Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 650 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2003
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
Transalp PD03 EVO II 650*******023 ;))
FB - L u c a G a n d o r f i n i, po zniknieciu ogloszenia pisac na FB. ;))
Silnik 650 z 2003, oleju nie bierze, zawieszenie przod - Honda XR 600, w pelni regulowany, skok miedzy 270-300mm, tarcza plywajaca 320mm z adapterem zacisku, markowe Hondy, dedykowane do XR, tylna amortyzacja cala z Africa Twin + trampkowy amor, zdecydowanie lepsza praca zawiasu niz, w ktorymkolwiek fabryczny Trampku :)
Kanapa akcesoryjna, wydech lekki - akcesoryjny (fajnie mruczy) + db killer.
Wyposazenie: podgrzewane manetki, gniazdo zapalniczki niepodlaczone, zapasowa linka sprzegla, automatyczne smarowanie lancucha, ZF Dual- Zebatka tyl i Zloty Lancuch DID, zebatka zdawcza zmieniona razem z lancuchem, kufer GIVI Monokey, zapasowe klamki, lusterka, modul zaplonowy, tarcza hamulcowa mniejsza, olej, zapasowa zebatka tylna- dwie sztuki, sakwy boczne materialowe z pokrowcami Fluo Hein Gericke dla zdecydowanego kupca ;)
GPS Lark motocyklowy wodoodporny, zestaw ratunkowy do dzwigni noznych, zaciski, linki, rurki chlodnicze, duzy motoszpej...
Nowe AKU, w listopadzie zrobilem pelen serwis Zawieszenia przedniego, olej, linka predkosciomierza, chlodziwo, synchronizacja gaznikow, plyny hamulcowe, naciag lancucha, miesiac temu klocki hamulcowe Tyl - Ferodo, przekaznik rozrusznika.
Moto w tej konfiguracji jest naprawde uniwersalne i na pewno zaden fabryczny Trampek czy Afra nie da tyle frajdy co ta zmota!
Lepsze Zawiasy, wiekszy przeswit, lepiej hamuje, mam go ok 8 lat i nigdy mnie nie zawiodl, moto ubezpieczone do
4 maja 2026, tak, ponad rok ;),
PT - do 12 marca 2026r.!
Dokladam dodatkowy kufer z gratami, zapasowe klucze do stacyjki i kufra, i wiele wiecej.
Mozna powiedziec smialo, ze to zamiennik Freewind albo Tenere starej, kto jak woli :)
Na pewno jeszcze czegos nie ujalem, ale za duzo tego - mysle, ze warto! Zmota skierowana nie tylko do Fanow Trampka czy Afry :)
FB - L u c a G a n d o r f i n i, po zniknieciu ogloszenia pisac na FB. ;))
Silnik 650 z 2003, oleju nie bierze, zawieszenie przod - Honda XR 600, w pelni regulowany, skok miedzy 270-300mm, tarcza plywajaca 320mm z adapterem zacisku, markowe Hondy, dedykowane do XR, tylna amortyzacja cala z Africa Twin + trampkowy amor, zdecydowanie lepsza praca zawiasu niz, w ktorymkolwiek fabryczny Trampku :)
Kanapa akcesoryjna, wydech lekki - akcesoryjny (fajnie mruczy) + db killer.
Wyposazenie: podgrzewane manetki, gniazdo zapalniczki niepodlaczone, zapasowa linka sprzegla, automatyczne smarowanie lancucha, ZF Dual- Zebatka tyl i Zloty Lancuch DID, zebatka zdawcza zmieniona razem z lancuchem, kufer GIVI Monokey, zapasowe klamki, lusterka, modul zaplonowy, tarcza hamulcowa mniejsza, olej, zapasowa zebatka tylna- dwie sztuki, sakwy boczne materialowe z pokrowcami Fluo Hein Gericke dla zdecydowanego kupca ;)
GPS Lark motocyklowy wodoodporny, zestaw ratunkowy do dzwigni noznych, zaciski, linki, rurki chlodnicze, duzy motoszpej...
Nowe AKU, w listopadzie zrobilem pelen serwis Zawieszenia przedniego, olej, linka predkosciomierza, chlodziwo, synchronizacja gaznikow, plyny hamulcowe, naciag lancucha, miesiac temu klocki hamulcowe Tyl - Ferodo, przekaznik rozrusznika.
Moto w tej konfiguracji jest naprawde uniwersalne i na pewno zaden fabryczny Trampek czy Afra nie da tyle frajdy co ta zmota!
Lepsze Zawiasy, wiekszy przeswit, lepiej hamuje, mam go ok 8 lat i nigdy mnie nie zawiodl, moto ubezpieczone do
4 maja 2026, tak, ponad rok ;),
PT - do 12 marca 2026r.!
Dokladam dodatkowy kufer z gratami, zapasowe klucze do stacyjki i kufra, i wiele wiecej.
Mozna powiedziec smialo, ze to zamiennik Freewind albo Tenere starej, kto jak woli :)
Na pewno jeszcze czegos nie ujalem, ale za duzo tego - mysle, ze warto! Zmota skierowana nie tylko do Fanow Trampka czy Afry :)
ID: 1012629401
xxx xxx xxx
Dodane 14 lipca 2025
Honda Transalp 600 z silnikiem 650 oraz wachacz z Africa Twin 750
10 500 zł
Lokalizacja