Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Gra die zwerge das duell
UWAGA: Wersja językowa niemiecka. Gra rozfoliowana.
Die Zwerge: Das Duel to czysta gra karciana i kościana dla 2 graczy autorstwa Pegasusa Spiele , oparta na powieściach Markusa Heitza. Grę można traktować jako odgałęzienie dużej kooperacyjnej gry strategicznej „The Dwarfs”, również autorstwa Pegasus Games , ponieważ zawiera materiał bonusowy do tej właśnie gry.
The Dwarfs: The Duel jest przeznaczony dla graczy w wieku od 10 lat i trwa około 20-40 minut. Zawiera 2 (grające identyczne) talie po 35 kart każda, 3 karty jokerów, 6 kości (ze specjalnym symbolem topora) oraz instrukcje.
W tej grze próbujesz zagrać karty z ręki, rzucając kośćmi i używając ich zdolności, aby zadać obrażenia przeciwnikowi. Kto na koniec gry ma więcej punktów zwycięstwa, wygrywa. Gra kończy się, gdy tylko jedna z dwóch talii kart jest pusta.
Rozgrywka w Krasnoludy: Pojedynek
Na początku gry każdy gracz dobiera 4 karty ze swojej 35-kartowej talii. Następnie gra rozpoczyna się od swoich 3 faz.
1) Faza uzupełniania
W fazie uzupełniania dobierasz kartę z ręki. Jeśli masz w swojej wystawie karty, które pozwalają ci dobrać dodatkowe karty, musisz je dobrać w tej fazie.
2) Faza kości
W tej fazie, kto by tak pomyślał, rzuca się kostką. Normalnie masz 3 kości do rzucenia. Karty wsparcia lub tury pozwalają rzucić większą liczbą kości. Maksymalnie jest 6 kostek. Topór przetoczony Symbole są dzikie.
3) Faza mapy
W fazie kart używasz kości do zagrywania kart. Większość kart wymaga posiadania podwójnej, trójki lub czwórki, czyli kilka razy tej samej liczby. Jednak niektórzy sojusznicy wymagają również określonych liczb. Aby osiągnąć tę samą liczbę kilka razy, są symbole siekiery i karty jokera. Po zagraniu lub jeśli nie chcesz grać kartą, możesz aktywować swoje karty. Sojusznicy zawsze mają efekt, który można aktywować za pomocą określonych wartości kości. Obowiązują następujące zasady: Efekt może być aktywowany tak często, jak posiadasz odpowiednią kość.
Większość sojuszników pozwala na atakowanie przeciwnika. Podczas ataku albo wybierasz karty przeciwnika, aby odrzucić je na stos kart odrzuconych, albo wybierasz talię przeciwnika, aby odrzucił tyle kart, ile otrzyma obrażeń. Karta nie umiera, dopóki nie otrzyma tyle obrażeń, ile ma punktów życia w jednej turze. Nie warto więc rozdzielać obrażeń na kartę z 2 punktami życia. Ponieważ efekty możesz aktywować częściej, 2-3 obrażenia często nie stanowią problemu i zawsze jest talia jako alternatywa.
Zawiłości gry
Subtelności pochodzą z umiejętnego atakowania i używania zdolności kart. Oczywiście ważne jest również, czy zagrywasz kartę, czy wolisz atakować, a może nawet nic nie robisz, aby móc wziąć jedną z kart jokera, ponieważ możesz chcieć zagrać potężniejszą kartę. Decyzje, które podejmujesz w grze, mają wymierny wpływ.
UWAGA: Wersja językowa niemiecka. Gra rozfoliowana.
Die Zwerge: Das Duel to czysta gra karciana i kościana dla 2 graczy autorstwa Pegasusa Spiele , oparta na powieściach Markusa Heitza. Grę można traktować jako odgałęzienie dużej kooperacyjnej gry strategicznej „The Dwarfs”, również autorstwa Pegasus Games , ponieważ zawiera materiał bonusowy do tej właśnie gry.
The Dwarfs: The Duel jest przeznaczony dla graczy w wieku od 10 lat i trwa około 20-40 minut. Zawiera 2 (grające identyczne) talie po 35 kart każda, 3 karty jokerów, 6 kości (ze specjalnym symbolem topora) oraz instrukcje.
W tej grze próbujesz zagrać karty z ręki, rzucając kośćmi i używając ich zdolności, aby zadać obrażenia przeciwnikowi. Kto na koniec gry ma więcej punktów zwycięstwa, wygrywa. Gra kończy się, gdy tylko jedna z dwóch talii kart jest pusta.
Rozgrywka w Krasnoludy: Pojedynek
Na początku gry każdy gracz dobiera 4 karty ze swojej 35-kartowej talii. Następnie gra rozpoczyna się od swoich 3 faz.
1) Faza uzupełniania
W fazie uzupełniania dobierasz kartę z ręki. Jeśli masz w swojej wystawie karty, które pozwalają ci dobrać dodatkowe karty, musisz je dobrać w tej fazie.
2) Faza kości
W tej fazie, kto by tak pomyślał, rzuca się kostką. Normalnie masz 3 kości do rzucenia. Karty wsparcia lub tury pozwalają rzucić większą liczbą kości. Maksymalnie jest 6 kostek. Topór przetoczony Symbole są dzikie.
3) Faza mapy
W fazie kart używasz kości do zagrywania kart. Większość kart wymaga posiadania podwójnej, trójki lub czwórki, czyli kilka razy tej samej liczby. Jednak niektórzy sojusznicy wymagają również określonych liczb. Aby osiągnąć tę samą liczbę kilka razy, są symbole siekiery i karty jokera. Po zagraniu lub jeśli nie chcesz grać kartą, możesz aktywować swoje karty. Sojusznicy zawsze mają efekt, który można aktywować za pomocą określonych wartości kości. Obowiązują następujące zasady: Efekt może być aktywowany tak często, jak posiadasz odpowiednią kość.
Większość sojuszników pozwala na atakowanie przeciwnika. Podczas ataku albo wybierasz karty przeciwnika, aby odrzucić je na stos kart odrzuconych, albo wybierasz talię przeciwnika, aby odrzucił tyle kart, ile otrzyma obrażeń. Karta nie umiera, dopóki nie otrzyma tyle obrażeń, ile ma punktów życia w jednej turze. Nie warto więc rozdzielać obrażeń na kartę z 2 punktami życia. Ponieważ efekty możesz aktywować częściej, 2-3 obrażenia często nie stanowią problemu i zawsze jest talia jako alternatywa.
Zawiłości gry
Subtelności pochodzą z umiejętnego atakowania i używania zdolności kart. Oczywiście ważne jest również, czy zagrywasz kartę, czy wolisz atakować, a może nawet nic nie robisz, aby móc wziąć jedną z kart jokera, ponieważ możesz chcieć zagrać potężniejszą kartę. Decyzje, które podejmujesz w grze, mają wymierny wpływ.
ID: 766632586
xxx xxx xxx