Prywatne
Model: Accord
Rok produkcji: 2004
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 310 500 km
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 2 400 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Holandia
Moc silnika: 190 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Witam na sprzedaż moje prywatne auto, Honda Accord VII Type-S (po vin) z silnikiem 2.4 z LPG z automatyczną skrzynią biegów. W moim posiadaniu od lutego 2021 roku. Od tamtej pory przejechała ze mną 60 tys. km. Na ten moment 310 tys. km przebiegu. Auto na bieżąco serwisowane w Dot Sports Marek Dziubiński w Lubline, na facebook-u można zobaczyć relacje z napraw. Jestem drugim właścicielem w Polsce. Auto ma moc, nie dymi, nie pobiera oleju.
Olej wymieniany co 10 tysięcy, na ten moment przy przebiegu 311350 szykuje się kolejna wymiana. Założona wkładka K&N. Zawory regulowane co 20 tysięcy. Auto stoi na alufelgach 17" z oponami wielosezonowymi Goodyear Vector 4Seasons kupionymi w 2024 roku jako nowe. Auto miało jedną kolizję za mojej kadencji, nie z mojej winy, starszy Pan wymusił mi pierwszeństwo, nic groźnego (mam nagranie z kamerki dla zainteresowanych). Malowany został zderzak przedni i wymienione ślizgi, wszystko zrobione z OC sprawcy.
Z ważniejszych napraw:
W 2025 roku:
- wymiana akumulatora 13 października - 3 lata gwarancji
-wymiana tarcz i klocków przód
-założenie przewodów hamulcowych w oplocie HEL przód i tył
-wymiana płynu hamulcowego
W 2024 roku:
- jednoetapowa korekta lakieru wraz z polerowaniem lamp przednich oraz oklejeniem PPF lamp i wnęk klamek
- wymiana instalacji gazowej z Lovato na STAG, oprócz zbiornika (instalacja nowa)
- regulacja zaworów przy przebiegu 301 tysięcy oraz wymiana uszczelki pokrywy zaworów
- mycie filtra powietrza K&N i wymiana filtra kabinowego oraz filtra oleju
- wymiana chłodzenia skrzyni biegów na miedziany przewód, poprzednia chłodnica zaczęła przeciekać, aktualnie brak problemów z przegrzewaniem oleju czy zmianą biegów
- wymiana uszczelki zaworu V-Tec
- wymiana czujnika ABS
- wymiana tulei wahaczy przednich dolnych
- wymiana przewodu ciśnieniowego układu wspomagania
- wymiana poduszki silnika i skrzyni biegów
W 2023 roku:
- wymiana rozrusznika
- wymiana tulei wahacza tylnego oraz ustawiona zbieżność
- regeneracja maglownicy, końcówek kierowniczych, osłon maglownicy oraz płynu wspomagania
- wymiana miski olejowej
- wymiana chłodnicy
- wymiana oleju w silniku przy przebiegu 291 tysięcy
- wymiana oleju w skrzyni biegów oraz filtra
- reflash sterownika
- wymiana plecionki układy wydechowego wraz z wycięciem katalizatora (do wglądu dla kupującego)
- wymiana łożyska koła i przegubu zewnętrznego koła prawego przód
- regulacja zaworów przy przebiegu 284 tysięcy km
- wymiana świec zapłonowych NGK
W 2022 roku:
- wymiana klocków i tarcz tył
- wymiana piast tylnych
Z minusów pęknięty halogen od strony pasażera, wszystko działa, świeci, nic z tym nie robiłem oraz pęknięty lakier na przednim zderzaku przy lampie z tej samej strony.
Zaraz po zakupie zrobiony również duży serwis, wraz z regulacją zaworów, wymianą oleju i wymianą układu wydechowego od katalizatora do końca, poprzedni posiadał dziury w końcowych tłumikach, wymianą elementów zawieszenia (niestety zgubiłem gdzieś paragony na to). Na wszystkie naprawy i cześci posiadam paragony i faktury.
Auto godnie posłuży jeszcze nowego właścicielowi, nie wymaga wkładu finansowego oprócz wymiana oleju w niedalekiej przyszłości. Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie. Gdybym nie odbierał, proszę o SMS, oddzwonię. Auto zarejestrowane na ojca, ze względu na zniżki.
Cena oczywiście do negocjacji, na rynku co raz mniej oryginalnych Type-S.
Olej wymieniany co 10 tysięcy, na ten moment przy przebiegu 311350 szykuje się kolejna wymiana. Założona wkładka K&N. Zawory regulowane co 20 tysięcy. Auto stoi na alufelgach 17" z oponami wielosezonowymi Goodyear Vector 4Seasons kupionymi w 2024 roku jako nowe. Auto miało jedną kolizję za mojej kadencji, nie z mojej winy, starszy Pan wymusił mi pierwszeństwo, nic groźnego (mam nagranie z kamerki dla zainteresowanych). Malowany został zderzak przedni i wymienione ślizgi, wszystko zrobione z OC sprawcy.
Z ważniejszych napraw:
W 2025 roku:
- wymiana akumulatora 13 października - 3 lata gwarancji
-wymiana tarcz i klocków przód
-założenie przewodów hamulcowych w oplocie HEL przód i tył
-wymiana płynu hamulcowego
W 2024 roku:
- jednoetapowa korekta lakieru wraz z polerowaniem lamp przednich oraz oklejeniem PPF lamp i wnęk klamek
- wymiana instalacji gazowej z Lovato na STAG, oprócz zbiornika (instalacja nowa)
- regulacja zaworów przy przebiegu 301 tysięcy oraz wymiana uszczelki pokrywy zaworów
- mycie filtra powietrza K&N i wymiana filtra kabinowego oraz filtra oleju
- wymiana chłodzenia skrzyni biegów na miedziany przewód, poprzednia chłodnica zaczęła przeciekać, aktualnie brak problemów z przegrzewaniem oleju czy zmianą biegów
- wymiana uszczelki zaworu V-Tec
- wymiana czujnika ABS
- wymiana tulei wahaczy przednich dolnych
- wymiana przewodu ciśnieniowego układu wspomagania
- wymiana poduszki silnika i skrzyni biegów
W 2023 roku:
- wymiana rozrusznika
- wymiana tulei wahacza tylnego oraz ustawiona zbieżność
- regeneracja maglownicy, końcówek kierowniczych, osłon maglownicy oraz płynu wspomagania
- wymiana miski olejowej
- wymiana chłodnicy
- wymiana oleju w silniku przy przebiegu 291 tysięcy
- wymiana oleju w skrzyni biegów oraz filtra
- reflash sterownika
- wymiana plecionki układy wydechowego wraz z wycięciem katalizatora (do wglądu dla kupującego)
- wymiana łożyska koła i przegubu zewnętrznego koła prawego przód
- regulacja zaworów przy przebiegu 284 tysięcy km
- wymiana świec zapłonowych NGK
W 2022 roku:
- wymiana klocków i tarcz tył
- wymiana piast tylnych
Z minusów pęknięty halogen od strony pasażera, wszystko działa, świeci, nic z tym nie robiłem oraz pęknięty lakier na przednim zderzaku przy lampie z tej samej strony.
Zaraz po zakupie zrobiony również duży serwis, wraz z regulacją zaworów, wymianą oleju i wymianą układu wydechowego od katalizatora do końca, poprzedni posiadał dziury w końcowych tłumikach, wymianą elementów zawieszenia (niestety zgubiłem gdzieś paragony na to). Na wszystkie naprawy i cześci posiadam paragony i faktury.
Auto godnie posłuży jeszcze nowego właścicielowi, nie wymaga wkładu finansowego oprócz wymiana oleju w niedalekiej przyszłości. Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie. Gdybym nie odbierał, proszę o SMS, oddzwonię. Auto zarejestrowane na ojca, ze względu na zniżki.
Cena oczywiście do negocjacji, na rynku co raz mniej oryginalnych Type-S.
ID: 1031991951
xxx xxx xxx
Dodane 13 października 2025
Honda Accord VII 2004 Type-S LPG automat
24 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja