Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Praktycznie nowa gra, stan idealny, użyta tylko 1 raz.
Gierki małżeńskie: Znamy się
Zawartość pudełka:
instrukcja
plansza dwustronna
8 pionków
55 kart Znamy się
55 kart Psychotest
55 kart Skojarzenia
55 kart Co wybierasz
60 żetonów Kupidyn
tabliczka z butelką
1 klepsydra
2 tabliczki do rysowania
2 flamastry suchościeralne
ściereczka
48 list z zachciankami
Liczba graczy: 2 - 8 osób
Wiek: od 18 lat
Czas gry: ok. 60 minut
Znamy się to doskonała forma sprawdzenia swojego partnera - poznanie jego przyzwyczajeń, skojarzeń i ukrytych pragnień. Odkrywanie małych sekretów można przeprowadzać we dwoje, jaki i w towarzystwie.
Gra posiada dwustronną planszę, z dwoma wariantami rozgrywki, uzależnionymi od liczby uczestników. Pytania i zadania z czterech kategorii dotyczą sytuacji znanych z codziennego życia, ale twórcy gry zadbali także o odniesienia do sekretnych sfer życia.
Podstawowym celem gry jest dotarcie na metę w jak najkrótszym czasie i zebranie jak największej ilości żetonów Kupidyna. Dzięki nim można wykupić u partnera konkretne zachcianki - drapanie po plecach, kufel zimnego piwa czy zakupy. Jest o co walczyć!
Jak grać?
Gracze wybierają rodzaj planszy zależnie od liczby uczestników. Ustawiają swoje pionki i rozkładają karty z czterech kategorii blisko planszy. Kobiety stawiają swoje pionki na polach różowych, mężczyźni - na niebieskich.
Uwaga! Pary nie mogą siedzieć obok siebie!
Zakręcenie butelką wskazuje rodzaj zadania, do którego muszą przystąpić partnerzy. Poprawne wykonanie zadania pozwala przesunąć pionek osoby kręcącej butelką do przodu. Jeśli się nie uda - pionek pozostaje w tym samym miejscu.
Istnieją cztery rodzaje konkurencji:
Znamy się - uczestnik czyta pytanie - obie osoby w parze muszą zapisać swoje odpowiedzi na suchościeralych tabliczkach; jeśli będą zgodne - konkurencja jest zaliczona
Skojarzenia - gracz odkrywa kartę, a gracze z pary wypisują maksymalnie po 6 skojarzeń z rysunkiem - jeśli przynajmniej dwa z nich są zgodne konkurencja jest zaliczona
Co wybierasz - gracz czyta pytanie z wariantami wyboru odpowiedzi, a para zapisuje wybrane odpowiedzi; jeśli są zgodne - konkurencja jest zaliczona
Psychotest - gracz czyta pytanie, a para udziela odpowiedzi w czasie mierzonym przez klepsydrę, zgodne odpowiedzi zaliczają konkurencję
Gierki małżeńskie: Znamy się
Zawartość pudełka:
instrukcja
plansza dwustronna
8 pionków
55 kart Znamy się
55 kart Psychotest
55 kart Skojarzenia
55 kart Co wybierasz
60 żetonów Kupidyn
tabliczka z butelką
1 klepsydra
2 tabliczki do rysowania
2 flamastry suchościeralne
ściereczka
48 list z zachciankami
Liczba graczy: 2 - 8 osób
Wiek: od 18 lat
Czas gry: ok. 60 minut
Znamy się to doskonała forma sprawdzenia swojego partnera - poznanie jego przyzwyczajeń, skojarzeń i ukrytych pragnień. Odkrywanie małych sekretów można przeprowadzać we dwoje, jaki i w towarzystwie.
Gra posiada dwustronną planszę, z dwoma wariantami rozgrywki, uzależnionymi od liczby uczestników. Pytania i zadania z czterech kategorii dotyczą sytuacji znanych z codziennego życia, ale twórcy gry zadbali także o odniesienia do sekretnych sfer życia.
Podstawowym celem gry jest dotarcie na metę w jak najkrótszym czasie i zebranie jak największej ilości żetonów Kupidyna. Dzięki nim można wykupić u partnera konkretne zachcianki - drapanie po plecach, kufel zimnego piwa czy zakupy. Jest o co walczyć!
Jak grać?
Gracze wybierają rodzaj planszy zależnie od liczby uczestników. Ustawiają swoje pionki i rozkładają karty z czterech kategorii blisko planszy. Kobiety stawiają swoje pionki na polach różowych, mężczyźni - na niebieskich.
Uwaga! Pary nie mogą siedzieć obok siebie!
Zakręcenie butelką wskazuje rodzaj zadania, do którego muszą przystąpić partnerzy. Poprawne wykonanie zadania pozwala przesunąć pionek osoby kręcącej butelką do przodu. Jeśli się nie uda - pionek pozostaje w tym samym miejscu.
Istnieją cztery rodzaje konkurencji:
Znamy się - uczestnik czyta pytanie - obie osoby w parze muszą zapisać swoje odpowiedzi na suchościeralych tabliczkach; jeśli będą zgodne - konkurencja jest zaliczona
Skojarzenia - gracz odkrywa kartę, a gracze z pary wypisują maksymalnie po 6 skojarzeń z rysunkiem - jeśli przynajmniej dwa z nich są zgodne konkurencja jest zaliczona
Co wybierasz - gracz czyta pytanie z wariantami wyboru odpowiedzi, a para zapisuje wybrane odpowiedzi; jeśli są zgodne - konkurencja jest zaliczona
Psychotest - gracz czyta pytanie, a para udziela odpowiedzi w czasie mierzonym przez klepsydrę, zgodne odpowiedzi zaliczają konkurencję
ID: 872895525
Skontaktuj się
Żaneta
Na OLX od grudzień 2011
Ostatnio online w dniu 04 lutego 2024
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 21 września 2024
Gra gierki malzenskie
Tylko przedmiot
110 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Żaneta
Na OLX od grudzień 2011
Ostatnio online w dniu 04 lutego 2024
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja