Prywatne
Stan: Używane
Opis
Mam do sprzedania grę edukacyjną wersja maxi.
Karty z zadaniami.
Must have każdego przedszkolaka.
Duzo mozliwości rozwoju.
WZORY KOLORY MEMORY MAXI ALEXANDER 0513
Gra rozwija pamięć, uczy spostrzegawczości i koncentracji. Pozwala na poznawanie kształtów poprzez dotyk.
Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów. Po krótkiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów zapamiętany wzór. W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba były zgodne z pokazanym na chwilę wzorem.
Gra edukacyjna WZORY KOLORY MEMORY skojarzenia Marka Alexander
Zawartość pudełka:
48 żetonów
55 kart wzorów
4 linki
4 podkłady
klepsydra
instrukcja
WYMIARY PUDEŁKA: 24,5- 25,5 - 6 CM
Wariant I
Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy. Z talii leżącej na stole odkrywa on pierwszą z góry kartę i pokazuje tak, by wszyscy gracze dobrze widzieli znajdujący się na niej wzór. Kartę można oglądać tak długo jak ustalą to wcześniej gracze (kilka sekund). Następnie gracz zakrywa i odkłada kartę na stół. Od tego momentu wszyscy uczestnicy gry dobierają ze stosu takie żetony, z których mogą ułożyć jak najszybciej na swoim podkładzie zapamiętany wzór z karty. Ten, kto zrobi to pierwszy woła „stop!” i układanie zostaje przerwane. Zakrytą kartę z układanym wzorem odkrywa się w celu sprawdzenia poprawności ułożonego z żetonów wzoru. Jeśli wzór się zgadza, to gracz otrzymuje kartę z tym wzorem i kładzie ją obok siebie. Jeśli ułożony wzór nie zgadza się z układem na karcie, to gracz który powiedział „stop” odkłada jedną ze swoich kart na bok (taka karta nie bierze już udziału w grze). Jeżeli gracz nie ma wcześniej zdobytych kart, to nic nie traci i kolejną kartę odkrywa następny gracz (kolejka zgodna z ruchem wskazówek zegara). Uwaga! gracze nie mogą blokować sobie dostępu do żetonów. W przypadku gdy wszyscy gracze nie potrafią ułożyć wzoru, mogą ustalić, że powtórnie odkryją na chwilę tę samą kartę. Jeśli nikt nie ułoży wzoru, karta zostaje odłożona na bok i nie bierze już udziału w grze.
Wariant II
Najmłodszy gracz odkrywa pierwszą kartę z wierzchu talii i pokazuje wzór wszystkim uczestnikom gry. Następnie zakrywa kartę, odkłada na bok i mówi głośno „start!”. Od tego momentu wszyscy gracze starają się nawlec jak najszybciej na swoją linkę wybrane ze stołu żetony, zgodnie z kształtem, kolorem i liczbą na wzorze pokazanej wcześniej karty. Przy nawlekaniu nieważna jest kolejność nawlekanych elementów. Ten, kto pierwszy skończy nawlekanie mówi głośno „stop!”. Jeśli liczba, kolor i kształt nawleczonych przez niego żetonów jest zgodna z żetonami z odkrytej ponownie karty, to gracz, który zawołał „stop” zabiera tę kartę i kładzie ją obok siebie. Jeśli nawleczone żetony tego gracza są niezgodne z pokazanymi na karcie, to oddaje on jedną ze swoich wcześniej zdobytych kart (jeżeli jej nie ma, to nic nie traci). Oddane karty odkłada się na bok na oddzielny stos - nie będą brały już udziału w grze. Następny gracz (kolejka zgodna z ruchem wskazówek zegara) odkrywa kolejną kartę z talii i wszyscy uczestnicy starają się ponownie nawlec jak najszybciej żetony widoczne na odkrytej karcie.
Karty z zadaniami.
Must have każdego przedszkolaka.
Duzo mozliwości rozwoju.
WZORY KOLORY MEMORY MAXI ALEXANDER 0513
Gra rozwija pamięć, uczy spostrzegawczości i koncentracji. Pozwala na poznawanie kształtów poprzez dotyk.
Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów. Po krótkiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów zapamiętany wzór. W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba były zgodne z pokazanym na chwilę wzorem.
Gra edukacyjna WZORY KOLORY MEMORY skojarzenia Marka Alexander
Zawartość pudełka:
48 żetonów
55 kart wzorów
4 linki
4 podkłady
klepsydra
instrukcja
WYMIARY PUDEŁKA: 24,5- 25,5 - 6 CM
Wariant I
Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy. Z talii leżącej na stole odkrywa on pierwszą z góry kartę i pokazuje tak, by wszyscy gracze dobrze widzieli znajdujący się na niej wzór. Kartę można oglądać tak długo jak ustalą to wcześniej gracze (kilka sekund). Następnie gracz zakrywa i odkłada kartę na stół. Od tego momentu wszyscy uczestnicy gry dobierają ze stosu takie żetony, z których mogą ułożyć jak najszybciej na swoim podkładzie zapamiętany wzór z karty. Ten, kto zrobi to pierwszy woła „stop!” i układanie zostaje przerwane. Zakrytą kartę z układanym wzorem odkrywa się w celu sprawdzenia poprawności ułożonego z żetonów wzoru. Jeśli wzór się zgadza, to gracz otrzymuje kartę z tym wzorem i kładzie ją obok siebie. Jeśli ułożony wzór nie zgadza się z układem na karcie, to gracz który powiedział „stop” odkłada jedną ze swoich kart na bok (taka karta nie bierze już udziału w grze). Jeżeli gracz nie ma wcześniej zdobytych kart, to nic nie traci i kolejną kartę odkrywa następny gracz (kolejka zgodna z ruchem wskazówek zegara). Uwaga! gracze nie mogą blokować sobie dostępu do żetonów. W przypadku gdy wszyscy gracze nie potrafią ułożyć wzoru, mogą ustalić, że powtórnie odkryją na chwilę tę samą kartę. Jeśli nikt nie ułoży wzoru, karta zostaje odłożona na bok i nie bierze już udziału w grze.
Wariant II
Najmłodszy gracz odkrywa pierwszą kartę z wierzchu talii i pokazuje wzór wszystkim uczestnikom gry. Następnie zakrywa kartę, odkłada na bok i mówi głośno „start!”. Od tego momentu wszyscy gracze starają się nawlec jak najszybciej na swoją linkę wybrane ze stołu żetony, zgodnie z kształtem, kolorem i liczbą na wzorze pokazanej wcześniej karty. Przy nawlekaniu nieważna jest kolejność nawlekanych elementów. Ten, kto pierwszy skończy nawlekanie mówi głośno „stop!”. Jeśli liczba, kolor i kształt nawleczonych przez niego żetonów jest zgodna z żetonami z odkrytej ponownie karty, to gracz, który zawołał „stop” zabiera tę kartę i kładzie ją obok siebie. Jeśli nawleczone żetony tego gracza są niezgodne z pokazanymi na karcie, to oddaje on jedną ze swoich wcześniej zdobytych kart (jeżeli jej nie ma, to nic nie traci). Oddane karty odkłada się na bok na oddzielny stos - nie będą brały już udziału w grze. Następny gracz (kolejka zgodna z ruchem wskazówek zegara) odkrywa kolejną kartę z talii i wszyscy uczestnicy starają się ponownie nawlec jak najszybciej żetony widoczne na odkrytej karcie.
ID: 847496366
Skontaktuj się
Joanna
Na OLX od luty 2014
Ostatnio online wczoraj o 13:35
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 01 czerwca 2024
Gra Wzory kolory memory maxi Alexander
Tylko przedmiot
20 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Joanna
Na OLX od luty 2014
Ostatnio online wczoraj o 13:35
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja