Firmowe
Rok wydania: 2024
Okładka: Twarda
Stan: Nowe
Opis
Historia warszawskich hoteli. Tom 2
Fascynująca podróż w czasie, podczas której razem z Piotrem Wierzbickim czytelnik zatrzymuje się w niemal każdym zajeździe lub hotelu, który kiedykolwiek pojawił się na planie Warszawy czy w przewodnikach dla podróżnych.
Autor – varsavianista od lat publikujący w „Skarpie Warszawskiej” i oprowadzający wycieczki po stolicy – drobiazgowo analizuje każdą wzmiankę o obiektach bazy noclegowej, a przy tym barwnie opowiada o atmosferze dawnych czasów. Część II to solidne kompendium na temat warszawskiego hotelarstwa.
- Autor: Piotr Wierzbicki
- Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
- Seria wydawnicza:
- Rok wydania: 2024
- Język:
- Oprawa: twarda
- Liczba stron: 320
- Format: 17.0 x 24.6 cm
- Numer ISBN: 978********-452-0
- Kod paskowy (EAN): 978*****94520
Fascynująca podróż w czasie, podczas której razem z Piotrem Wierzbickim czytelnik zatrzymuje się w niemal każdym zajeździe lub hotelu, który kiedykolwiek pojawił się na planie Warszawy czy w przewodnikach dla podróżnych.
Autor – varsavianista od lat publikujący w „Skarpie Warszawskiej” i oprowadzający wycieczki po stolicy – drobiazgowo analizuje każdą wzmiankę o obiektach bazy noclegowej, a przy tym barwnie opowiada o atmosferze dawnych czasów. Część II to solidne kompendium na temat warszawskiego hotelarstwa.
- Autor: Piotr Wierzbicki
- Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
- Seria wydawnicza:
- Rok wydania: 2024
- Język:
- Oprawa: twarda
- Liczba stron: 320
- Format: 17.0 x 24.6 cm
- Numer ISBN: 978********-452-0
- Kod paskowy (EAN): 978*****94520
ID: 1010155403
Skontaktuj się
Dodane 27 lipca 2025
Historia warszawskich hoteli. Tom 2. Skarpa Warszawska
Tylko przedmiot
57,59 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły