowniczego z zastosowaniem specjalnych filtrów,
5. Montaż zregenerowanej części ( wraz z nowymi osłonami i opaskami ) oraz użycie nowego płynu hydraulicznego.
6. Zbieżność.
Przekładnie elektryczne - proces regeneracji przekładni elektrycznej składa się na:
- weryfikację i ocenę uszkodzeń,
- mycie, piaskowanie, lakierowanie elementów obudowy,
- wymiana łożysk, tulei, listwy, rozdzielacza,
- usuwanie luzów poprzez odpowiednią regenerację,
- diagnostykę i naprawę/wymianę modułów elektronicznych i silników oraz czujników momentu obrotowego i kąta skrętu,
- kasowanie błędów, kodowanie oraz programowanie modułów,
- podłączenie zregenerowanej przekładni pod sprzęt diagnostyczny w celu ostatecznej oceny prawidłowości wykonanej naprawy oraz sprawdzeniu parametrów pracy jak również ostatecznej kalibracji i kodowania.
Koszt regeneracji przeciętnej przekładni kierowniczej?
Koszt naprawy w naszym serwisie kształtuje się zazwyczaj w granicach 800,00 - 1200,00 zł, a demontaż i montaż, z nowymi osłonami, płynem i zbieżnością to koszt 500-800 zł w zależności od tego jak trudna jest operacja zdjęcia i ponownego zamontowania przekładni.
Wytrzymałość po dobrze wykonanej regeneracji?
Tutaj myślę, że nie ma się co oszukiwać. Jeżeli auto od chwili wycieku, czy też stuku ma przejechane 150,000km możemy śmiało liczyć, że więcej niż w oryginale raczej nie wytrzyma. Należy omijać szerokim łukiem zakłady w których gwarancja jest na 6 miesięcy, a montaż kosztuje więcej niż sama regeneracja. Częstym trikiem początkujących „naprawiaczy” jest, że w przypadku gdy przekładnia się zepsuje panowie zwracają CAŁOŚĆ ZA REGENERACJE w tym przypadku
500,00 zł, ale zatrzymują koszt montażu np. 1000,00 zł.
Adres Zakładu:
45-940 Opole (dzielnica: Żerkowice)
ul. Niemodlińska 194
tel. kom. 60*****46, 60*****67, stacjonarny: 774743872
godz. otwarcia 8-17 (poniedziałek-piątek)
Wycieki z przekładni kierowniczej, luzy i głuche stukanie z okolic podwozia, to często pierwsze objawy, że przekładnia kierownicza jest uszkodzona. Maglownica bo to o niej mowa, jest jednym z droższych elementów, które wymagają naprawy.
Posiadamy na wymianę ponad 400 zregenerowanych przekładni kierowniczych do większości samochód, co pozwala na szybką obsługę klienta. A co za tym idzie w jeden dzień samochód wraca do pełnej sprawności.
"Kiedyś auta miały być niezawodne i możliwe bezobsługowe. W obecnych czasach nowe auto przy jeździe przeciętnego kowalskiego psuje się po 6-7 latach od zakupu. Mechanizmy w przekładniach kierowniczych, są wyprodukowane z najtańszej stali, elementy aluminiowe, są zastępowane plastikowymi, a wreszcie obudowy maglownic są jednorazowe. To znaczy fabryka specjalnie zatrudnia specjalistów, którzy mają zaprojektować uszczelniacze tanie w produkcji, ale o wymyślnej budowie. "
Jeżeli przekładnia stuka lub cieknie?
Najkorzystniejszym rozwiązaniem jest regeneracja przekładni kierowniczej z możliwie najdłuższą gwarancją i najlepiej jak demontaż i montaż odbywa się w tym samym zakładzie co regeneracja. Daje nam to bezpieczeństwo, że jeżeli produkt uszkodzi się ponownie, nie będziemy musieli płacić ponownie za demontaż i montaż w innym zakładzie.
W naszym serwisie dajemy 12 miesięcy gwarancji na zregenerowaną przekładnię.
Co wchodzi w skład kompleksowej usługi demontażu, regeneracji i montażu hydraulicznej przekładni kierowniczej?
1. Weryfikacja przyczyny oraz skutku uszkodzenia,
2. Wymontowanie uszkodzonej części,
3. Regeneracja części ( m.in. prostowanie i szlifowanie listwy, tulejowanie obudowy, uszczelnianie i sprawdzenie działania całej maglownicy na maszynie),
4. Płukanie całego układu kierowniczego z zastosowaniem specjalnych filtrów,
5. Montaż zregenerowanej części ( wraz z nowymi osłonami i opaskami ) oraz użycie nowego płynu hydraulicznego.
6. Zbieżność.
Przekładnie elektryczne - proces regeneracji przekładni elektrycznej składa się na:
- weryfikację i ocenę uszkodzeń,
- mycie, piaskowanie, lakierowanie elementów obudowy,
- wymiana łożysk, tulei, listwy, rozdzielacza,
- usuwanie luzów poprzez odpowiednią regenerację,
- diagnostykę i naprawę/wymianę modułów elektronicznych i silników oraz czujników momentu obrotowego i kąta skrętu,
- kasowanie błędów, kodowanie oraz programowanie modułów,
- podłączenie zregenerowanej przekładni pod sprzęt diagnostyczny w celu ostatecznej oceny prawidłowości wykonanej naprawy oraz sprawdzeniu parametrów pracy jak również ostatecznej kalibracji i kodowania.
Koszt regeneracji przeciętnej przekładni kierowniczej?
Koszt naprawy w naszym serwisie kształtuje się zazwyczaj w granicach 800,00 - 1200,00 zł, a demontaż i montaż, z nowymi osłonami, płynem i zbieżnością to koszt 500-800 zł w zależności od tego jak trudna jest operacja zdjęcia i ponownego zamontowania przekładni.
Wytrzymałość po dobrze wykonanej regeneracji?
Tutaj myślę, że nie ma się co oszukiwać. Jeżeli auto od chwili wycieku, czy też stuku ma przejechane 150,000km możemy śmiało liczyć, że więcej niż w oryginale raczej nie wytrzyma. Należy omijać szerokim łukiem zakłady w których gwarancja jest na 6 miesięcy, a montaż kosztuje więcej niż sama regeneracja. Częstym trikiem początkujących „naprawiaczy” jest, że w przypadku gdy przekładnia się zepsuje panowie zwracają CAŁOŚĆ ZA REGENERACJE w tym przypadku
500,00 zł, ale zatrzymują koszt montażu np. 1000,00 zł.
Adres Zakładu:
45-940 Opole (dzielnica: Żerkowice)
ul. Niemodlińska 194
tel. kom. 60*****46, 60*****67, stacjonarny: 774743872
godz. otwarcia 8-17 (poniedziałek-piątek)
ID: 228011561
xxx xxx xxx
Dodane 04 sierpnia 2025
HYDRAULICZNE I ELEKTRYCZNE przekładnie kierownicze po zregenerowaniu
800 zł
do negocjacji
Lokalizacja