Prywatne
Stan: Używane
Opis
Oferta zawiera w pełni kompletną:
- Grę In a Pickle (320 kart) wydanie angielskie
1. Jak grać?
Gracz po lewej stronie rozdającego zaczyna pierwszy i potem kolejne tury graczy kontynuują się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
W swojej turze zagraj jedną odkrytą kartę rzeczownika ze swojej ręki na dowolną z czterech kolumn, który albo "zmieściłby się do środka" rzeczownika pierwszej karty w danej kolumnie albo byłby "większy" niż rzeczownik na najbardziej zewnętrznej karcie w danej kolumnie. Uwaga: strzałka na kartach oznacza kierunek coraz większych rzeczowników.
Bądź kreatywny! Użyj wyobraźni i koniecznie ogłaszaj i tłumacz swoje zagrania. Na przykład: W karcie "Głowa" może się zmieścić karta "Myśli”. Jeśli nie możesz zagrać karty lub nie chcesz nic zagrać, możesz wymienić
do trzech kart i pominąć turę. Tura wtedy przechodzi na osobę po twojej lewej stronie.
2. Wskazówki dotyczące gry:
- Zagrywana karta musi odnosić się tylko do karty, której bezpośrednio dotyka,
a nie do całej kolumny.
- Czasami dopasowanie może być bardziej koncepcyjne niż logiczne. Na przykład możliwe jest, że "Kangur" zmieściłby się w "Bibliotece" albo biorąc coś dosłownie, "Wszechświat" zmieściłby się w "Słowniku" (to przecież słowo). Zachęcamy Cię do rozwijania wyobraźni i myślenia nieszablonowego. Bądź jednak przygotowany na obronę swojego zagrania, jeśli ktoś rzuci Ci wyzwanie!
- Niektóre słowa mają w języku angielskim wiele znaczeń! Ponieważ Twoja karta musi odnosić się tylko do karty której dotyka, to możesz zinterpretować dane słowo inaczej przy zagraniu kolejnej karty.
- Uwaga na temat przyimków „w” kontra „na”. To gra, w której chodzi o „w”.
Jednak niektórzy używają „na” zamiennie. W większości przypadków istnieje wyraźne rozróżnienie między tymi przyimkami. (Klaun w budce telefonicznej
to co innego niż Klaun na budce telefonicznej). Ale czasami różnica może nie być tak wyraźna. Niezależnie od okoliczności, wszyscy gracze muszą się zgodzić przed rozpoczęciem gry, czy scenariusze „na” są dozwolone, czy też nie.
3. Runda Pickle:
W momencie w którym któryś z graczy dołoży czwartą kartę do dowolnej kolumny, zaczyna się Runda Pickle. Wówczas zaczynając od następnego gracza po lewej będziecie po kolei mieli jedną szansę, żeby dołożyć kartę z jak największym rzeczownikiem do którego "zmieści się" ostatnia (największa) karta w danej kolumnie. Jeżeli nie chcesz brać udziału w danej Rundzie Pickle to spasuj i nie dokładaj żadnej karty.
Ten kto zagrał największą kartę, wygrywa Rundę Pickle. Taki gracz zbiera cały rząd kart i kładzie go zakryty przed sobą. Następnie rozpoczyna nową kolumnę, dobierając kartę z talii i kładąc ją odkrytą w miejsce starej kolumny. (Zawsze powinny być cztery kolumny obecne w grze.) Wszyscy gracze uzupełniają swoje ręce do pięciu kart, a gra toczy się dalej od gracza po lewej stronie osoby, która
rozpoczęła Rundę Pickle, dopóki ktoś
nie umieści czwartej karty w innej kolumnie itd.
Podczas rundy Pickle możesz grać tylko kartami, które są większe niż największa karta w kolumnie. Po rozpoczęciu Rundy Pickle przez kogoś cała gra skupia się tylko na tej kolumnie, w której toczy się rywalizacja. Żadne karty nie mogą być zagrane do innych kolumn.
Każda karta zagrana podczas rundy Pickle może zostać zakwestionowana przez
innego gracza.
Wszyscy gracze, łącznie z osobą, która rozpoczęła Rundę Pickle, nie mogą uzupełniać swoich rąk, dopóki ta runda się nie zakończy.
4.Wygrana:
Aby wygrać, bądź pierwszym graczem, który zbierze wymaganą liczbę rzędów
kart: 2 graczy -> 5 rzędów kart, 3-4 graczy -> 4 rzędy kart, 5-6 graczy -> 3 rzędy kart.
Pudełko nosi drobne ślady użytkowania na rogach. Natomiast wszystkie karty do gry są w stanie bardzo dobrym.
Cena do negocjacji.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości chętnie udzielę więcej informacji :)
Odbiór osobisty możliwy we Wrocławiu - osiedle Oporów.
Jest możliwość uzyskania atrakcyjnego rabatu przy zakupie większej liczby gier. Zachęcam do zapoznania się z pozostałymi ofertami na moim profilu :)
- Grę In a Pickle (320 kart) wydanie angielskie
1. Jak grać?
Gracz po lewej stronie rozdającego zaczyna pierwszy i potem kolejne tury graczy kontynuują się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
W swojej turze zagraj jedną odkrytą kartę rzeczownika ze swojej ręki na dowolną z czterech kolumn, który albo "zmieściłby się do środka" rzeczownika pierwszej karty w danej kolumnie albo byłby "większy" niż rzeczownik na najbardziej zewnętrznej karcie w danej kolumnie. Uwaga: strzałka na kartach oznacza kierunek coraz większych rzeczowników.
Bądź kreatywny! Użyj wyobraźni i koniecznie ogłaszaj i tłumacz swoje zagrania. Na przykład: W karcie "Głowa" może się zmieścić karta "Myśli”. Jeśli nie możesz zagrać karty lub nie chcesz nic zagrać, możesz wymienić
do trzech kart i pominąć turę. Tura wtedy przechodzi na osobę po twojej lewej stronie.
2. Wskazówki dotyczące gry:
- Zagrywana karta musi odnosić się tylko do karty, której bezpośrednio dotyka,
a nie do całej kolumny.
- Czasami dopasowanie może być bardziej koncepcyjne niż logiczne. Na przykład możliwe jest, że "Kangur" zmieściłby się w "Bibliotece" albo biorąc coś dosłownie, "Wszechświat" zmieściłby się w "Słowniku" (to przecież słowo). Zachęcamy Cię do rozwijania wyobraźni i myślenia nieszablonowego. Bądź jednak przygotowany na obronę swojego zagrania, jeśli ktoś rzuci Ci wyzwanie!
- Niektóre słowa mają w języku angielskim wiele znaczeń! Ponieważ Twoja karta musi odnosić się tylko do karty której dotyka, to możesz zinterpretować dane słowo inaczej przy zagraniu kolejnej karty.
- Uwaga na temat przyimków „w” kontra „na”. To gra, w której chodzi o „w”.
Jednak niektórzy używają „na” zamiennie. W większości przypadków istnieje wyraźne rozróżnienie między tymi przyimkami. (Klaun w budce telefonicznej
to co innego niż Klaun na budce telefonicznej). Ale czasami różnica może nie być tak wyraźna. Niezależnie od okoliczności, wszyscy gracze muszą się zgodzić przed rozpoczęciem gry, czy scenariusze „na” są dozwolone, czy też nie.
3. Runda Pickle:
W momencie w którym któryś z graczy dołoży czwartą kartę do dowolnej kolumny, zaczyna się Runda Pickle. Wówczas zaczynając od następnego gracza po lewej będziecie po kolei mieli jedną szansę, żeby dołożyć kartę z jak największym rzeczownikiem do którego "zmieści się" ostatnia (największa) karta w danej kolumnie. Jeżeli nie chcesz brać udziału w danej Rundzie Pickle to spasuj i nie dokładaj żadnej karty.
Ten kto zagrał największą kartę, wygrywa Rundę Pickle. Taki gracz zbiera cały rząd kart i kładzie go zakryty przed sobą. Następnie rozpoczyna nową kolumnę, dobierając kartę z talii i kładąc ją odkrytą w miejsce starej kolumny. (Zawsze powinny być cztery kolumny obecne w grze.) Wszyscy gracze uzupełniają swoje ręce do pięciu kart, a gra toczy się dalej od gracza po lewej stronie osoby, która
rozpoczęła Rundę Pickle, dopóki ktoś
nie umieści czwartej karty w innej kolumnie itd.
Podczas rundy Pickle możesz grać tylko kartami, które są większe niż największa karta w kolumnie. Po rozpoczęciu Rundy Pickle przez kogoś cała gra skupia się tylko na tej kolumnie, w której toczy się rywalizacja. Żadne karty nie mogą być zagrane do innych kolumn.
Każda karta zagrana podczas rundy Pickle może zostać zakwestionowana przez
innego gracza.
Wszyscy gracze, łącznie z osobą, która rozpoczęła Rundę Pickle, nie mogą uzupełniać swoich rąk, dopóki ta runda się nie zakończy.
4.Wygrana:
Aby wygrać, bądź pierwszym graczem, który zbierze wymaganą liczbę rzędów
kart: 2 graczy -> 5 rzędów kart, 3-4 graczy -> 4 rzędy kart, 5-6 graczy -> 3 rzędy kart.
Pudełko nosi drobne ślady użytkowania na rogach. Natomiast wszystkie karty do gry są w stanie bardzo dobrym.
Cena do negocjacji.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości chętnie udzielę więcej informacji :)
Odbiór osobisty możliwy we Wrocławiu - osiedle Oporów.
Jest możliwość uzyskania atrakcyjnego rabatu przy zakupie większej liczby gier. Zachęcam do zapoznania się z pozostałymi ofertami na moim profilu :)
ID: 968021011
xxx xxx xxx
Dodane 11 sierpnia 2025
Gra karciana In a Pickle (EN)
Tylko przedmiot
10 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły