Prywatne
Numer VIN: JHMEH61600S106315
Model: CRX
Rok produkcji: 1994
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 292 267 km
Kolor: Biały
Poj. silnika: 1 590 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 125 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Honda CRX Del Sol z 1994 roku po pełnej profesjonalnej renowacji.
Opis auta:
Auto zakupione 24 marca 2024 roku z przebiegiem 242.000 km od starszej Pani - pierwszej właścicielki w Polsce. Honda na początku 2025 roku przeszła kompleksową renowację blacharską wraz ze zmianą koloru. Nie była robiona z myślą o sprzedaży. Kolor lakieru to najczystsza biel jaką udało mi się kupić - miał nawiązywać do bieli z Civica EK9 Type R. Auto prezentuje się fenomenalnie zarówno w dzień jak i w nocy. Jest to jedna z trzech białych Hond Del Sol w Polsce. Auto ma założone nowe sportowe zawieszenie, wydech twin-loop i jest obniżone o 4 cm na sprężynach MTS.
Lakierowanie:
Karoseria jest zabezpieczona podkładem epoksydowym PROTECT 360 NOVOL Professional, podkładem akrylowym NOVOL PROTECT 390 i NOVOL 2000 DART FILLER. Lakier bazowy jest zabezpieczony lakierem bezbarwnym NOVOL CLEARCOAT HS 8100 SUPERB CLEAR.
Lakier nie był jeszcze polerowany!
Prace blacharskie:
- wstawione nowe reperaturki progów
- odrestaurowane poszycie nadkoli tylnych
- wstawione nowe reperaturki błotników tył
- usunięcie i zaślepienie miejsca anteny
Konserwacja:
- zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (przy zdjętym zawieszeniu)
- pełna konserwacja podwozia “barankiem” UBS Ultra NOVOL
- zbiornik paliwa wymieniony na nowy, zabezpieczony epoksydem i zakonserwowany barankiem
- błotniki przednie dodatkowo zabezpieczone barankiem od wewnątrz
- pas przedni zabezpieczony barankiem
- tylna blenda zabezpieczona barankiem od wewnątrz
Wszystkie zdemontowane metalowe części zostały wyszkiełkowane i oddane do malowania proszkowego, a wszystkie gumowe części zawieszenia zostały wymienione na nowe.
Wymienione zostało:
- nowe poduszki silnika FEBI
- nowe poduszki stabilizatora przód FEBI
- nowe łączniki stabilizatora
- nowe osłony tarcz hamulcowych przód KLOKKERHOLM
- nowe tuleje wahacza przód
- nowe górne mocowanie wahacza przód YAMATO
- nowe silentblocki wahacza tył YAMATO
- nowe wahacze górne zawieszenia tył MEYLE
- nowe poduszki amortyzatora tył
- nowe odboje i gumowe osłony amortyzatora przód i tył
- nowe sworznie wahacza
- nowe tylne zaciski ABE (L+P)
- nowe tylne klocki hamulcowe Blue Print
- nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego
- nowy przewód do spryskiwaczy
- nowe spinki listwy szyby czołowej
- nowe sworznie zawiasów drzwi
- nowe kierunkowskazy białe “clear”
- nowe żarówki kierunkowskazów pomarańczowe - chromowane
- nowe wahacze tylne z anodyzowanego aluminium w kolorze czerwonym
- nowe amortyzatory sportowe TA Technix w kolorze żółtym
- nowe sprężyny obniżające -40mm/-40mm MTS Technik w kolorze czerwonym
- nowe siłowniki klapy bagażnika szwedzkiej firmy Lesjöfors
- nowy filtr powietrza
- nowy filtr paliwa Blue Print
- nowy filtr oleju BOSCH
- nowy płyn chłodniczy G11
- nowy płyn hamulcowy oryginalny Honda DOT4
- nowy płyn do wspomagania Honda Ultra PSF II
Dołożone zostało:
- centralny zamek otwierany z pilota
- trzecie światło stop (wkomponowane w blendę - rarytas)
- tylny spoiler klapy bagażnika MS-Design
- przednia dokładka zderzaka (przerobiona z Civic VI)
- wzmocnienie/rozpórka tylnych dolnych wahaczy ASR anodyzowana w kolorze czerwonym
Modyfikacje wizualne:
- swap z bębnów na tarcze z CRX Del Sol
- gładki zderzak bez otworów na mocowanie tablicy rejestracyjnej i bez znaczka
- relokacja przedniej tablicy rejestracyjnej w miejsce grilla
- aluminiowa rura dolotowa RACE SPEC połączona jest z fabryczną obudową filtra
(z możliwością powrotu do oryginału)
- światło przeciwmgielne jest oklejone ciemną folią PPF
Wydech:
- środkowy tłumik sportowy przelotowy RM01 RM Motors
- końcowy tłumik typu Twin-Loop Turbo Works
Koła:
- nowe aluminiowe felgi Japan Racing JR7 16”
- nowe opony YOKOHAMA ADVAN FLEVA V701 195/45
Silnik:
- 1.6 V-Tec 125 KM (D16Z6)
Wnętrze:
Wnętrze tego samochodu jest w idealnym stanie. Deska rozdzielcza nie jest popękana, kierownica nie jest wyślizgana, zegary mają przejrzystą szybkę, piktogramy nie są wytarte, elektronika działa bez zarzutu, szyby chodzą cicho i gładko (ślizgi zostały nasmarowane), uszczelki są w dobrym stanie, fotele są w idealnym stanie, nie mają przetarć. W środku względem oryginału niewiele się zmieniło. Wymieniłem short shifter, założyłem czarną gałkę mugen, do tego mieszek bride i nowe zwykłe czarne dywaniki (mam oryginalną gałkę i skórzany mieszek). Fabryczne głośniki w drzwiach BLAUPUNKT 75W/25W zostały zamontowane w tylnych atrapach, a ich miejsce zajęły głośniki ALPINE 100W/20W. Drzwi zostały wygłuszone matą bitumiczną i zabezpieczone płynnym woskiem WURTH. Bagażnik został również wygłuszony, dodatkowo została dorobiona “podłoga bagażnika” z oryginalną wykładziną, pod którą znajduje się oryginalne koło zapasowe. Dach jest ściągany i można go schować do bagażnika.
W bagażniku jest sporo miejsca (300L). Del Sol ma też opuszczaną elektrycznie tylną szybę.
Posiadam części do dokończenia projektu: uszczelniacze zaworowe SUPERTECH, komplet uszczelek pokrywy głowicy VICTOR REINZ i dedykowane świece NGK.
Za cenę podaną w ogłoszeniu sprzedaję na alufelgach Borbet 15” - za dopłatą 4000 zł sprzedaję na felgach ze zdjęcia.
Świeże OC (do 2026.08.28) i PT (2026.05.09)
Opis auta:
Auto zakupione 24 marca 2024 roku z przebiegiem 242.000 km od starszej Pani - pierwszej właścicielki w Polsce. Honda na początku 2025 roku przeszła kompleksową renowację blacharską wraz ze zmianą koloru. Nie była robiona z myślą o sprzedaży. Kolor lakieru to najczystsza biel jaką udało mi się kupić - miał nawiązywać do bieli z Civica EK9 Type R. Auto prezentuje się fenomenalnie zarówno w dzień jak i w nocy. Jest to jedna z trzech białych Hond Del Sol w Polsce. Auto ma założone nowe sportowe zawieszenie, wydech twin-loop i jest obniżone o 4 cm na sprężynach MTS.
Lakierowanie:
Karoseria jest zabezpieczona podkładem epoksydowym PROTECT 360 NOVOL Professional, podkładem akrylowym NOVOL PROTECT 390 i NOVOL 2000 DART FILLER. Lakier bazowy jest zabezpieczony lakierem bezbarwnym NOVOL CLEARCOAT HS 8100 SUPERB CLEAR.
Lakier nie był jeszcze polerowany!
Prace blacharskie:
- wstawione nowe reperaturki progów
- odrestaurowane poszycie nadkoli tylnych
- wstawione nowe reperaturki błotników tył
- usunięcie i zaślepienie miejsca anteny
Konserwacja:
- zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (przy zdjętym zawieszeniu)
- pełna konserwacja podwozia “barankiem” UBS Ultra NOVOL
- zbiornik paliwa wymieniony na nowy, zabezpieczony epoksydem i zakonserwowany barankiem
- błotniki przednie dodatkowo zabezpieczone barankiem od wewnątrz
- pas przedni zabezpieczony barankiem
- tylna blenda zabezpieczona barankiem od wewnątrz
Wszystkie zdemontowane metalowe części zostały wyszkiełkowane i oddane do malowania proszkowego, a wszystkie gumowe części zawieszenia zostały wymienione na nowe.
Wymienione zostało:
- nowe poduszki silnika FEBI
- nowe poduszki stabilizatora przód FEBI
- nowe łączniki stabilizatora
- nowe osłony tarcz hamulcowych przód KLOKKERHOLM
- nowe tuleje wahacza przód
- nowe górne mocowanie wahacza przód YAMATO
- nowe silentblocki wahacza tył YAMATO
- nowe wahacze górne zawieszenia tył MEYLE
- nowe poduszki amortyzatora tył
- nowe odboje i gumowe osłony amortyzatora przód i tył
- nowe sworznie wahacza
- nowe tylne zaciski ABE (L+P)
- nowe tylne klocki hamulcowe Blue Print
- nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego
- nowy przewód do spryskiwaczy
- nowe spinki listwy szyby czołowej
- nowe sworznie zawiasów drzwi
- nowe kierunkowskazy białe “clear”
- nowe żarówki kierunkowskazów pomarańczowe - chromowane
- nowe wahacze tylne z anodyzowanego aluminium w kolorze czerwonym
- nowe amortyzatory sportowe TA Technix w kolorze żółtym
- nowe sprężyny obniżające -40mm/-40mm MTS Technik w kolorze czerwonym
- nowe siłowniki klapy bagażnika szwedzkiej firmy Lesjöfors
- nowy filtr powietrza
- nowy filtr paliwa Blue Print
- nowy filtr oleju BOSCH
- nowy płyn chłodniczy G11
- nowy płyn hamulcowy oryginalny Honda DOT4
- nowy płyn do wspomagania Honda Ultra PSF II
Dołożone zostało:
- centralny zamek otwierany z pilota
- trzecie światło stop (wkomponowane w blendę - rarytas)
- tylny spoiler klapy bagażnika MS-Design
- przednia dokładka zderzaka (przerobiona z Civic VI)
- wzmocnienie/rozpórka tylnych dolnych wahaczy ASR anodyzowana w kolorze czerwonym
Modyfikacje wizualne:
- swap z bębnów na tarcze z CRX Del Sol
- gładki zderzak bez otworów na mocowanie tablicy rejestracyjnej i bez znaczka
- relokacja przedniej tablicy rejestracyjnej w miejsce grilla
- aluminiowa rura dolotowa RACE SPEC połączona jest z fabryczną obudową filtra
(z możliwością powrotu do oryginału)
- światło przeciwmgielne jest oklejone ciemną folią PPF
Wydech:
- środkowy tłumik sportowy przelotowy RM01 RM Motors
- końcowy tłumik typu Twin-Loop Turbo Works
Koła:
- nowe aluminiowe felgi Japan Racing JR7 16”
- nowe opony YOKOHAMA ADVAN FLEVA V701 195/45
Silnik:
- 1.6 V-Tec 125 KM (D16Z6)
Wnętrze:
Wnętrze tego samochodu jest w idealnym stanie. Deska rozdzielcza nie jest popękana, kierownica nie jest wyślizgana, zegary mają przejrzystą szybkę, piktogramy nie są wytarte, elektronika działa bez zarzutu, szyby chodzą cicho i gładko (ślizgi zostały nasmarowane), uszczelki są w dobrym stanie, fotele są w idealnym stanie, nie mają przetarć. W środku względem oryginału niewiele się zmieniło. Wymieniłem short shifter, założyłem czarną gałkę mugen, do tego mieszek bride i nowe zwykłe czarne dywaniki (mam oryginalną gałkę i skórzany mieszek). Fabryczne głośniki w drzwiach BLAUPUNKT 75W/25W zostały zamontowane w tylnych atrapach, a ich miejsce zajęły głośniki ALPINE 100W/20W. Drzwi zostały wygłuszone matą bitumiczną i zabezpieczone płynnym woskiem WURTH. Bagażnik został również wygłuszony, dodatkowo została dorobiona “podłoga bagażnika” z oryginalną wykładziną, pod którą znajduje się oryginalne koło zapasowe. Dach jest ściągany i można go schować do bagażnika.
W bagażniku jest sporo miejsca (300L). Del Sol ma też opuszczaną elektrycznie tylną szybę.
Posiadam części do dokończenia projektu: uszczelniacze zaworowe SUPERTECH, komplet uszczelek pokrywy głowicy VICTOR REINZ i dedykowane świece NGK.
Za cenę podaną w ogłoszeniu sprzedaję na alufelgach Borbet 15” - za dopłatą 4000 zł sprzedaję na felgach ze zdjęcia.
Świeże OC (do 2026.08.28) i PT (2026.05.09)
ID: 1021127458
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 20 sierpnia 2025
Honda CRX III Del Sol 1.6 ESi V-Tec 125KM 1994 po renowacji
39 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja