Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Sport i Hobby
  3. Gry planszowe
  4. Gry planszowe - Lubuskie
  5. Gry planszowe - Zielona Góra
Gra Planszowa Kap Hoorn Kosmos 12+ 1999r
Gra Planszowa Kap Hoorn Kosmos 12+ 1999r
Gra Planszowa Kap Hoorn Kosmos 12+ 1999r
Gra Planszowa Kap Hoorn Kosmos 12+ 1999r
Gra Planszowa Kap Hoorn Kosmos 12+ 1999r
Gra Planszowa Kap Hoorn Kosmos 12+ 1999r
Gra Planszowa Kap Hoorn Kosmos 12+ 1999r
Gra Planszowa Kap Hoorn Kosmos 12+ 1999r
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Stan: Używane

Opis

Mam do sprzedania grę planszowa Kap Hoorn Kosmos, 1999r
Wiek 12+, 3-5 graczy
Uzywana, kompletan, normalne ślady używania
Gra jest w wersi niemieckojęzycznej, po niemicku jest instrukcja i kartoniki - dziennik statku ( ale wystarczy je jednorazowo przetłumaczyć przetłumaczyć)

Kap Hoorn, wydana w płaskim pudełku Kosmos, to gra opowiadająca o wyścigu statków wokół Przylądka Ameryki Południowej. Na początku gry Atlantyk i Pacyfik rozciągają się na dziobie statków graczy, nieskazitelnie czyste jak biała kartka papieru. W ramach przygotowań statki graczy zajmują pozycje początkowe na planszy, a łącznie 90 żetonów jest mieszanych i losowo rozdzielanych na dwa stosy. Karty te przedstawiają wiele różnych sytuacji sprzedaży. Więc są płytki. pozwalając graczom przepłynąć obszar w lewo lub w prawo, po przekątnej lub na wprost. Inne pozwalają na bardziej złożony ruch, na przykład dwa pola do przodu, a następnie jedno pole w lewo, a inne płytki nawet zmuszają graczy do cofnięcia się o dwa pola. Ale gdy próbujesz skorzystać z dobrych wiatrów, zawsze ważne jest, aby wytyczyć dobry kurs, ponieważ żeton żeglarski może zostać użyty tylko wtedy, gdy na obliczonym końcu ruchu znajduje się już inny żeton. Najważniejszym elementem gry jest sprytne rozmieszczenie płytek ruchu.

Na początku każdy gracz otrzymuje trzy losowe żetony jako wyposażenie początkowe. Grę rozpoczyna gracz posiadający statek znajdujący się na pozycji startowej „1”. Najpierw podczas każdej tury gracz otrzymuje jeden punkt żeglugi, który zaznacza na skali w dzienniku swojego statku. Dodatkowo każdy gracz zaczyna z trzema punktami żeglugi już odnotowanymi w dzienniku. Podczas swojej tury gracz może teraz umieścić na planszy tyle żetonów, ile chce. Każda umieszczona płytka musi znajdować się poziomo, pionowo lub ukośnie obok już umieszczonej płytki.

Ruch każdego statku zależy od płytki, na której się znajduje. Ponieważ dla wszystkich graczy jest jasne, dokąd może udać się inny gracz, pozostali gracze mogą próbować – gdy tylko mają taką możliwość – zagrać złą żeton na następną pozycję tego gracza. Jednak gracze nie są bezradni wobec takich „prezentów” od innych graczy: kiedy tylko gracz chce, może powstrzymać się od poruszania swoim statkiem i zamiast tego zdobędzie dodatkowy punkt żeglugi. Punkty te można wykorzystać podczas gry, aby zignorować instrukcje zawarte na żetonie i zamiast tego przesunąć statek o jedno pole na inny kafelek. Ponadto gracz może wydać w sumie 5 punktów żeglugi i może w tym celu wykonać dwie tury z rzędu. Na koniec swojej tury gracz może dobrać jedną płytkę żeglugi, aby uzupełnić swoją rękę, ale jeśli to nie wystarczy (ponieważ zagrał wiele kart), może kupić dodatkowe płytki za punkty żeglarskie.

Celem całego wyścigu jest zostać pierwszym graczem, któremu uda się okrążyć Przylądek Hoorn, zdobywając żetony z trzech znaków nawigacyjnych rozmieszczonych na trasie. Gracz, któremu jako pierwszemu uda się zdobyć trzy żetony, wygrywa grę – przynajmniej w jeden sposób. Innym sposobem na wygranie gry jest zebranie tylko dwóch żetonów, a następnie udanie się z pełną prędkością do ostatniego portu, starając się dotrzeć tam, zanim innemu graczowi uda się zebrać trzy żetony i wygrać grę.
ID: 895489260

Skontaktuj się

Rafał

Na OLX od październik 2014

Ostatnio online dziś o 06:08

Dodane 20 kwietnia 2024

Gra Planszowa Kap Hoorn Kosmos 12+ 1999r

Tylko przedmiot

35 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon