Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 929 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2000
Opis
Na sprzedaż Honda CBR 929 RR przerobiona do stuntu. Moto w moim posiadaniu od ponad 3 lat, zrobiłem nim około 4000km.
Ze spraw serwisowych, które zostały zrobione:
- wymiana łożysk główki ramy,
- wymiana uszczelniaczy zawieszenia przedniego,
- zalany nowy olej Motul 7100 + filtr oleju,
- regulacja zaworów,
- synchronizacja przepustnic,
- nowe tarcze hamulcowe przednie,
- zregenerowane przednie zaciski hamulcowe + nowe klocki,
- nowa uszczelka pokrywy zaworowej,
- nowe kompletne sprzęgło,
- nowy akumulator,
- nowe opony przód i tył.
I pewnie pełno innych rzeczy, o których nie pamiętam. U mnie nie ma kompromisów, jak coś trzeba zrobić, to robię.
Z przeróbek do stuntu:
- mocowanie HB na 3 zaciski radialne od Dixer Parts,
- zaciski radialne z SC57, zregenerowane, nowe klocki hamulcowe. Zaciski 2xHB i 1xFB
- nowa tarcza hamulcowa tył 300mm Dixer Parts,
- Clip-ony podwyższane Dixer Parts,
- subcage Dixer Parts,
- przegroda w misce olejowej,
- wszystkie przewody hamulcowe w stalowym oplocie,
- pompa hamulcowa HB radialna 17,4mm,
- pompa hamulcowa przednia radialna 19mm,
- nowy układ napędowy 15/55z,
- klatka na silnik Szfajcar,
- przedłużone cięgno sprzęgła,
- 12bar,
- gwiazdka wyprzedzająca zapłon, póki co ustawione na 2 stopnie, można jeszcze ustawić na 4 stopnie,
- 2 wentylatory na chłodnicy + ramka na chłodnicę.
Aktualnie w motocyklu jest drugi silnik - wymieniłem w tamtym roku. Poprzedni był już słaby, jak kupowałem moto i wiedziałem, że będzie go trzeba w końcu wymienić. Po roku zaczęła pukać panewka. Nowy silnik jest w bardzo dobrym stanie, długo go szukałem, jeden silnik nawet odesłałem, bo nie spełniał moich wymagań. Motocykl pali od strzała w każdej temperaturze, nie wymaga wkładu finansowego.
Do motocykla dorzucam:
- stary silnik po panewce (odpalał do końca), z w pełni sprawną skrzynią biegów,
- mechaniczny napinacz rozrządu (ja nie zmieniałem, bo standardowy jest w dobrym stanie i nie słychać rozrządu),
- drugie siedzenie tylne, bez dziury,
- trochę części, które zostały mi po przeróbce.
Moto wyposażone we wszystko co potrzebne do stuntu, jak również na ulicę. Są lampy, kierunkowskazy, klakson, lusterka.
Zarejestrowany na mnie, OC do 22 kwietnia 2024 (w czasie trwania ogłoszenia się skończy, więc przedłużę), przegląd do 06.04.2025. Sprzedaję, bo mam po prostu za dużo motocykli i za mało czasu, żeby wszystkimi jeździć. Moto do obejrzenia w okolicach Myśliborza, na granicy województwa lubuskiego i zachodniopomorskiego.
Ze spraw serwisowych, które zostały zrobione:
- wymiana łożysk główki ramy,
- wymiana uszczelniaczy zawieszenia przedniego,
- zalany nowy olej Motul 7100 + filtr oleju,
- regulacja zaworów,
- synchronizacja przepustnic,
- nowe tarcze hamulcowe przednie,
- zregenerowane przednie zaciski hamulcowe + nowe klocki,
- nowa uszczelka pokrywy zaworowej,
- nowe kompletne sprzęgło,
- nowy akumulator,
- nowe opony przód i tył.
I pewnie pełno innych rzeczy, o których nie pamiętam. U mnie nie ma kompromisów, jak coś trzeba zrobić, to robię.
Z przeróbek do stuntu:
- mocowanie HB na 3 zaciski radialne od Dixer Parts,
- zaciski radialne z SC57, zregenerowane, nowe klocki hamulcowe. Zaciski 2xHB i 1xFB
- nowa tarcza hamulcowa tył 300mm Dixer Parts,
- Clip-ony podwyższane Dixer Parts,
- subcage Dixer Parts,
- przegroda w misce olejowej,
- wszystkie przewody hamulcowe w stalowym oplocie,
- pompa hamulcowa HB radialna 17,4mm,
- pompa hamulcowa przednia radialna 19mm,
- nowy układ napędowy 15/55z,
- klatka na silnik Szfajcar,
- przedłużone cięgno sprzęgła,
- 12bar,
- gwiazdka wyprzedzająca zapłon, póki co ustawione na 2 stopnie, można jeszcze ustawić na 4 stopnie,
- 2 wentylatory na chłodnicy + ramka na chłodnicę.
Aktualnie w motocyklu jest drugi silnik - wymieniłem w tamtym roku. Poprzedni był już słaby, jak kupowałem moto i wiedziałem, że będzie go trzeba w końcu wymienić. Po roku zaczęła pukać panewka. Nowy silnik jest w bardzo dobrym stanie, długo go szukałem, jeden silnik nawet odesłałem, bo nie spełniał moich wymagań. Motocykl pali od strzała w każdej temperaturze, nie wymaga wkładu finansowego.
Do motocykla dorzucam:
- stary silnik po panewce (odpalał do końca), z w pełni sprawną skrzynią biegów,
- mechaniczny napinacz rozrządu (ja nie zmieniałem, bo standardowy jest w dobrym stanie i nie słychać rozrządu),
- drugie siedzenie tylne, bez dziury,
- trochę części, które zostały mi po przeróbce.
Moto wyposażone we wszystko co potrzebne do stuntu, jak również na ulicę. Są lampy, kierunkowskazy, klakson, lusterka.
Zarejestrowany na mnie, OC do 22 kwietnia 2024 (w czasie trwania ogłoszenia się skończy, więc przedłużę), przegląd do 06.04.2025. Sprzedaję, bo mam po prostu za dużo motocykli i za mało czasu, żeby wszystkimi jeździć. Moto do obejrzenia w okolicach Myśliborza, na granicy województwa lubuskiego i zachodniopomorskiego.
ID: 754342949
xxx xxx xxx
Dodane 08 kwietnia 2024
Honda CBR 929 RR stunt na ulicę
11 500 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja