Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 900 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1979
Kraj pochodzenia: Austria
Opis
Honda CB 900F-Z Bol d'Or z pierwszych dni produkcji. Był produkowany tylko do końca roku 1979 ( lagi 35mm i jednotłoczkowe zaciski hamulcowe).
Ten motocykl swoimi osiągami pokonał kultową sześciocylindrową Hondę CBX 1000.
www.jednoslad.pl/honda-cb-900-f-bol-dor-1979-1984-pierwszy-japonski-super-sport/
Od nowości zarejestrowany był w Ausrii 11.06.1979 . Do kraju sprowadzony w 2015r, aktualny przebieg to 61 tyś km. W ciągu ostatniego roku przejechał 500km - traktowany jako moto kolekcjonerskie. Dokumentacja austriacka, zarejestrowany w Polsce na białych tablicach, jestem drugim właścicielem. Silnik 95 KM (polerowany!!! ) ładnie chodzi, chętnie wkręca się na obroty, sprzęgło chodzi cicho, nie hałasuje na wolnych obrotach. Silnik suchy, nie kapie nigdzie olej. Dostępny filmik z pracy silnika. Sety i gaźniki również polerowane. Chromy bez nalotów rdzy. Skrzynia, hamulce perfekt, akcesoryjny do tego modelu układ wydechowy „Sebring” 4 w 1. Filtry powietrza stożkowe, oczywiście posiadam oryginalny kompletny air box. Nowy akumulator montowany był w zeszłym roku. Kolor Deep Black, szparunki malowane, amortyzatory tylne regulowane ( zarówno twardość sprężyn jak i hydraulika).
Posiadam w zapasie różne części do tego modelu oraz kompletnego poliftowego boldora z 81.
Możliwość zamiany na motocykl w klimacie lat pięćdziesiątych taki jak:
Royal Enfield, Norton, Benelli Imperiale, Jawa 300CL,
Ten motocykl swoimi osiągami pokonał kultową sześciocylindrową Hondę CBX 1000.
www.jednoslad.pl/honda-cb-900-f-bol-dor-1979-1984-pierwszy-japonski-super-sport/
Od nowości zarejestrowany był w Ausrii 11.06.1979 . Do kraju sprowadzony w 2015r, aktualny przebieg to 61 tyś km. W ciągu ostatniego roku przejechał 500km - traktowany jako moto kolekcjonerskie. Dokumentacja austriacka, zarejestrowany w Polsce na białych tablicach, jestem drugim właścicielem. Silnik 95 KM (polerowany!!! ) ładnie chodzi, chętnie wkręca się na obroty, sprzęgło chodzi cicho, nie hałasuje na wolnych obrotach. Silnik suchy, nie kapie nigdzie olej. Dostępny filmik z pracy silnika. Sety i gaźniki również polerowane. Chromy bez nalotów rdzy. Skrzynia, hamulce perfekt, akcesoryjny do tego modelu układ wydechowy „Sebring” 4 w 1. Filtry powietrza stożkowe, oczywiście posiadam oryginalny kompletny air box. Nowy akumulator montowany był w zeszłym roku. Kolor Deep Black, szparunki malowane, amortyzatory tylne regulowane ( zarówno twardość sprężyn jak i hydraulika).
Posiadam w zapasie różne części do tego modelu oraz kompletnego poliftowego boldora z 81.
Możliwość zamiany na motocykl w klimacie lat pięćdziesiątych taki jak:
Royal Enfield, Norton, Benelli Imperiale, Jawa 300CL,
ID: 1008861040
xxx xxx xxx
Dodane 16 sierpnia 2025
Honda CB 900F Bol d'Or z 1979r boldor, świetny stan
13 500 zł
Lokalizacja