Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 650 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1992
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
Sprzedam Hondę NTV Revere 650.
Przebieg 82 930km. Produkcja 1992.
Na bieżąco serwisowany, używany do turystyki, nie jeżdżę motocyklem na krótkie trasy typu 10km do pracy.
Dwa komplety kluczyków.
Motocykl jest przygotowany do sezonu:
- świeży olej,
- NOWE opony Metzeler roadtec 01 z drugiej połowy 2023,
- nowy akumulator.
Ubezpieczenie i przegląd do kwietnia 2025.
Motocykl kupiłem w 2015 roku z przebiegiem około 55000km.
Nie do końca odpowiadała mi pozycja za kierownicą i wygoda kanapy przy trasach >500km dziennie dlatego zastąpiłem fabryczne clipony zwykłą stalową kierownicą nieco podwyższoną i szerszą względem rozwiązania fabrycznego. Clipony mogę dołączyć. Kanapa wymieniona na akcesoryjną.
Akcesoryjna owiewka 2 letnia. Stara z wiekiem zaczęła pękać.
Lagi proste, nie porysowane.
Motocykl doposażyłem w oryginalne kufry boczne.
W motocyklu poza standardowymi wymianami oleju wykonane były:
- synchronizacja gaźników,
- wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów,
- regulacja luzów zaworowych,
- wymiana oleju w przekładni wału,
- wymiana uszczelniaczy lag,
- nowe klocki z tyłu,
- wymiana regulatora napięcia,
- wymiana płynów.
Motocykl ma już 32 lata więc ma też kilka śladów użytkowania, drobne odpryski lakieru, wgniotkę na baku (efekt przygody zaraz po zakupie, wtedy też pękł kufer centralny) ale nie jest obrdzewiały, nie ma też rdzy na wydechu. Zapala bez problemu nawet po zimowym postolu i nie ma najmniejszego problemu z utrzymywaniem obrotów bez względu na temperaturę silnika.
Przygotowałem go do sezonu i wycieczki w Alpy, nie planowałem sprzedaży. Stąd mam też dość droga opcję ubezpieczenia z assistance do 1600km i autem zastępczym. Tydzień temu trafiłem Hondę Deauville 700 w fajnym stanie i zdecydowałem się na zmianę. Gdyby nie to jeździł bym nim znacznie dłużej, chciałem zobaczyć przekręcony na same zera licznik :)
Zdecydowanie polecam każdemu kto chce zacząć przygodę z turystyką motocyklową, bliższą lub dalszą. Motocykl nawet z załadowanymi kuframi dobrze się prowadzi i w razie potrzeby bez problemu przejedzie fragmenty szutrów czy piachów np drogi wojewódzkiej 133 na północ od Sierakowa.
Mocy silnika w zupełności wystarczy też do sprawnej jazdy w górach. Spalanie jest bardzo zależne od stylu jazdy i załadunku, waha się od 3,5l/100km przy jeździe spokojnej bez kufrów do 5,5l/100km przy jeździe po autostradzie 140km/h z kuframi.
Napęd wałem kardana? Nie będziesz chciał wrócić do łańcucha! Nie istnieją problemy czyszczenia, smarowania, naciągania, nierównego rozciągnięcia, szarpania na niskich obrotach (oczywiście też bez przesady, nie znaczy to, że można jeździć na 2000). W motocyklu z takim napędem jak przyłożysz się do utrzymania przed sezonem to potem między wymianami oleju tylko lejesz paliwo i kontrolujesz ciśnienie w oponach :)
Cena do negocjacji, ale jeśli liczysz, że kupisz ten motocykl za 5000, 6000 czy nawet 7000zł to uszanuj nasz czas i nie dzwoń. Zakup akumulatora i opon to wydatek rzędu 1500zł. Kufry boczne razem ze stelażem kosztowały podobnie 6 lat temu, teraz są na rynku praktycznie niedostępne. Przeróbka mocowania kierownicy na bardziej uniwersalne? Wykonałem bo jestem inżynierem i mam dostęp do obrabiarek, inaczej taka przeróbka kosztowałaby pół motocykla.
Przebieg 82 930km. Produkcja 1992.
Na bieżąco serwisowany, używany do turystyki, nie jeżdżę motocyklem na krótkie trasy typu 10km do pracy.
Dwa komplety kluczyków.
Motocykl jest przygotowany do sezonu:
- świeży olej,
- NOWE opony Metzeler roadtec 01 z drugiej połowy 2023,
- nowy akumulator.
Ubezpieczenie i przegląd do kwietnia 2025.
Motocykl kupiłem w 2015 roku z przebiegiem około 55000km.
Nie do końca odpowiadała mi pozycja za kierownicą i wygoda kanapy przy trasach >500km dziennie dlatego zastąpiłem fabryczne clipony zwykłą stalową kierownicą nieco podwyższoną i szerszą względem rozwiązania fabrycznego. Clipony mogę dołączyć. Kanapa wymieniona na akcesoryjną.
Akcesoryjna owiewka 2 letnia. Stara z wiekiem zaczęła pękać.
Lagi proste, nie porysowane.
Motocykl doposażyłem w oryginalne kufry boczne.
W motocyklu poza standardowymi wymianami oleju wykonane były:
- synchronizacja gaźników,
- wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów,
- regulacja luzów zaworowych,
- wymiana oleju w przekładni wału,
- wymiana uszczelniaczy lag,
- nowe klocki z tyłu,
- wymiana regulatora napięcia,
- wymiana płynów.
Motocykl ma już 32 lata więc ma też kilka śladów użytkowania, drobne odpryski lakieru, wgniotkę na baku (efekt przygody zaraz po zakupie, wtedy też pękł kufer centralny) ale nie jest obrdzewiały, nie ma też rdzy na wydechu. Zapala bez problemu nawet po zimowym postolu i nie ma najmniejszego problemu z utrzymywaniem obrotów bez względu na temperaturę silnika.
Przygotowałem go do sezonu i wycieczki w Alpy, nie planowałem sprzedaży. Stąd mam też dość droga opcję ubezpieczenia z assistance do 1600km i autem zastępczym. Tydzień temu trafiłem Hondę Deauville 700 w fajnym stanie i zdecydowałem się na zmianę. Gdyby nie to jeździł bym nim znacznie dłużej, chciałem zobaczyć przekręcony na same zera licznik :)
Zdecydowanie polecam każdemu kto chce zacząć przygodę z turystyką motocyklową, bliższą lub dalszą. Motocykl nawet z załadowanymi kuframi dobrze się prowadzi i w razie potrzeby bez problemu przejedzie fragmenty szutrów czy piachów np drogi wojewódzkiej 133 na północ od Sierakowa.
Mocy silnika w zupełności wystarczy też do sprawnej jazdy w górach. Spalanie jest bardzo zależne od stylu jazdy i załadunku, waha się od 3,5l/100km przy jeździe spokojnej bez kufrów do 5,5l/100km przy jeździe po autostradzie 140km/h z kuframi.
Napęd wałem kardana? Nie będziesz chciał wrócić do łańcucha! Nie istnieją problemy czyszczenia, smarowania, naciągania, nierównego rozciągnięcia, szarpania na niskich obrotach (oczywiście też bez przesady, nie znaczy to, że można jeździć na 2000). W motocyklu z takim napędem jak przyłożysz się do utrzymania przed sezonem to potem między wymianami oleju tylko lejesz paliwo i kontrolujesz ciśnienie w oponach :)
Cena do negocjacji, ale jeśli liczysz, że kupisz ten motocykl za 5000, 6000 czy nawet 7000zł to uszanuj nasz czas i nie dzwoń. Zakup akumulatora i opon to wydatek rzędu 1500zł. Kufry boczne razem ze stelażem kosztowały podobnie 6 lat temu, teraz są na rynku praktycznie niedostępne. Przeróbka mocowania kierownicy na bardziej uniwersalne? Wykonałem bo jestem inżynierem i mam dostęp do obrabiarek, inaczej taka przeróbka kosztowałaby pół motocykla.
ID: 913588723
xxx xxx xxx
Dodane 21 kwietnia 2024
Honda NTV Revere 650 +kufry
8 900 zł
Użytkownik
Lokalizacja