Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 1 100 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1983
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
Witaj,
Motocykl pięknie zachowany w oryginale. Ciężko znaleźć egzemplarz w takim stanie.
Motocykl nie był jeszcze eksploatowany na naszych drogach. Przejechałem nim około 150km po zakupie - możliwa zamiana na mniejszy model Honda .
Oferta dla prawdziwego Fana Goldi.
Jeśli chodzi o wersję - najbogatsza konfiguracja techniczna - poza chromowanymi dodatkami jak zderzaki" i inne dodatki wizualne.
- dwubarwne malowanie- oryginalne FABRYCZNE całego motocykla.
- kanapa King&Queen
- akcesoryjny przepiękny układ wydechowy ze stali nierdzewnej - ASO
- system antynurek + wentylowane tarcze
- zestaw trzech kufrów - tylny zdjąłem
- aktywne zawieszenie pompowane tył / przód - kompresor - regulacja za pomocą przycisków SPRAWNY.
- SYSTEM NAGŁOŚNIENIA CLARION - wraz z opcjonalnym CB-Radio !
- nowoczesny jak na swoje czasy wyświetlacz cyfrowy pięknie podświetlany
- opony z małym przebiegiem choć zainstalowanie w 2014.
- filtr powietrza w doskonałym stanie czysty - oryginał.
- zarejestrowany na terenie RP.
Motocykl ma na liczniku 69tyś km. Produkcja USA ale wersja na rynek niemiecki.
W 2014r motocykl przeszedł dość gruntowny przegląd w ASO DE, zarówno gaźniki jak i układ hamulcowy - zainstalowano certyfikowane przewody w oplocie stalowym (ASO),
Paski rozrządu wymienione na japońskie (HONDA ASO), osprzęt gaźników jak cięgna czy sprężynki dźwigienki został zainstalowany NOWY.
Po inspekcji stanu manetek(ORYGINALNE FABRYCZNE), klamek", podnóżków (wszystko fabryczne) - można domniemywać, że przebieg licznikowy jest oryginalny.
Do tej pory wykonałem:
- zainstalowałem japońskie świece Denso Iridium
- szwajcarski olej Panolin,
- przegląd układu paliwowego (pompa, zbiornik-czysty)
- regulacja luzów zaworowych - (klawiatura oraz wałki w stanie idealnym!)
- zainstalowałem nowe paski rozrządu Made in UK,
choć te które zdjąłem Honda ASO są w bardzo dobrym stanie poza tym, że mają 10 lat a na moje oko" przejechały 2tys km po serwisie.
Do tej pory zdążyłem tyle wykonać.
Do zrobienia:
Motocykl wymaga jeszcze wymiany uszczelniaczy w lagach, przeglądu przednich zacisków hamulcowych (wszystko jest w doskonałej kondycji ale motocykl stał ponad 10lat nie używany- słabo hamuje- należy przeczyścić cylinderki i nasmarować smarem ATE- płyn hamulcowy bez korozji czysty! ). Gaźniki należy sprawdzić wraz z membraną podciśnieniowego przyspieszenia zapłonu.
Nie miałem czasu teraz na dokończenie prac. Uczciwie informuję nt stanu technicznego.
Możliwa zamiana na lekki motocykl dla starszej Osoby : Honda CL77 CB77 TL TLR , Yamaha XS650 SR500 RD350
Zapraszam na oględziny tego pięknego klasyka.
Motocykl pięknie zachowany w oryginale. Ciężko znaleźć egzemplarz w takim stanie.
Motocykl nie był jeszcze eksploatowany na naszych drogach. Przejechałem nim około 150km po zakupie - możliwa zamiana na mniejszy model Honda .
Oferta dla prawdziwego Fana Goldi.
Jeśli chodzi o wersję - najbogatsza konfiguracja techniczna - poza chromowanymi dodatkami jak zderzaki" i inne dodatki wizualne.
- dwubarwne malowanie- oryginalne FABRYCZNE całego motocykla.
- kanapa King&Queen
- akcesoryjny przepiękny układ wydechowy ze stali nierdzewnej - ASO
- system antynurek + wentylowane tarcze
- zestaw trzech kufrów - tylny zdjąłem
- aktywne zawieszenie pompowane tył / przód - kompresor - regulacja za pomocą przycisków SPRAWNY.
- SYSTEM NAGŁOŚNIENIA CLARION - wraz z opcjonalnym CB-Radio !
- nowoczesny jak na swoje czasy wyświetlacz cyfrowy pięknie podświetlany
- opony z małym przebiegiem choć zainstalowanie w 2014.
- filtr powietrza w doskonałym stanie czysty - oryginał.
- zarejestrowany na terenie RP.
Motocykl ma na liczniku 69tyś km. Produkcja USA ale wersja na rynek niemiecki.
W 2014r motocykl przeszedł dość gruntowny przegląd w ASO DE, zarówno gaźniki jak i układ hamulcowy - zainstalowano certyfikowane przewody w oplocie stalowym (ASO),
Paski rozrządu wymienione na japońskie (HONDA ASO), osprzęt gaźników jak cięgna czy sprężynki dźwigienki został zainstalowany NOWY.
Po inspekcji stanu manetek(ORYGINALNE FABRYCZNE), klamek", podnóżków (wszystko fabryczne) - można domniemywać, że przebieg licznikowy jest oryginalny.
Do tej pory wykonałem:
- zainstalowałem japońskie świece Denso Iridium
- szwajcarski olej Panolin,
- przegląd układu paliwowego (pompa, zbiornik-czysty)
- regulacja luzów zaworowych - (klawiatura oraz wałki w stanie idealnym!)
- zainstalowałem nowe paski rozrządu Made in UK,
choć te które zdjąłem Honda ASO są w bardzo dobrym stanie poza tym, że mają 10 lat a na moje oko" przejechały 2tys km po serwisie.
Do tej pory zdążyłem tyle wykonać.
Do zrobienia:
Motocykl wymaga jeszcze wymiany uszczelniaczy w lagach, przeglądu przednich zacisków hamulcowych (wszystko jest w doskonałej kondycji ale motocykl stał ponad 10lat nie używany- słabo hamuje- należy przeczyścić cylinderki i nasmarować smarem ATE- płyn hamulcowy bez korozji czysty! ). Gaźniki należy sprawdzić wraz z membraną podciśnieniowego przyspieszenia zapłonu.
Nie miałem czasu teraz na dokończenie prac. Uczciwie informuję nt stanu technicznego.
Możliwa zamiana na lekki motocykl dla starszej Osoby : Honda CL77 CB77 TL TLR , Yamaha XS650 SR500 RD350
Zapraszam na oględziny tego pięknego klasyka.
ID: 905617424
xxx xxx xxx
Dodane 08 czerwca 2024
Honda Gold Wing GL 1100 limited Aspencade GoldWing
12 333 zł
do negocjacji
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja