Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Gra o Tron. 2 edycja
Druga edycja gry strategicznej opartej na świetnej serii książek Georga R. R. MartinaZaktualizowane drugie wydanie wprowadza szereg ulepszeń urozmaicając czas spędzony przy tej grze planszowej. Zawiera elementy z poprzednich dodatków, w tym porty, garnizony, karty „Dzikich” i oblężnicze, wprowadzając jednocześnie wiele nowych innowacji. Wygodne ekrany graczy będą ukrywać Twoje czyny przed oczami wścibskich graczy, a nowe karty bitewne poszerzą doświadczenia płynące z prowadzenia wojny. To, wraz z aktualnymi grafikami i zasadami sprawia, że czas nigdy nie był bardziej sprzyjający ku temu, aby zasiąść na żelaznym tronie.
Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem księstw popada w chaos. Sześć wielkich rodów Westeros rozpoczyna krwawą wojnę o opustoszały Żelazny Tron:
• Dom Lannisterów,
• Stannis Baratheon,
• Dom Greyjoy,
• Dom Starków,
• Dom Tyrell,
• Dom Martell.
Gdy gromadzą się armie, a wściekłość wisi w powietrzu, zniszczenie księstw jest nieuniknione.
Oparta na bestsellerowej serii „Pieśń Lodu i Ognia” autorstwa George R.R. Martina, „Game of Thrones” – gra planszowa pozwala graczom przejąć kontrolę nad jednym z z wiekich Domów Westeros i zażądać prawa do Żelaznego Tronu. Zanurz się w grze pełnej sprytnych intryg, rozważnego rozmieszczania sił i dyplomacji. Zasmakuj Pieśni Lodu i Ognia.
When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground. – Cersei Lannister
Na czym to polega?
Pięciu graczy – pięć rodów. Każdy z nich chce zasiąść na Żelaznym Tronie i władać ziemiami Westeros. Królem zostanie ten, który po 10 turach będzie kontrolował największą liczbę regionów zawierających miasta lub fortece.
Każda tura składa się z 3 faz – fazy zdarzeń, rozkazów i akcji. Najważniejsza z pewnością jest faza rozkazów - tutaj w tajemnicy przed innymi graczami wydaje się swoim jednostkom rozkazy (kładąc przy nich żetony z rozkazami, grzbietem do góry) - wtedy też nawiązuje się sojusze, decyduje się, czy zaufać dotyczasowym sprzymierzeńcom, czy też bardziej opłaci się ich zaatakować.
Faza zdarzeń również dostarcza wielu emocji – może przynieść między innymi Mobilizację (czyli rekrutację wojsk), Atak Dzikich na ziemie Westeros lub Starcie Królów - jeden z bardziej emocjonujących elementów gry.
W czasie Starcia Królów odbywa się licytacja na pozycję w 3 obszarach wpływów:
• Żelazny Tron (decyduje o kolejności graczy w czasie gry),
• Lennictwa – decyduje o wygrywaniu remisów w czasie bitew,
• Dwór Królewski – reprezentuje siatkę szpiegowską danego Rodu, a w efekcie – siłę rozkazów, jakie można wydawać.
Im bliżej 10 tury, tym więcej sojuszy się rozpada, tym częściej wbijane są noże w plecy. Cóż... gdy gra idzie o taką stawkę, należy spodziewać się po przeciwnikach litości lub skrupułów.
Nagrody zebrane przez grę:
• Zwycięzca Najlepsza Gra Planszowa Roku „Best Boardgame of the Year Origins 2004”,
• Zwycięzca „Gamers's Choice Award Origins 2004”.
Zawartość opakowania:• plansza,
• 138 plastikowych jednostek,
• 42 karty Rodów,
• 30 kart Westeros,
• 9 kart Dzikich,
• 24 karty Losów Bitwy,
• 6 zasłonek,
• 90 żetonów Rozkazów,
• 120 żetonów Władzy,
• 18 żetonów Wpływów,
• 6 żetonów Zaopatrzenia,
• 14 żetonów Wojsk Neutralnych,
• 6 żetonów Zwycięstwa,
• 6 żetonów Garnizonów,
• żeton Żelaznego Tronu,
• żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali,
• żeton Kruka Posłańca,
• znacznik rundy,
• żeton Dzikich,
• nakładka na tor Królewskiego Dworu,
• instrukcja.
- Producent: Galakta
- Wiek: od 14 lat
- Liczba graczy: od 3 do 6
- Kategoria: strategiczna, przygodowa
- Czas gry: ok. 180 minut
- Kod paskowy (EAN): 5902259200482
Druga edycja gry strategicznej opartej na świetnej serii książek Georga R. R. MartinaZaktualizowane drugie wydanie wprowadza szereg ulepszeń urozmaicając czas spędzony przy tej grze planszowej. Zawiera elementy z poprzednich dodatków, w tym porty, garnizony, karty „Dzikich” i oblężnicze, wprowadzając jednocześnie wiele nowych innowacji. Wygodne ekrany graczy będą ukrywać Twoje czyny przed oczami wścibskich graczy, a nowe karty bitewne poszerzą doświadczenia płynące z prowadzenia wojny. To, wraz z aktualnymi grafikami i zasadami sprawia, że czas nigdy nie był bardziej sprzyjający ku temu, aby zasiąść na żelaznym tronie.
Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem księstw popada w chaos. Sześć wielkich rodów Westeros rozpoczyna krwawą wojnę o opustoszały Żelazny Tron:
• Dom Lannisterów,
• Stannis Baratheon,
• Dom Greyjoy,
• Dom Starków,
• Dom Tyrell,
• Dom Martell.
Gdy gromadzą się armie, a wściekłość wisi w powietrzu, zniszczenie księstw jest nieuniknione.
Oparta na bestsellerowej serii „Pieśń Lodu i Ognia” autorstwa George R.R. Martina, „Game of Thrones” – gra planszowa pozwala graczom przejąć kontrolę nad jednym z z wiekich Domów Westeros i zażądać prawa do Żelaznego Tronu. Zanurz się w grze pełnej sprytnych intryg, rozważnego rozmieszczania sił i dyplomacji. Zasmakuj Pieśni Lodu i Ognia.
When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground. – Cersei Lannister
Na czym to polega?
Pięciu graczy – pięć rodów. Każdy z nich chce zasiąść na Żelaznym Tronie i władać ziemiami Westeros. Królem zostanie ten, który po 10 turach będzie kontrolował największą liczbę regionów zawierających miasta lub fortece.
Każda tura składa się z 3 faz – fazy zdarzeń, rozkazów i akcji. Najważniejsza z pewnością jest faza rozkazów - tutaj w tajemnicy przed innymi graczami wydaje się swoim jednostkom rozkazy (kładąc przy nich żetony z rozkazami, grzbietem do góry) - wtedy też nawiązuje się sojusze, decyduje się, czy zaufać dotyczasowym sprzymierzeńcom, czy też bardziej opłaci się ich zaatakować.
Faza zdarzeń również dostarcza wielu emocji – może przynieść między innymi Mobilizację (czyli rekrutację wojsk), Atak Dzikich na ziemie Westeros lub Starcie Królów - jeden z bardziej emocjonujących elementów gry.
W czasie Starcia Królów odbywa się licytacja na pozycję w 3 obszarach wpływów:
• Żelazny Tron (decyduje o kolejności graczy w czasie gry),
• Lennictwa – decyduje o wygrywaniu remisów w czasie bitew,
• Dwór Królewski – reprezentuje siatkę szpiegowską danego Rodu, a w efekcie – siłę rozkazów, jakie można wydawać.
Im bliżej 10 tury, tym więcej sojuszy się rozpada, tym częściej wbijane są noże w plecy. Cóż... gdy gra idzie o taką stawkę, należy spodziewać się po przeciwnikach litości lub skrupułów.
Nagrody zebrane przez grę:
• Zwycięzca Najlepsza Gra Planszowa Roku „Best Boardgame of the Year Origins 2004”,
• Zwycięzca „Gamers's Choice Award Origins 2004”.
Zawartość opakowania:• plansza,
• 138 plastikowych jednostek,
• 42 karty Rodów,
• 30 kart Westeros,
• 9 kart Dzikich,
• 24 karty Losów Bitwy,
• 6 zasłonek,
• 90 żetonów Rozkazów,
• 120 żetonów Władzy,
• 18 żetonów Wpływów,
• 6 żetonów Zaopatrzenia,
• 14 żetonów Wojsk Neutralnych,
• 6 żetonów Zwycięstwa,
• 6 żetonów Garnizonów,
• żeton Żelaznego Tronu,
• żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali,
• żeton Kruka Posłańca,
• znacznik rundy,
• żeton Dzikich,
• nakładka na tor Królewskiego Dworu,
• instrukcja.
- Producent: Galakta
- Wiek: od 14 lat
- Liczba graczy: od 3 do 6
- Kategoria: strategiczna, przygodowa
- Czas gry: ok. 180 minut
- Kod paskowy (EAN): 5902259200482
ID: 1038278196
Skontaktuj się
Dodane 18 listopada 2025
Gra o Tron. 2 edycja. Galakta
Tylko przedmiot
386,39 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły