Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Gregor B., Kalińska-Kula M. - Badania marketingowe na użytek ...
Gregor B., Kalińska-Kula M. - Badania marketingowe na użytek ...
Gregor B., Kalińska-Kula M. - Badania marketingowe na użytek ...
Gregor B., Kalińska-Kula M. - Badania marketingowe na użytek ...
PromujOdśwież

Prywatne

Rok wydania: 2014

Okładka: Miękka

Stan: Używane

Gatunek: Biznes, ekonomia, marketing

Opis

Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w zarządzaniu współczesną organizacją. Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej relatywnie trwałej przewagi konkurencyjnej.
ID: 922162054

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Łukasz

Na OLX od wrzesień 2016

Ostatnio online w dniu 04 sierpnia 2025

xxx xxx xxx

Dodane 25 lipca 2025

Gregor B., Kalińska-Kula M. - Badania marketingowe na użytek ...

Tylko przedmiot

10 zł

Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Safety Badge

Lokalizacja

Zwroty

Pakiet Ochronny

Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły

Darmowa aplikacja na Twój telefon