Prywatne
Marka: Honda
Rok produkcji: 2016
Poj. silnika: 1 200 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
Sprzedam Honde VFR 1200X Crosstourer DCT 2016r , aktualny przebieg 66 800 km.
Model SC76 czyli polift z regulowaną szybą, gniazdem zapalniczki, samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami i co najważniejsze z 4 trybami jazdy (N i 3 tryby SPORT), kolor NHA30.
Pierwsza rejestracja Niemcy 06.2016r,w Polsce od 07.2022r, jestem jego pierwszym właścicielem, użytkowana wyłącznie prze mnie od przebiegu 40 131km.
Motocykl bezwypadkowy, cały w oryginale, bez żadnych buraczanych tuningów. Obniżony o 3,5cm kościami Ohlins (potwierdzone TUV). Hania w bardzo ładnym stanie z normalnymi śladami użytkowania (zarysowany prawy plastikowy dekiel silina, obudowa lusterka czy handbar). Rysy nie rzucają się w oczy, ale dla estety mogę to pomalować, wyplakować czy zamaskować w jakiś inny sposób – nie chodzi mi o to żeby coś ukrywać. Wszystko w motocyklu jest sprawne, działające, regulacja zawieszenia też, brak usterek czy wad, motocykl nigdy mnie nie zawiódł. Na co dzień Hania jest garażowana, na zimę idzie spać do ogrzewanego garażu.
Moto nigdy mnie nie zawiodło, zwiedziliśmy razem chyba całe Bałkany, nie boi się Czarnogórskich lub Rumuńskich serpentyn czy przelotów dziennych po 1000 km autostradą aby dojechać do domu. To prawdziwa rasowa klacz a nie przerośnięty kucyk. Jest genialna, zwinna, elastyczna a dźwięk silnika V4 jest niezapomniany i oryginalny, osiągi ma baaardzo dobre (nie jeden sport się zdziwił), spalanie bardzo rozsądne …. ale czas na coś nowszego.
Skrzynia DCT to genialna sprawa - szkoda że tak mało motocykli jest w nią wyposażone. Jeśli szukasz DCT to wiesz o czym piszę, jeśli czytasz to przypadkiem to spróbuj pojeździć z DCT szczególnie w polifcie i już nie będziesz chciał innego moto na dalekie podróże czy miasto.
Hania przez te lata dopieszczona, doposażona, od początku naszej znajomości jeżdżona tylko na oryginalnych filtrach i oleju Eneos. Eksploatowana głównie na trasach, świadomie, przez poważnego motocyklistę, systematycznie i na bieżąco serwisowana zgodne z zaleceniami producenta. Poniżej najważniejsze wydarzenia z naszego życia:
- zakup 16.07.2022r , przebieg 40 131 km, wymiana olejów, filtrów, płyn hamulcowy i płyn chłodniczy, klocki hamulcowe,
- 05.2023r przebieg 43 000 km, wymiana oleju silnikowego + oleju w przekładni kątowej, filtrów, oleju , skrzyni i powietrza,
- 03.2024r, przebieg 49 000 km, regulacja zaworów, wymiana świec, olejów, filtrów oleju, płynu hamulcowego, płynu chłodniczego, wszystkie klocki hamulcowe, montaż wkładki K&N filtra powietrza,
- 06.2025r, przebieg 58 000 km, serwis zawieszenia przedniego (nowe uszczelniacze+panewki+olej), nowe gumki zacisków przedniego i tylnego, wszystkie klocki hamulcowe, oleje, filtry, nowy akumulator AGM, nowe opony, montaż tempomatu elektronicznego MCCriuse,
Hania wyposażona:
- Tempomat elektroniczny MCCriuse (genialny szczególnie na autostradach i w terenie zabudowanym),
- Oryginalne podgrzewane manetki (5 stopni grzania z wizualizacją na liczniku),
- Regulowaną przednia szybą, gniazdo zapalniczki, samoczynnie wyłączające się kierunkowskazy,
- przerobiona kanapa (poprawiona ergonomia, 2 stopniowe ogrzewanie oddzielne sterowane dla kierowcy i pasażera),
- halogeny LED dwufunkcyjne (p/mgielne i dalekosiężne), sterowane oryginalnym przełącznikiem,
- uruchomiona fabryczna opcja święcących kierunkowskazów przednich (obrysówki jak w nowych modelach Hondy),
- gmole, crash pady, osłona chłodnicy,
- przedłużenie przedniego błotnika Pyramid,
- osłona amortyzatora tylnego/wahacza Pyramid
- tylny błotnik GP Kompozit,
- dodatkowe deflektory zmniejszające zawirowania na klatce kierowcy GP Kompozit,
- belka z uchwytem na telefon/nawigację,
- voltomierz z dwoma gniazdami USB (szybkie ładowanie),
- naklejka żel 3D własnego projektu na zbiorniku,
- kufer centralny Honda 45L,
- kufry boczne Honda 45L (przerobione mocowania na system Monokey, w każdej chwili można wrócić do oryginału), w każdym z nich możesz zmieścić dwa kaski, wszystkie trzy kufry otwierane jednym kluczykiem, nowe uszczelki, torby wewnętrzne do kufrów,
Dodatkowo do motocykla dodaję:
- oryginalne kości podnoszące motocykl do fabrycznej wysokości,
- nową oryginalną obniżoną kanapę,
- torby na gmole, Tankbag Touratech,
- adaptery do montażu płyty centralnej pod kufry GIVI/KAPPA Monokey,
- podnośnik / stojak garażowo-serwisowy MOTEA ConStands Power Evo (możesz jeździć po garażu motocyklem z kołami w powietrzu),
Kufry oryginalne srebrne za dopłatą.
Na życzenie kupującego mogę wykonać serwis olejowy.
Sprzedaje całe kompletne moto, wyposażone, sprawne, bez żadnych inwestycji na start.
Moto zarejestrowane, ubezpieczone z ważnym badaniem technicznym, z dwoma oryginalnymi kluczykami, zestawem oryginalnych narzędzi, książką serwisową, instrukcją obsługi, serwisówką i kupą rachunków czy paragonów.
Sprzedaje osoba prywatna na umowę K-P, cena do rozsądnej negocjacji.
Model SC76 czyli polift z regulowaną szybą, gniazdem zapalniczki, samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami i co najważniejsze z 4 trybami jazdy (N i 3 tryby SPORT), kolor NHA30.
Pierwsza rejestracja Niemcy 06.2016r,w Polsce od 07.2022r, jestem jego pierwszym właścicielem, użytkowana wyłącznie prze mnie od przebiegu 40 131km.
Motocykl bezwypadkowy, cały w oryginale, bez żadnych buraczanych tuningów. Obniżony o 3,5cm kościami Ohlins (potwierdzone TUV). Hania w bardzo ładnym stanie z normalnymi śladami użytkowania (zarysowany prawy plastikowy dekiel silina, obudowa lusterka czy handbar). Rysy nie rzucają się w oczy, ale dla estety mogę to pomalować, wyplakować czy zamaskować w jakiś inny sposób – nie chodzi mi o to żeby coś ukrywać. Wszystko w motocyklu jest sprawne, działające, regulacja zawieszenia też, brak usterek czy wad, motocykl nigdy mnie nie zawiódł. Na co dzień Hania jest garażowana, na zimę idzie spać do ogrzewanego garażu.
Moto nigdy mnie nie zawiodło, zwiedziliśmy razem chyba całe Bałkany, nie boi się Czarnogórskich lub Rumuńskich serpentyn czy przelotów dziennych po 1000 km autostradą aby dojechać do domu. To prawdziwa rasowa klacz a nie przerośnięty kucyk. Jest genialna, zwinna, elastyczna a dźwięk silnika V4 jest niezapomniany i oryginalny, osiągi ma baaardzo dobre (nie jeden sport się zdziwił), spalanie bardzo rozsądne …. ale czas na coś nowszego.
Skrzynia DCT to genialna sprawa - szkoda że tak mało motocykli jest w nią wyposażone. Jeśli szukasz DCT to wiesz o czym piszę, jeśli czytasz to przypadkiem to spróbuj pojeździć z DCT szczególnie w polifcie i już nie będziesz chciał innego moto na dalekie podróże czy miasto.
Hania przez te lata dopieszczona, doposażona, od początku naszej znajomości jeżdżona tylko na oryginalnych filtrach i oleju Eneos. Eksploatowana głównie na trasach, świadomie, przez poważnego motocyklistę, systematycznie i na bieżąco serwisowana zgodne z zaleceniami producenta. Poniżej najważniejsze wydarzenia z naszego życia:
- zakup 16.07.2022r , przebieg 40 131 km, wymiana olejów, filtrów, płyn hamulcowy i płyn chłodniczy, klocki hamulcowe,
- 05.2023r przebieg 43 000 km, wymiana oleju silnikowego + oleju w przekładni kątowej, filtrów, oleju , skrzyni i powietrza,
- 03.2024r, przebieg 49 000 km, regulacja zaworów, wymiana świec, olejów, filtrów oleju, płynu hamulcowego, płynu chłodniczego, wszystkie klocki hamulcowe, montaż wkładki K&N filtra powietrza,
- 06.2025r, przebieg 58 000 km, serwis zawieszenia przedniego (nowe uszczelniacze+panewki+olej), nowe gumki zacisków przedniego i tylnego, wszystkie klocki hamulcowe, oleje, filtry, nowy akumulator AGM, nowe opony, montaż tempomatu elektronicznego MCCriuse,
Hania wyposażona:
- Tempomat elektroniczny MCCriuse (genialny szczególnie na autostradach i w terenie zabudowanym),
- Oryginalne podgrzewane manetki (5 stopni grzania z wizualizacją na liczniku),
- Regulowaną przednia szybą, gniazdo zapalniczki, samoczynnie wyłączające się kierunkowskazy,
- przerobiona kanapa (poprawiona ergonomia, 2 stopniowe ogrzewanie oddzielne sterowane dla kierowcy i pasażera),
- halogeny LED dwufunkcyjne (p/mgielne i dalekosiężne), sterowane oryginalnym przełącznikiem,
- uruchomiona fabryczna opcja święcących kierunkowskazów przednich (obrysówki jak w nowych modelach Hondy),
- gmole, crash pady, osłona chłodnicy,
- przedłużenie przedniego błotnika Pyramid,
- osłona amortyzatora tylnego/wahacza Pyramid
- tylny błotnik GP Kompozit,
- dodatkowe deflektory zmniejszające zawirowania na klatce kierowcy GP Kompozit,
- belka z uchwytem na telefon/nawigację,
- voltomierz z dwoma gniazdami USB (szybkie ładowanie),
- naklejka żel 3D własnego projektu na zbiorniku,
- kufer centralny Honda 45L,
- kufry boczne Honda 45L (przerobione mocowania na system Monokey, w każdej chwili można wrócić do oryginału), w każdym z nich możesz zmieścić dwa kaski, wszystkie trzy kufry otwierane jednym kluczykiem, nowe uszczelki, torby wewnętrzne do kufrów,
Dodatkowo do motocykla dodaję:
- oryginalne kości podnoszące motocykl do fabrycznej wysokości,
- nową oryginalną obniżoną kanapę,
- torby na gmole, Tankbag Touratech,
- adaptery do montażu płyty centralnej pod kufry GIVI/KAPPA Monokey,
- podnośnik / stojak garażowo-serwisowy MOTEA ConStands Power Evo (możesz jeździć po garażu motocyklem z kołami w powietrzu),
Kufry oryginalne srebrne za dopłatą.
Na życzenie kupującego mogę wykonać serwis olejowy.
Sprzedaje całe kompletne moto, wyposażone, sprawne, bez żadnych inwestycji na start.
Moto zarejestrowane, ubezpieczone z ważnym badaniem technicznym, z dwoma oryginalnymi kluczykami, zestawem oryginalnych narzędzi, książką serwisową, instrukcją obsługi, serwisówką i kupą rachunków czy paragonów.
Sprzedaje osoba prywatna na umowę K-P, cena do rozsądnej negocjacji.
ID: 1036667913
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 09:36
Honda VFR 1200X Crosstourer DCT
38 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja
