Prywatne
Stan: Używane
Wiek: 3-5 lat
Opis
Witam do sprzedania mam grę planszową o księżniczka Disneya. Rzeczywista zawartość pudełka to;
Dwustronna plansza × 1
Pionek × 4
Kostka × 1
Żeton × 10
Zasady gry:
Motylkowe hop- bęc, czyli węże i drabiny dla księżniczek
Gra została przygotowana dla 2 – 4 graczy. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci największą iloś oczek. Wszyscy gracze rozpoczynają grę na polu oznaczonym numerem 1. Gracze przesuwają po planszy swoje pionki o liczbę oczek wyrzuconych na kostce.
Jeśli gracz staje na pole z różowym serduszkiem, podążający za jej motylkiem pionek trafia na jego pole (np. 2 → 14, 6→21). Jeżeli pionek stanie natomiast na pole z zielonym serduszkiem goniąc motylka cofa się w dół na jego pole (np. 19→4, 25→12). Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy osiągnie ostatnie pole planszy.
Przygoda na różowo
Niestety instrukcja gry z upływem czasu została zagubiona. Niemniej jednak plansza oraz niezbędne że tony są w pudełko. Wystarczy tylko odrobina wyobraźni i można grać.
W pierwowzorze celem gracza było zdobycie odpowiedniej ilości żetonów ( ustalonej na początku rozgrywki) , a następnie dotarcie na środek planszy.
Zasady gry:
Wszyscy gracze umieszczają swoje pionki na polu startowym ( biały owal w lewym dolnym rogu). Najmłodszy gracz rzuca kostką, a następnie przesuwa swój pionek o wyrzuconą liczbę oczek. To samo wykonuję następny gracz. Gracze mogą poruszać się w dowolnym wybranym przez siebie kierunku.
Pola specjalne;
Ptak z cytryną na dole - gracz przesuwa swój pionek dodatkowo o ilość wskazaną pod obrazkiem.
Kwiatek z serduszkiem - gracz pobiera jeden żeton z banku.
Żółty motylek - gracz czeka dwie kolejki
Niebieski motylek - twój motyl przewodnik chciał się napić i wpadł do kałuży. Musi teraz osuszyć swoje skrzydełka ; czekasz trzy kolejki
Kluczyk - gracz oddaje jeden żeton do skarbca.
Oto zbiór przykładowych zasad inspirowanych oryginałem, bo po takim czasie sama nie pamiętam wszystkich.
Dwustronna plansza × 1
Pionek × 4
Kostka × 1
Żeton × 10
Zasady gry:
Motylkowe hop- bęc, czyli węże i drabiny dla księżniczek
Gra została przygotowana dla 2 – 4 graczy. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci największą iloś oczek. Wszyscy gracze rozpoczynają grę na polu oznaczonym numerem 1. Gracze przesuwają po planszy swoje pionki o liczbę oczek wyrzuconych na kostce.
Jeśli gracz staje na pole z różowym serduszkiem, podążający za jej motylkiem pionek trafia na jego pole (np. 2 → 14, 6→21). Jeżeli pionek stanie natomiast na pole z zielonym serduszkiem goniąc motylka cofa się w dół na jego pole (np. 19→4, 25→12). Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy osiągnie ostatnie pole planszy.
Przygoda na różowo
Niestety instrukcja gry z upływem czasu została zagubiona. Niemniej jednak plansza oraz niezbędne że tony są w pudełko. Wystarczy tylko odrobina wyobraźni i można grać.
W pierwowzorze celem gracza było zdobycie odpowiedniej ilości żetonów ( ustalonej na początku rozgrywki) , a następnie dotarcie na środek planszy.
Zasady gry:
Wszyscy gracze umieszczają swoje pionki na polu startowym ( biały owal w lewym dolnym rogu). Najmłodszy gracz rzuca kostką, a następnie przesuwa swój pionek o wyrzuconą liczbę oczek. To samo wykonuję następny gracz. Gracze mogą poruszać się w dowolnym wybranym przez siebie kierunku.
Pola specjalne;
Ptak z cytryną na dole - gracz przesuwa swój pionek dodatkowo o ilość wskazaną pod obrazkiem.
Kwiatek z serduszkiem - gracz pobiera jeden żeton z banku.
Żółty motylek - gracz czeka dwie kolejki
Niebieski motylek - twój motyl przewodnik chciał się napić i wpadł do kałuży. Musi teraz osuszyć swoje skrzydełka ; czekasz trzy kolejki
Kluczyk - gracz oddaje jeden żeton do skarbca.
Oto zbiór przykładowych zasad inspirowanych oryginałem, bo po takim czasie sama nie pamiętam wszystkich.
ID: 812450576
xxx xxx xxx
Dodane 30 kwietnia 2024
Gra planszowa - księżniczki Disney
Tylko przedmiot
15 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja