Prywatne
Stan: Używane
Opis
Harvard Business Review on Knowledge Management
oryginał w j. angielskim
stan bardzo dobry, trochę zakreśleń akapitów zrobionych długopisem
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
Zarządzanie wiedzą — sposób, w jaki firmy generują, komunikują się i wykorzystują swoje zasoby intelektualne — dopiero niedawno stało się podstawowym źródłem przewagi konkurencyjnej gospodarki informacyjnej. Harvard Business Review był jednym z pierwszych, który określił znaczenie zarządzania wiedzą, a teraz najnowocześniejsze myślenie i praktyczne zastosowania definiujące tę dziedzinę są łatwo dostępne w tym aktualnym i autorytatywnym zbiorze.
ZAWARTOŚĆ:
Nadejście nowej organizacji (Peter F. Drucker)
• Firma tworząca wiedzę (Ikujiro Nonaka)
• Budowa organizacji uczącej się (David A. Garvin)
• Uczenie inteligentnych ludzi, jak się uczyć (Chris Argyris)
• Wdrażanie do pracy całego mózgu firmy (Dorothy Leonard i Susan Straus)
• Jak sprawić, by doświadczenie było najlepszym nauczycielem w Twojej firmie
(Art Kleiner i George Roth)
Badania, które na nowo odkrywają korporację (John Seely Brown)
• Zarządzanie profesjonalnym intelektem: najlepsze wykorzystanie najlepszych (James Brian Quinn, Philip Anderson i Sydney Finkelstein)
KNOWLEDGE MANAGEMENT
Knowledge management--the way companies generate, communicate, and leverage their intellectual assets--has only recently emerged as the information economy's essential source of competitive advantage. Harvard Business Review was among the first to identify the importance of knowledge management, and now the cutting-edge thinking and practical applications that are defining the field are conveniently close at hand in this timely and authoritative collection.
CONTENTS:
The Coming of the New Organization (Peter F. Drucker)
• The Knowledge-Creating Company (Ikujiro Nonaka)
• Building a Learning Organization (David A. Garvin)
• Teaching Smart People How to Learn (Chris Argyris)
• Putting Your Company's Whole Brain to Work (Dorothy Leonard and Susan Straus)
•How to Make Experience Your Company's Best Teacher
(Art Kleiner and George Roth)
Research That Reinvents the Corporation (John Seely Brown)
• Managing Professional Intellect: Making the Most of the Best (James Brian Quinn, Philip Anderson, and Sydney Finkelstein)
oryginał w j. angielskim
stan bardzo dobry, trochę zakreśleń akapitów zrobionych długopisem
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
Zarządzanie wiedzą — sposób, w jaki firmy generują, komunikują się i wykorzystują swoje zasoby intelektualne — dopiero niedawno stało się podstawowym źródłem przewagi konkurencyjnej gospodarki informacyjnej. Harvard Business Review był jednym z pierwszych, który określił znaczenie zarządzania wiedzą, a teraz najnowocześniejsze myślenie i praktyczne zastosowania definiujące tę dziedzinę są łatwo dostępne w tym aktualnym i autorytatywnym zbiorze.
ZAWARTOŚĆ:
Nadejście nowej organizacji (Peter F. Drucker)
• Firma tworząca wiedzę (Ikujiro Nonaka)
• Budowa organizacji uczącej się (David A. Garvin)
• Uczenie inteligentnych ludzi, jak się uczyć (Chris Argyris)
• Wdrażanie do pracy całego mózgu firmy (Dorothy Leonard i Susan Straus)
• Jak sprawić, by doświadczenie było najlepszym nauczycielem w Twojej firmie
(Art Kleiner i George Roth)
Badania, które na nowo odkrywają korporację (John Seely Brown)
• Zarządzanie profesjonalnym intelektem: najlepsze wykorzystanie najlepszych (James Brian Quinn, Philip Anderson i Sydney Finkelstein)
KNOWLEDGE MANAGEMENT
Knowledge management--the way companies generate, communicate, and leverage their intellectual assets--has only recently emerged as the information economy's essential source of competitive advantage. Harvard Business Review was among the first to identify the importance of knowledge management, and now the cutting-edge thinking and practical applications that are defining the field are conveniently close at hand in this timely and authoritative collection.
CONTENTS:
The Coming of the New Organization (Peter F. Drucker)
• The Knowledge-Creating Company (Ikujiro Nonaka)
• Building a Learning Organization (David A. Garvin)
• Teaching Smart People How to Learn (Chris Argyris)
• Putting Your Company's Whole Brain to Work (Dorothy Leonard and Susan Straus)
•How to Make Experience Your Company's Best Teacher
(Art Kleiner and George Roth)
Research That Reinvents the Corporation (John Seely Brown)
• Managing Professional Intellect: Making the Most of the Best (James Brian Quinn, Philip Anderson, and Sydney Finkelstein)
ID: 773669712
xxx xxx xxx
Dodane 23 lipca 2025
Harvard Business Review on Knowledge Management
Tylko przedmiot
35 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły